20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Tottenham ? mandag 22. oktober kl. 21.00 ? Direkte på Canal + 1  (Lest 36746 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
Dette blir en meget spennende sesong..Tror d er lenge lenge siden jg ikke har värt särlig nervös når et lag har redusert på oss og d er lenge igjen av kampen.Föles ut som ett mye tryggere og solid Newcastle-lag..og bare tanken på att vi har Taylor og Rozenhal i bakhånd gjör mg meget fornöyd...Faye og Cacapa storspiller jo der bak..Cacapa er jg ike så overrasket over faktisk, men Faye har imponert stort på mg..Mye bedre som midtstopper enn def. midtbane..Han viser autoritet og spiller smart.Råsterk,konge i lufta,ganske rask og bra md föttene...han har ijo bare spillt 2 kamper som midtstopper og jg vil ikke gi altfor mye skryt för han har prestert stabilt bra over minst 10 kamper, men Big Sam kan ha gjort en av sesongens beste röverkjöp der altså..hva fikk vi han for?Var d 1,5 mill £? Helt utrolig....Og for en kamp Butt gjör..Jg har aldri värt en kjempefan av denne mannen,men i går var han fantastisk bra. Tror han kan gjöre en kanonsesong om bare Emre og Barton holder seg skadefrie.Hvorfor?Jo, fordi da trenger ikke Butt å ta noe offensivt ansvar og trenger bare tenke på å takle og ödelegge for motstanderens angrepsspill og d er d han er best på..dessuten får motstanderne til å ha fullt opp md Emre og Barton og kommer derfor til å glemme bort Butt og han er faktisk ikke helt borte når d gjelder d offensive spillet heller,så lenge han ikke får hovedansvaret for å skape noe...
Veldig fornöyd md laginsatsen i går og er veldig positiv framover...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sent ute med mine tanker rundt kampen grunnet at jeg ikke har nett hjemme nå, men godt fornøyd med seieren over Tottenham. Spillemesig så har vi fortsatt endel å gå på, det er det ingen tvil om. Men like fullt vant vi veldig fortjent mot Tottenham og det er tross alt det viktigste.

Personlig var jeg meget spent på å se Owen og Oba sammen, og dessverre ble det ikke helt full klaff slik jeg hadde håpet på, men det var ikke helt fullgærnt heller. Big Sam snakket før kampen om at laget måtte tilpasse spillet til å spille med "to små" på topp, det syns jeg ikke vi lykkes helt med, så jeg velger å tro at det må ta sin del av skylda for at Oba og Owen ikke lykkes helt, dog har jeg langt ifra gitt opp. Å sette inn Milner i pausen syns jeg var ett godt valg, men jeg skjønner ikke helt hvorfor N'Zogbia (var det vel?) ble tatt ut, kunne heller tenkt meg å tatt ut Geremi og fått Milner på høyre og N'Zogbia på venstre, men sånn i ettertid blir vel det flisespikkeri.

Ellers var forsvaret vårt bra. Faye og Caçapa må jo nesten være førstevalg på stopperplass nå? Syns de to spilte god sammen nå, og såvidt jeg har fått med meg funket samarbeidet dem imellom bra mot Everton også? I tillegg syns jeg José Enrique imponerte på venstrebacken, ENDELIG har Newcastle fått seg en skikkelig venstreback! Emre fortjener og Butt fortjener også honnør for at de gjorde en god kamp. Butt har fått endel kritikk tidligere i år, med rette, men mot Tottenham gjorde han en kjempejobb og skal ha for det.

Alt i alt en kamp vi kan være fornøyd med, som sagt: vi har fortsatt endel å gå på, men det kommer!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Personlig var jeg meget spent på å se Owen og Oba sammen, og dessverre ble det ikke helt full klaff slik jeg hadde håpet på, men det var ikke helt fullgærnt heller. Big Sam snakket før kampen om at laget måtte tilpasse spillet til å spille med "to små" på topp, det syns jeg ikke vi lykkes helt med, så jeg velger å tro at det må ta sin del av skylda for at Oba og Owen ikke lykkes helt, dog har jeg langt ifra gitt opp.

Støøtes. De fungerte helt greit sammen, men hadde håpet det hadde vært enda bedre. Owen bli etter min mening litt for mye borte under kampen, men vi vet jo at han plutselig kan dukke opp å score. Syntes de skal få prøve seg sammen i flere kamper før vi konkluderer om de ikke passer sammen. Virket nesten som Sam delevis konkluderte dette allerede før sesongen. Laget må også som du sier tilpasse seg spillet og det ble kanskje litt mange lange baller. Tottenham hadde Kabul i forsvaret som er god i lufta og han tok seg ofte av disse ballene. Syntes vi burde ha brukt Emre enda mer i dennekampen med tanke på at vi hadde to "små" spisser.