20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Tottenham ? mandag 22. oktober kl. 21.00 ? Direkte på Canal + 1  (Lest 36750 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Har tippet følgende:

Newcastle - Tottenham B
Man C - Birmingham H

Er redd den går inn...

Neida. Newcastle har da fin mulighet her. håper bare de skyter mye for robinson er jo ikke akkurat trygg. for en klovn! city kampen bryr meg ikke.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Det har alltid stridet mot min overbevisning å tippe mot Newcastle. Men ettersom Newcastle ikke er et lag man bør sette penger på, så lar jeg heller være å spille. I mine øyne en bedre økonomisk løsning enn å gamble meg blakk på Newcastle, bare for å vinne kun 1 av 10 ganger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Muligheten for Owen og Martins på topp er tilstede. Viduka er nettopp tilbake fra skade, og Owen og Martins er de to spillerne som antakeligvis er piggest av våre spisser. Smith er suspendert, og Ameobi rekker heldigvis ikke kampen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Damn. Værste som kunne skjedd
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Faen! Jeg så Radek Cerny i en kamp i fjor og det er ikke akkurat en kjempegodmålvakt det heller....dessuten må det jo være et svakhetstegn at han ikke har fått sjansen etter utallige tabber fra Robinson..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Som kø1 sier kan ikke heller Cerny være en toppkepper siden han ikke greid å ta plassen fra Robinson, men det kan være Tottenham blir bedre så dette er dårlige nyhter. Hadde håpet vi kunne fått et "gratis" mål fra englands nummer 1.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Cerny kan umulig være mer klønete enn Robinson i hvert fall. Han MÅ jo bare være en mer solid keeper, ellers har Tottenham et virkelig stort problem.

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Harper
Beye-Taylor-Cacapa- Enrique
Milner-Emre--Zogbia
Martins- Viduka- Owen

Benk: Given, Faye, Smith, Butt og Rozendahl

Hvor er Geremi? Tviler på at han ikke starter hvis han er skadefri.

Geremi er oppskrytt!

Må si meg helt enig med Åsmund. I mine øyne har Geremi ikke prestert sålangt denne sesongen. Dog er han valgt som kaptein, men jeg mener Shay burde vært siden han er mer selvskreven enn Geremi. Inn med kunst ut med brunst! Heia Emre og Butt

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Geremi har kanskje ikke spilt strålende, men i en midtbane som består av 2 spillere er det fint å ha en mer kreativ og offensiv spiller og en mer hardtarbeidene og  ballvinnende type. I den offensive rollen bør vi ha Emre mot Tottenham. I den deffensive rollen står valget mellom Butt og Geremi. Jeg syntes Geremi har vært en smule bedre enn Butt og i tilegg er han kaptein og viktig på døball, derfor syntes jeg han bør starte isteden for Butt. Men Butt og Geremi har etter min mening spilt nokså likt så har forståelse for at enkelte velger Butt istedenfor.

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
Tottenham vil jo faktisk stille med sin 3. keeper i denne kampen. RObinson er jo som kjent skadet, og 2. keeperen er utlånt til Luton.
Blir spennende!

ScandinavianMagpie

• Gjest
Synd, det vil bare gjøre kampen vanskeligere for oss. Hadde helst sett at Robinson hadde hjulpet oss i denne kampen.  ;)
Satser på mange returer fra en urutinert keeper d åpner for at jeg skal sette noen pund på Owen hat-trick. ;)

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1147196,00.html

Endelig! Dette har jeg venta på. Owen og Oba sammen up front. NICE!

ScandinavianMagpie

• Gjest
Enig. For en aften det kan bli å sitte ringside... Oba og Owen endelig sammen på topp, og med en mulighet for å se Barton gjøre sin debut på SJP :)
Gleder meg. Bare synd jeg ikke har fått min nye drakt med BARTON på ryggen ennå. Den er stoppet i Oslo for fortolling. Blir vel noen kr dyrere da... men men.

Vi vinner igjen 4-0. Owen scorer 3 og Oba 1. Milner og Zoggy med 2 assist hver :)