20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lørdag 10.nov: Sunderland - Newcastle [Matchreaksjoner fra side 14]  (Lest 50608 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
blir vel et helveter mas her hvis vi taper imotgen- som vanlig.. Prøvfde å skaffe bill til kampen, ikke lett gutt. Sakl krabbe ut på puben imorgen, håper på 3points, trenher det som aldri før np. Uansett, denne kampen skl IKKE tapes, da er det krise" Satser på et offemsivt Newcastle imorfen!
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
hehe har ikke hjerte til å ringe inn syk flere ganger nå. må holde meg frisk ut året hvertfall. men skal følge med her og på vg live, så rekker jeg kanskje siste kvarteret når jeg kommer hjem

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Føler du deg frisk nok til å jobbe da Kristoffer?  ;D

Haha. Er fristende, men veit ikke om jeg har hjertet til å gjøre no slikt :P

BRA, selv om det er for å se favourittlaget ditt spille så liker jeg ikke den berømte "egenmeldings-vrien" selv om det er fristende.

Forøverig så må jeg jo si jeg er sjeleglad for at jeg jobber åtte til fire mandag til fredag og i det tidsrommet spilles det heldigvis ikke så veldig mange interessante fotballkamper.  :)

Men nok om det, jeg er tidlig på'n her på forumet idag, og vi spiller på ett tidlig tidspunkt, så dermed: over til det som virkelig er viktig her: sunderland (med LITEN s) mot NEWCASTLE!

Sett til side alt preiket om dårlig borteform, glimrende hjemmeform (siden det sprakk forrige helg), og alt det holde-nullen maset. Idag er det lokaloppgjør, og det er tre ting som gjelder: vinne vinne, og ja du gjettet riktig: VINNE!!!

Og vinne skal vi, jeg har fundert litt frem og tilbake og komme frem til at jeg gjerne vil se følgende lag fra start:

Harper
Beye - Faye - Rozehnal - Enrique
Geremi - Emre - Barton - N'Zogbia
Viduka - Martins

Geremi tar "pivot" rollen på midten siden Butt ikke kan spille, og dermed falt valget på Beye på høyreback. Beye er en mer spillende backtype enn Taylor og høyrebacken må være med mye fremover når vi ikke har en ren høyrekant. Milner har ikke imponert meg i det siste, og starter derfor på benken. Videre skal vi ha kreativitet på midten og det skal Emre og Barton sørge for, mens Geremi rydder bak dem. På venstresiden skal vi ha en N'Zogbia som er i form, dagsformen hans er dessverre nærmest avgjørende for utfallet av Newcastles kamper om dagen. Videre falt valget til slutt på Viduka og Martins på topp. Først og fremst fordi Viduka er den typen spiss vi er så avhengige av med Big Sams taktikk, mens Martins i mine øyne har jobbet bedre for laget den siste enn Owen, selv om jeg forventer å møte litt motstand akkurat på det punktet. I midten bak vrakes Caçapa fordi han var elendig forrige helg og fordi jeg tror Rozehnal som er en spillende type kan passe godt ved siden av "bautaen Faye". På venstreback er Enrique selvskreven. Antar kanskje at noen gjerne vil ha med Smith fra start også men jeg har egentlig blitt lei av å se på en overtent Smith som hovedsaklig bidrar med hasradiøse taklinger og altfor lite annet. Dermed henvises han til benken. Dermed har vi antagelig følgende spillere på benken idag: Forster, Taylor, Milner, Smith og Owen. Riktignok hvis Sam mot formodning skulle være enig med meg. Det overrasker meg ikke om det er Martins som blir henvist til benken og Owen som starter, og kanskje det er mest fornuftig også, veldig i tvil om akkurat den. I tillegg burde kanskje en "local boy" som Taylor spilt en sånn kamp, men vi kan bare starte med 11 og jeg fant altså ikke plass til ham. Uansett hvem som starter kan vi iallfall stille et meget slagkraftig lag mot Sunderland idag, slagkraftig nok til å vinne og derfor skal vi pokker ta meg slå Sunderland også! Det må faktisk kunne forventes.

Lykke til og go' kamp!

magnus

• Supersub
    • Vis profil
Lykke til alle fans!! gleder meg skikkelig her...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Lykke til folkens, snart på vei til puben nå. Dette skal vi klare. Vi snakker tross alt om Sunderland.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Jepp, dette skal vi klare. Vi MÅ klare det!

For selv om vi supportere her i Norge ikke har vokst opp i Newcastle med hatet til S`land, så er det ingen tvil om at dette er en meget spesiell kamp. Det er absolutte noe ekstra ved å banke Mackems. 

Gleder meg som en liten unge til kampen. Og jeg kan ikke tenke meg noe annet utfall enn seier til Newcastle idag!
Lykke til og Howay the lads!
« Siste redigering: 10. Nov. 2007, 12:39 av Øystein Solbjørg »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Det sies på N-O at Enrique er ute og at Zog spiller venstreback i dag.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Laget:

harper, taylor, rozenhal, faye, n'zogbia, milner, barton, emre, smith, viduka, owen (captain)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Det liker jeg ikke. Zoggy er langt i fra like god som Enrique bakover, og vi hadde trengt Zoggy fremover på banen i dag. Da MÅ Milner spille..

Haavard

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Jeg tipper Smith vil ta emre sin plass på midten. Allardyce ønsker nok så mange krigere som mulig i dag. Velger også å tro at Owen starter med Viduka, selv om Martins absolutt er god nok. Dette blir nok en god gammel engelsk kamp med masse knallharde taklinger og høyt press. Gleder meg!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sannsynlig benk: Foster, Beye, Enrique, Geremi og Martins.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
At Owen er kaptein i dag er en skam!!!! Han er ingen ledertype, det er kun pga navnet....patetisk av BigSam!!

Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor vi roterer på kapteinsbindet, er vel 4 stk som har hatt det hittill....Geremi, Smith, Butt, Harper har alle hatt bindet
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Har owen klippekort eller? faen i h... hvorfor starter ikke Martins som er en mye bedre spiller på ALLE punkter som owen er god på?

Sats på Martins big sam, han som er fremtiden.. owen tenker mye mer på penger og landslaget..

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Owen har FAEN IKKE klippekort!!!! Owen har SESONGKORT!!!!!!!!!!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM