20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Tottenham ? mandag 22. oktober kl. 21.00 ? Direkte på Canal + 1  (Lest 36757 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
For et år siden stilte vi vel med Carr - Ramage - Taylor - Baba i forsvaret.... Ekstrem forvandling, sier du?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Gratulere folkens! Dette var herlig :-) Jeg ser nå konturene av et forsvar a la Keegan's glansdager. Veldig offensive gode backer som virkelig kommer fremover når vi angriper. Vi gir litt store rom bak oss da, noe også Big Sam konstaterte etter kampen. Men man må ofre litt for å få det offensive til å sitte. Veldig bra kamp av Enrique og Beye idag- Spesielt Enrique. Det skal ikke bli lett for noen å ta plassen fra han. Midtforsvaret er også knallsterkt idag.. De spiller som om de skulle spilt sammen i mange år. Kun på scoringen at det glipper litt- mellom Beye og Faye. N'Zogbia gjør noen magiske driblinger mot 2-3 mann i første omgang. Han og Enrique kan bli et kanonpar på venstre. Evt Duff og Enrique. Men min MoM blir nok Butt, litt rufs innimellom men han trøkker skikkelig til i taklingene og stopper en utbuet Jenas hele kvelden.

Hvordan var det å være på kampen da?

Noreng

• Gjest
To seirer på rad. Mot EVERTON og TOTTEHAM! Hyll hyll?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
St. James Park er visst blitt en festning igjen!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Kjempe og følge med på ttv i går (y)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Enig med Ulf her. Elsker offensive backer. Beye har faktisk imponert meg veldig med sine offensive løp og viljen til å jobbe opp og ned linja. Han blir bedre og bedre for hver kamp. Gode taklinger har han også. Enrique imponerer meg også veldig. Fantastiske langpasniger og ellers jevnt god på det aller meste. God til å komme framover han også. Liker veldig godt backrekka vi startet med. Beye-Faye-Cacapa-Enrique kan bli meget gode sammen. At vi har Rozehnal(som før øvrig også kan spille defensiv midtbane) og Taylor(som kan spille høyreback) er veldig beroligende.

Vi har altså Cacapa, Faye, Rozehnal, Taylor og Beye som kan spille midtstopper.

Vi har Enrique, N`Zogbia, Edgar og Babayaro på venstreback.

Vi har Beye, Geremi og Taylor på høyreback.

Dette er STORE framskritt fra i fjor og de senere årene.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
og carr som du sikkert glemte i stundens glede:)
lt;3 Newcastle <3

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Ble litt småvill på kommentatoren jeg. Påstår at gårsdagens mål for Martins var hans første i PL. Uten at jeg husker det helt eksakt hvor mange, husker jeg meget godt de to målene mot Bolton.

Han sa også at Milner ikke hadde scoret for oss i år. Men han har vel det? Den er jeg mer usikker på....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Tror Martins hr scoret 4 for oss med målet i går. 2 mot Bolton, ett mot City og nå i går.

Milner er jeg mer usikker på, men tror ikke han har scoret.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Mener det sto i avisa i dag at det var hans første siden han har vært skadet siden kampen mot Hartlepool (?) i sommer.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Var vel Martins første på St. James i år :-) ;D

AK84

• Supersub
    • Vis profil
Var vel Martins første på St. James i år :-) ;D

Det var det....og for ett mål.... 8) Samme gjelder Milner sitt kanonskudd.....;) Var en herlig utført kamp og digg å se at backene fungerer bakover og at de att på til er med fremover...det fryder mitt Newcastle hjerte 8)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Tror Martins hr scoret 4 for oss med målet i går. 2 mot Bolton, ett mot City og nå i går.

Milner er jeg mer usikker på, men tror ikke han har scoret.

Sist Milner scoret var vel i preseason mot Celtic?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Var det noen andre enn meg, som fikk frysninger av motakelsen av Barton da han kom innpå 8) For enn velkomst å hyllest til Barton. Hårene reiste seg, å fikk nesten tårer i øynene. Ingen andre klubber enn Newcastle vi opplever dette..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ahh...akkurat kommet hjem fra en HERLIG tur i Newcastle i helgen ;D Strålende resultat, fantastisk stemning, flotte mål og St.James er på vei til å bli "slottet" vårt igjen.... ;)

Selv om spurs var elendige i store perioder, er det et veldig bra resultat for oss...husk de spilte 2-2 på anfield sist!

Butt spilte etter min mening sin beste kamp i newcastle trøyen noensinne, det var som å se gode gamle Butt fra VM i 2002 da han var en av englands beste spillere i mesterskapet...Butt var overalt, taklet, duellerte og var flink med ballen også(han ser ALLTID etter de enkle løsningene) og jeg har ikke tall på hvor mange andreballer han vant for oss i går!!

Ellers var midtforsvaret veldig veldig bra!! Cacapa og Faye var meget gode..sidebackene var også bra, spesielt Jose Enrique!

Midtbanen ellers fungerte greit synes jeg, og til tider bra...

Owen/Martins var en vellykket kombinasjon..Owen spilte ikke sin beste kamp, men den mannen kan score når som helst så det er jeg ikke bekymret over....Oba var tidvis glimrende og scoret et flott mål...

Given hadde en rolig kveld i går, men hadde viktige inngripner i feltarbeidet da spurs presset på som værst....solid kamp av Given!

Alt i alt var det en herlig kveld på St.James med flott stemning, nå håper jeg bare vi kan vinne en bortekamp igjen...det er en stund siden sist!
« Siste redigering: 24. Okt. 2007, 00:28 av kø1 »
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM