20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 24.november  (Lest 10532 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Liverpool 24.november
« Svar #30 på: 22. Nov. 2007, 12:57 »
Hehe.. er ikke redd for båt heldigvis.. Men redd for at baren osv blir stengt..
Ska bli råkult. Gleder meg som en unge.. men vist baren blir stengt blir d syk nedtur:S
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #31 på: 22. Nov. 2007, 13:01 »
Lett oppvarming;P
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 22. Nov. 2007, 15:39 »
Lett oppvarming;P

>> Feil sang. Det der er sangen som heter Wild Theme. Låta som ble spilt på SJP (men som ikke blir det nå lenger), heter Local Hero. Dog mange likhetstrekk mellom de to.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 22. Nov. 2007, 16:01 »
Det er den samme sangen, men strengt tatt heter den ikke Local Hero, men Going Home. ;) Det er filmmusikken til filmen Local Hero, derfor står det ofte ''Local Hero Theme''. Det Rissen linket til er live-versjonen (bare gitar, ikke saxofon og alt det andre) av sangen.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #34 på: 22. Nov. 2007, 16:05 »
Det er den samme sangen, men strengt tatt heter den ikke Local Hero, men Going Home. ;) Det er filmmusikken til filmen Local Hero, derfor står det ofte ''Local Hero Theme''. Det Rissen linket til er live-versjonen (bare gitar, ikke saxofon og alt det andre) av sangen.

>> Ja det stemmer, hører det nå. Selv om det er filmmusikk så er det dog verdt å nevne at låten er mye, mye eldre enn filmen...

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 22. Nov. 2007, 16:35 »
Noen som har sett filmen? Er den noe å se? Fant nemlig ut at jeg har den liggende på vhs, men jeg vet ikke helt om jeg gidder å se den. Måtte være på grunn av tittelmelodioen i såfall.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 23. Nov. 2007, 12:29 »
St James Park here I come!!!