20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sparkes Martin Jol?  (Lest 3216 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sparkes Martin Jol?
« på: 25. Okt. 2007, 22:24 »
Rykter vi ha det til at Martin Jol leder Tottenham i sin siste kamp i kveld. Komentatorer å engelske medier melder dette. Dette er uberkeftede rykter som styret vistnok ikke har villet kommentere.
http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/07/10/25/manual_211048.html&TEAMHD=soccer
Jol ut å Ramos inn?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sparkes Martin Jol?
« Svar #1 på: 25. Okt. 2007, 22:30 »
Sparkes Martin Jol? Ja. Han har gjort mye bra for Tottenham, men tror ikke han er mannen til å ta dem videre. Tror styret snart mister tålmodigheten. Spillet mot oss var hvertfall ikke bra.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 25. Okt. 2007, 23:02 »
I følge BBC har han nå sagt opp.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #3 på: 25. Okt. 2007, 23:03 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_2824923,00.html
Sky er å ute med nyheten. Å folkene rundt Jol er i sjokk. Det ble vist avgjort en time før avspark, å det skulle holdes hemmelig for alle. Fansen å folkene støttet Jol.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #4 på: 25. Okt. 2007, 23:04 »
Haha, håper de får Souness eller Roeder!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #5 på: 25. Okt. 2007, 23:09 »
Juande Ramos fra Sevilla skal vistnok væe mannen som kommer inn.
Han er bare meget dyktig.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #6 på: 25. Okt. 2007, 23:16 »
Huff, Ramos er et skummelt navn. Men det skal mye til for å få Spurs på rett kjøl igjen.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #7 på: 25. Okt. 2007, 23:20 »
Det tror jeg ikke. Bare se hva den mannen har gjort med Sevilla. Det er en bragd.Tror han kan være den rette mannen for Tottenham, å tror han er mannen som fører de et steg videre.
Med en general sentralt i forsvaret å på midtbanen, å de beholder de spillerene de har. Da blir de skremmende gode tror jeg.

Amu - Luque

• Benkvarmer
  • **
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
« Svar #8 på: 25. Okt. 2007, 23:39 »
Ja, da er det bekreftet.. tror ikke Ramos tar over.

Newcastle United We Stand

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 26. Okt. 2007, 10:51 »
Synd for Jol egentlig. Han ble et offer for et møkkastyre som blandet seg inn i jobben hans.. Jeg tror vel heller ikke Ramos er det beste vaglet for Tottenham. Ja, han har gjort det godt i Sevilla. Men han vet ingen ting om hvordan det er i PL, overgangen for han blir stor så det skal bli spennende å se om Tottenham faktisk blir noe bedre.

Selv tipper jeg det tar noen år før de er der de var for et par år siden.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 26. Okt. 2007, 12:06 »
ramos er jo kjempegambling spør du meg. mislykkes han som det er en reell sjanse for så kan de jo faktisk rykke ned! ingenting hadde gledet meg mer da :)

jeg hadde satt mine penger på klinsmann som ny trener hvertfall. tviler på at murinho gidder

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 26. Okt. 2007, 13:46 »
De rykker ikke ned samma faen, den tingen er sikker. Skal ekstremt mye til for at en klubb med såpass mye kvalitetsspillere gjør det.
Men jeg håper de får en videre miserabel sesong alikevel, og settes tilbake noen hakk i utviklinga.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 26. Okt. 2007, 21:57 »
Selvfølgelig rykker ikke Tottenham ned, man kan selvsagt si: jo med Roeder ved roret hadde det vært mulig. Men da skal vi også huske på at Tottenham ikke kommer til å ansette Roeder! Derimot er det mer interessant å diskutere hvem som skal ta over, i stedet for hvem som IKKE skal ta over. Ramos er utvilsomt en het kandidat, særlig siden han også har sagt at han gjerne vil prøve seg i England. Ramos har jo faktisk styrt Sevilla fra å være nærmest konkurs til å bli en europeisk toppklubb, selvfølgelig har han ikke klart det alene, men det kreves en god trener som en del av aperatet for å klare det, og Ramos er en god trener. Alikevel har han ikke vunnet LaLiga, der har storebrødrene Real og Barça blitt nummeret for store, og dersom Ramos overtar Tottenham skal han få det tøft mot MænJu, Chelsea, Liverpool og ikke minst Arsenal. Men til gjengjeld har jo Ramos vunt UEFA Cupen to ganger på rad og Copa Del Rey, det er ikke dårlig bare det. Dog ser jeg ikke helt for meg at Ramos forlater Andalusia nå når sesongen er godt i gang i Spania, men større overraskelser har jo skjedd før.

Av andre kandidater sitter det to ledige ringrever av noen trenere i Italia som jeg regner som bortimot de beste trenerne i verden, og jeg må si jeg frykter dem mere dersom en av dem kommer til Tottenham. Da snakker jeg selvfølgelig om Marcelo Lippi og Fabio Capello.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 26. Okt. 2007, 22:01 »
Ramos har sagt opp i Sevilla ifølge flere medier

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 27. Okt. 2007, 09:54 »
Ramos har sagt opp i Sevilla ifølge flere medier

Jepp, det er også bekreftet av Sevillas offisielle hjemmeside. Det går vel ikke lenge før han er på plass på White Heart Lane nå, spennende...

Montro hvor ferden går videre for Jol, han bør vel ha skaffet seg et noenlunde attraktivt navn i fotball Europa nå....