20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 24.november  (Lest 10509 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Liverpool 24.november
« Svar #15 på: 12. Nov. 2007, 17:50 »
Det blir i saa fall aarets foerste tap for L'pool og med Agger og Torres frisk og rask saa er jeg nok redd for at det er duket for borteseier. Pessimist? Nei, bare realist.  :) Er nok primaert Liverpoolsupporter men har Newcastle tett etter. Liverpool- eller Newcastleskjorte paa?? I sportsbaren?? Hmmm...  ;D Haaper paa at jeg faar bekreftet plass i boks. Sikkert litt tryggere der.
Det du prøver å si er at du heier på både Liverpool og Newcastle? Huff!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 12. Nov. 2007, 20:53 »
alle de prisene utenom fly er vel standard. skjønner bare ikke hvor folk finner så forbanna billige flybiletter!!?

www.jet2.com  :D

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 13. Nov. 2007, 08:10 »
Vi knuse Liverpool 3-0! ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 13. Nov. 2007, 19:07 »
alle de prisene utenom fly er vel standard. skjønner bare ikke hvor folk finner så forbanna billige flybiletter!!?

www.jet2.com  :D
Da er spørsmålet, hvordan kommer man seg til Bergen uten å betale en krone?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #19 på: 13. Nov. 2007, 20:10 »
Haik...

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 13. Nov. 2007, 20:54 »
Ikje så alt for lenge te nå;P Noen andre som tar båten fra hgsd/stvg/bergen ??
« Siste redigering: 19. Nov. 2007, 22:52 av Rissen »
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

jensgb83

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #21 på: 21. Nov. 2007, 11:31 »
ja eg og noen venner tar båten fra haugesund. Har en ekstra billett til kampen og om noen skulle vare interisert....
 want to be a Magpie Ranger
Only live for sex and danger

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 21. Nov. 2007, 12:25 »
Jeg har en kar paa jobb som er interessert (Liverpoolfan) men han bryr seg ikke om den er blant sort-hvite om du vil selge.  Hvilken plass har billetten og quanta costa?
« Siste redigering: 21. Nov. 2007, 14:16 av Radar »

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 21. Nov. 2007, 18:44 »
Da er det 24 timer til båten går fra Stavanger til Newcastle.

Med varsel om en lei sidevind på 35 knop (sterk kuling), og en varslet snittbølgehøyde på 7-8 meter, kommer det neppe til å bli en veldig behagelig båttur ihvertfall! Men halve sjarmen er jo at man skal merke at man er til sjøs. ;) Det kjipe er om de hermetisk lukker båten og barer i det den runder Tungenes fyr i Randaberg, og oppfrodrer folk gå til lugarene pga. grov sjø. Båtturen blir liksom ikke det samme uten pils og polsk band i himmelblå Hawaii-skjorter.

Selv tar jeg med Wasa knekkebrød (i tilfelle kjøkkenet lukker og/eller det blir en hel operasjon å ta seg opp til kafeen i den grove ristingen og gyngingen som kommer til å oppstå), reisesyketabletter og masse lesestoff; med stor sannsynlighet blir dette 20 timers tidsfordriv i lugaren under bildekk ;)

« Siste redigering: 21. Nov. 2007, 18:47 av Jarle »

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 21. Nov. 2007, 22:07 »
ja eg og noen venner tar båten fra haugesund. Har en ekstra billett til kampen og om noen skulle vare interisert....

Noen som kjenner til jensgb83 og kan hinte om at jeg er interessert i billetten?

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 21. Nov. 2007, 22:39 »

Noen som kjenner til jensgb83 og kan hinte om at jeg er interessert i billetten?

Bare husk for din egen del om du er lfc supporter og skal sitte sammen med Geordies, må du kle deg i svart og hvitt og IKKE juble om LFC scorer...da sliter du..... :P

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 21. Nov. 2007, 22:50 »
He-he.. Vet da det. Det er ikke jeg som skal ha billetten men en kollega. Jeg har 2 billetter i Sportsbaren.
« Siste redigering: 21. Nov. 2007, 22:56 av Radar »

jensgb83

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #27 på: 22. Nov. 2007, 01:34 »

Sorry, har vore eit par travle dager her så har kje fått følgt opp, men billetten er solgt.
 want to be a Magpie Ranger
Only live for sex and danger

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 22. Nov. 2007, 12:18 »
3 t lefT;P noen så vett heilt sikkert været i nordsjøen eller ?
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 22. Nov. 2007, 12:43 »
3 t lefT;P noen så vett heilt sikkert været i nordsjøen eller ?

Jepp, har tilgang til spesialvarsel via jobben. Varselet for Nordsjøen i kveld er sterk kuling, kortvarig liten storm, fra nord og nordvest (sidevind, dessverre). Signifikant bølgehøyde er varslet til 5 til 7 meter, en liten nedgang fra gårsdagens varsel på 8 merter. Observasjonene akkurat nå er 2,5 til 4,0 meter bølger, og liten kuling.

Jeg skal på samme båt, så ingen trenger å beskylde meg for å sitte her med skadefryd ;)