20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Tottenham ? mandag 22. oktober kl. 21.00 ? Direkte på Canal + 1  (Lest 36751 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Skal bli spennende å se hvordan de fungerer sammen... De har kanskje litt like ferdigheter, men så gode fotball spillere bør kunne greie å spille bra sammen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Dæven, dette blir jævla spennende! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
Det kommer til å fungere slik:

Oba skyter usansynlig hardt. går den ikke i mål blir det retur; owen setter returen.

enkelt og greit.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Jeg har nå reist hjemme fra (sitter på flyplassen i Bodø), og har ikke fått kampbilletten min ennå. Ergo må jeg hente den på stadion før kampen. Noen som vet hvor lenge Box Office har åpent på kampdagen?

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
Jeg har nå reist hjemme fra (sitter på flyplassen i Bodø), og har ikke fått kampbilletten min ennå. Ergo må jeg hente den på stadion før kampen. Noen som vet hvor lenge Box Office har åpent på kampdagen?

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/ComingUp/0,,10278,00.html

står at det er åpent til kl 6 norsk tid på mandager.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
NOK EN SKADE RAMMER NEWCASTLE

Tottenhams fantastiske stjernekeeper Paul Robinson er ute med skade, og kommer ikke til å spille mot Newcastle på St.James? Park på mandag. Dette er dårlig nytt for Sam Allardyces gjeng, som enda har til gode å tape en hjemmekamp i årets Premier League.

Mark Viduka er en annen spiller som er ute med skade, noe som baner vei for spissparet Martins-Owen. Ellers er Joey Barton og Emre begge klare til dyst på mandag. Følg kampen på Canal + fra klokken 21!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1147196,00.html

Endelig! Dette har jeg venta på. Owen og Oba sammen up front. NICE!

Både gledelig og litt skuffende lesing. Det er godt å se at Big Sam vil prøve Oba og Owen sammen (fordi jeg mener de er våre to beste spisser), men skuffende dersom det skjer kun pga omstendighetene (skader og susepensjon).

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
NOK EN SKADE RAMMER NEWCASTLE

Tottenhams fantastiske stjernekeeper Paul Robinson er ute med skade, og kommer ikke til å spille mot Newcastle på St.James? Park på mandag. Dette er dårlig nytt for Sam Allardyces gjeng, som enda har til gode å tape en hjemmekamp i årets Premier League.

Mark Viduka er en annen spiller som er ute med skade, noe som baner vei for spissparet Martins-Owen. Ellers er Joey Barton og Emre begge klare til dyst på mandag. Følg kampen på Canal + fra klokken 21!

Hahahaha! Fantastisk artikkel!  :D

ScandinavianMagpie

• Gjest

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/ComingUp/0,,10278,00.html

Takk, burde sett den selv...

OG FAEN, da har jeg et potensielt problem... Lander ikke før 4:55 pm (lokal tid) dvs 5 minutter før de stenger... Har sendt mail som jeg håper å få svar på i løpet av helgen, selv om det neppe skjer før mandag morgen. Får ringe de da før flyet går fra Gardemoen.

står at det er åpent til kl 6 norsk tid på mandager.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Ja endelig. Dette kommer til å bli en heidundrende forestilling tror jeg. Owen\Martins endelig sammen. å det mot 2 alt for raske Tottenhamforsvarere :)
Dette kommer til å bli århundretskamp. Nå er det eneste vi trenger en kreativ å passningssikker Emre på midtbanen. Da kan han komme med sine fantastiske passninger å spille våre raske spisser rett igjennom. Pokker, er nesten for lenge å vente til mandag..
Ulf, du kommer til å få en opplevelse du absolutt aldri kommer til å glemme, kos deg ringside.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
Gled deg, Ulf! St. James er helt rått. Føler jeg er bra misunnelig på deg nå. Du får sannsynligvis se den føsrte kampen med Owen, Martins og Barton på banen samtidig!

ScandinavianMagpie

• Gjest
I know. Var forøvrig på Chelsea kampen i fjor, så er ikke helt ukjent med trykket... Det var en (som dere sikkert husker) noe tam 0-0 kamp, men det var også før Big Sam's "operasjon Newcastle" startet :-)

Gleder meg sinnsykt!  :P ;D

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Gled deg, Ulf! St. James er helt rått. Føler jeg er bra misunnelig på deg nå. Du får sannsynligvis se den føsrte kampen med Owen, Martins og Barton på banen samtidig!
Tipper at Barton ikke kommer til å være med...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Regner med er er med som innbytter iallefall. Bare vent å se.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Gleder meg som faen nå.

Håper vi stiller med

given
beye,rozehnal,cacapa,enrique

milner,geremi,emre,nzogbia

owen,martins

og at Barton er på benken selvfølgelig :)
lt;3 Newcastle <3