20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220105 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #1590 på: 04. Feb. 2008, 22:04 »
Jeg er iallefall meget fornøyd med alle de unguttene som kom i dette vinduet. Det lover godt for fremtiden..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1591 på: 05. Feb. 2008, 18:17 »
Reuters skriver i dag:

Levante have said that the Primera Liga club and their Brazilian centre-back Alvaro were the victims of a fraudulent offer by an intermediary who falsely claimed that Birmingham City and Newcastle United had bid 3 million euros ($4.46 million) for the player.

"Both clubs have confirmed to us that they made no such offers," Levante president Julio Romero told the club's Web site. Levante said that Newcastle told them that would report the incident to FIFA.

Da er det ikke rart at lokalpressen aldri nevnte mannen med et ord, og klubben selv aldri kom med et kløyva ord. Ikke engang en anonym kilde med tette forbindelser til den daglige driften av klubben var å se. Dessuten virker det ikke helt profesjonelt å by på en spiller, og så bare la være å gjøre noe med det. Slike hendelser må selvsagt rapporteres til FIFA.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1592 på: 07. Feb. 2008, 20:30 »
Keegan fortalte nettopp i et intervju på Radio Newcastle at Woodgate allerede hadde en avtale klar med Tottenham når vi blandet oss inn i kampen om han. Da ser jeg faktisk litt annerledes på situasjonen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1593 på: 07. Feb. 2008, 20:48 »
Ja. Må vel nesten innrømme at det blir et gram annerledes da. Fortsatt smerter det dog.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1594 på: 07. Feb. 2008, 23:20 »
Da må vi vel kanskje legge skylda på Keegan da, er jo bare et enda bedre bevis på at han var udugelig og inkompetent på vinterens transermarked (som for Keegans del varte hele TO uker, det er jo kjempelenge. På FM kan du jo hente to hele lag på den tiden). Tenk å ikke greie å kapre en deal som allerede er gjort mellom Tottenham og Woodgate. DET er dårlig, det.

Nei, for å være litt mer seriøs, så stiller saken seg litt annerledes. Men i en ideell verden hadde Woody revet i stykker kontrakten med Spurs og løpt avgårde til Newcastle. Nesten som Jan Derek Sørensen har gjort en tre-fire ganger i sin karriere.

(Og nei, jeg mente selvsagt ikke det første jeg skrev, og det var heller ikke et forsøk på å være morsom, bare et spark i retning Keegans kritikere)

Kråka

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1595 på: 26. Feb. 2008, 22:56 »
Januar vinduet ble veldig velykket for Newcastles del. fantastisk

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1596 på: 26. Feb. 2008, 22:59 »
Helt enig, vi burde brukt sommerens transferbudsjett i Januar isteden, kvalitetssjekking er oppskrytt, vi trenger suksess nå, vi skulle kjøpt spillere i selgers marked og brukt masse masse penger på middelmådigheter. Det hadde i mine øyne vært et perfekt Januar-vindu.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1597 på: 26. Feb. 2008, 23:40 »
Vel. I etterpåklokskapens navn, hadde vi sparka Big Sam ETTER januar, hadde sjansen for Diarra og Woodgate i Newcastle vært mye større  ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1598 på: 26. Feb. 2008, 23:53 »
Jeg gir deg den ;) Men når de glapp hadde vi ikke akkurat en kø med spillere som gikk ned på kne og ba om å få komme hit.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1599 på: 27. Feb. 2008, 20:34 »
Jeg gir deg den ;) Men når de glapp hadde vi ikke akkurat en kø med spillere som gikk ned på kne og ba om å få komme hit.
Nei, men det skyldes like mye skiftet av manager. Det var vel ingen som ble overrasket over at vi ved å sparke Big Sam beviste for verden at vi virkelig var ute og kjøre. At spillere styrer langt unna et skip som er i ferd med å synke helt til bunns, og som har sparket skipperen fra redningskøyta i tillegg er overhodet ikke overraskende. Det burdet det ikke være for deg heller, Geir. Du hadde gjort nøyaktig det samme selv. Du ville tenkt som så at Newcastle overhodet ikke har kontroll på noe som helst om dagen, og de er i ferd med å synke helt til bunns, Tottenham og Portsmouth er på stigende kurs, og det karrieremessig beste vil være å vrake Newcastle.

Det kan fort hende at vi hadde hatt noen spillere i bakhånd om Allardyce hadde fått fortsette. Men ingen spillere ønsker å spille for et lag som skifter manager flere ganger i året, med mindre de allerede spiller for klubben.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1600 på: 28. Feb. 2008, 09:43 »
Nei, det er jo egentlig det jeg sier. Transfervinduet var ikke dårlig av den grunn at vi ikke kunne forvente oss noe som helst. Vi hadde ingen muligheter etter managerskiftet, ingen ville hit og hadde det vært noen måtte vi i så fall betalt overpris for middelmådigheter, noe som tidligere kanskje har vært definisjonen på dette laget.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1601 på: 28. Feb. 2008, 10:27 »
Har desverre særs så små forventningar til denne kampen. Alt anna enn tap vil vere eit steg i riktig retning slik situasjonen er i dag. Hadde smakt ufatteleg godt med 3 poeng, men trur det enten blir uavgjort eller tap.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1602 på: 28. Feb. 2008, 14:18 »
Keegan fortalte nettopp i et intervju på Radio Newcastle at Woodgate allerede hadde en avtale klar med Tottenham når vi blandet oss inn i kampen om han. Da ser jeg faktisk litt annerledes på situasjonen.

Er ikke det Mike Ashley har sagt. kommer litt fra et nylig intervju med han i det første ofisielle nummeret av vårt digitale magasin.  :) Forhåpentligvis før neste fredag.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1603 på: 28. Feb. 2008, 16:51 »

Er ikke det Mike Ashley har sagt. kommer litt fra et nylig intervju med han i det første ofisielle nummeret av vårt digitale magasin.  :) Forhåpentligvis før neste fredag.
Merkelig at Keegan sier dette direkte på lokalradioen da.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1604 på: 28. Feb. 2008, 19:37 »
Forsto det sånn på Keegan at Woodgate hadde gitt et muntlig ja til Tottenham på det tidspunktet vi kom inn i bildet. Hvis Ashley har en annen historie lurer jeg veldig på hva som foregår bak kulissene.