Ahh...akkurat kommet hjem fra en HERLIG tur i Newcastle i helgen

Strålende resultat, fantastisk stemning, flotte mål og St.James er på vei til å bli "slottet" vårt igjen....

Selv om spurs var elendige i store perioder, er det et veldig bra resultat for oss...husk de spilte 2-2 på anfield sist!
Butt spilte etter min mening sin beste kamp i newcastle trøyen noensinne, det var som å se gode gamle Butt fra VM i 2002 da han var en av englands beste spillere i mesterskapet...Butt var overalt, taklet, duellerte og var flink med ballen også(han ser ALLTID etter de enkle løsningene) og jeg har ikke tall på hvor mange andreballer han vant for oss i går!!
Ellers var midtforsvaret veldig veldig bra!! Cacapa og Faye var meget gode..sidebackene var også bra, spesielt Jose Enrique!
Midtbanen ellers fungerte greit synes jeg, og til tider bra...
Owen/Martins var en vellykket kombinasjon..Owen spilte ikke sin beste kamp, men den mannen kan score når som helst så det er jeg ikke bekymret over....Oba var tidvis glimrende og scoret et flott mål...
Given hadde en rolig kveld i går, men hadde viktige inngripner i feltarbeidet da spurs presset på som værst....solid kamp av Given!
Alt i alt var det en herlig kveld på St.James med flott stemning, nå håper jeg bare vi kan vinne en bortekamp igjen...det er en stund siden sist!