20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220099 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #1545 på: 01. Feb. 2008, 01:19 »
så forbanna skuffa. fy faen.herlig.. boro kjøper alves,defoe til pomp,benjani til city. alle de tre hadde vært forsterkning. for et vindu.. uff.. natt

Du ville hatt Alves for £12m.....jeg spår tidenes flopp!! Han kan å score enkle mål, men han er elendig i spillet, en egoist, survebøtte og lat...Tror ikke han kommer til å bøtte inn mål for boro som sliter med å spille seg til sjanser, akkurat som oss.

haha, hva du tror interesser meg ikke. men skal love deg alves er bedre enn vår viduka. og penga driter jeg i.. vår ashley er jo så rik!

alle de tre jeg nevner er jo bedre enn dem vi har. våre spisser er alergiske mot å nette blitt.

Du er ikke sann!!

så du mener vi har kjempe skarpe spisser for øyeblikket?

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1546 på: 01. Feb. 2008, 01:20 »
Og hvorfor er de allergiske mot å nette? Må de ikke skape sjangser før de kan nette? Kunne gjerne tenkte meg Benjani, men defoe blir for lik våre to småtasser på topp, så han gråter jeg ikke over. Kan ikke bare kjøpe for å kjøpe heller.

haha. første kamp mot arsenal er det større prestasjon av våre spisser ikke nette enn å nette. fikk en del sjanser da. men klarer ikke putte... se hva vi har putta på de 7 siste premier l kampene. er skremmende. derby putter mer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1547 på: 01. Feb. 2008, 01:22 »
så forbanna skuffa. fy faen.herlig.. boro kjøper alves,defoe til pomp,benjani til city. alle de tre hadde vært forsterkning. for et vindu.. uff.. natt

Du ville hatt Alves for £12m.....jeg spår tidenes flopp!! Han kan å score enkle mål, men han er elendig i spillet, en egoist, survebøtte og lat...Tror ikke han kommer til å bøtte inn mål for boro som sliter med å spille seg til sjanser, akkurat som oss.

haha, hva du tror interesser meg ikke. men skal love deg alves er bedre enn vår viduka. og penga driter jeg i.. vår ashley er jo så rik!

alle de tre jeg nevner er jo bedre enn dem vi har. våre spisser er alergiske mot å nette blitt.

Du er ikke sann!!

så du mener vi har kjempe skarpe spisser for øyeblikket?

Du mener vi skaper flust av sjanser for øyeblikket?? Det hjelper lite å kjøpe spillere til over 150mill når vi ikke skaper sjanser! Kommer sjansene så kan jeg garantere at Owen, Martins og Viduka vil putte....kanksje t.o.m Smith også.. ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1548 på: 01. Feb. 2008, 01:24 »
Ta nå ikke i nå Kø1 :-)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1549 på: 01. Feb. 2008, 01:24 »
ja muligheten var der for playmaker kjøp og bedre høyre ving. fikk kjøpe noen som produserer sjanser da. ikke verre enn det

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1550 på: 01. Feb. 2008, 01:28 »
jaja, blir ihvertfall spenning i våres. nedrykkkjemping kan bli moro det og.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1551 på: 01. Feb. 2008, 01:30 »
ja muligheten var der for playmaker kjøp og bedre høyre ving. fikk kjøpe noen som produserer sjanser da. ikke verre enn det
Hvilken playmaker hadde vi sjangs på da?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1552 på: 01. Feb. 2008, 01:30 »
King Kev kom inn etter halvgått transfermarked, og du forventer at han skal ha kartlagt markedet, etter tre år ute av fotballen!?
Jeg er skuffet over at vi ikke ville gi tilstrekkelig med penger for Barnes og Kalouda, MEN jeg ser på det som mer enn forståelig at vi ikke kunne blås vekk summer på panikkjøp. Da er det bedre å vente med det til sommeren.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1553 på: 01. Feb. 2008, 01:34 »
hvilke playmakere, er sikkert flere tusen elge i rundt om i verden. og er sikker på at 60% av dem ville forsterket oss.

regner med kev har fulgt newcastle ganske tett selvom han ikke har vært vår manager,og har nok sin egen oppfattning om hva som behøves. er det virkelig så vanskelig s at vi behøver forsterkninger i alle ledd! er rett og slett ikke tull heller. vi trenger forsterkninger i alle ledd! så alle kjøp ville hjulpet oss.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1554 på: 01. Feb. 2008, 01:39 »
hvilke playmakere, er sikkert flere tusen elge i rundt om i verden. og er sikker på at 60% av dem ville forsterket oss.

Minstekravet når/hvis vi skal kjøpe en ny playmaker er at han er minst like god som Emre og helst bedre! Det er ikke bare bare å finne den riktige spilleren...Virker som om du tar så jævli lett på dette her, at å bringe inn en spiller eller to er lett som bare det.....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1555 på: 01. Feb. 2008, 01:41 »
Bra skrevet

Newcastle fans like to think of their club as a big one, and they are entitled to their opinions. Stand back from the canvas, however, and the picture looks very different. What outsiders see right now is a club run by London-based business people for whom football appears to be a fashion accessory, where jobs are given to pals, and pals of pals.

http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtml?xml=/sport/2008/02/01/sfnhen101.xml
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1556 på: 01. Feb. 2008, 01:45 »
What outsiders see right now is a club run by London-based business people for whom football appears to be a fashion accessory, where jobs are given to pals, and pals of pals.

Mens manu er ledet av en amerikansk familie hvor en søskenflokk på fire driver klubben......høres det så mye bedre ut?

Jeg driter i hva disse avisene skriver...jeg er 100% sikker på at Ashley/Mort og kompani gjør så godt de kan for at klubben skal bli bedre og at det ikke er "just for fun", da hadde ALDRI Ashley brydd seg med å slettet den enorme gjelden vi hadde!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1557 på: 01. Feb. 2008, 01:48 »
ja ekke så enkelt, ikke det jeg mener. men nå er jeg sykt frustrert så dablir det sånn. men en bedre playmaker enn emre skulle vel gå ann finne.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1558 på: 01. Feb. 2008, 09:21 »
King Kev kom inn etter halvgått transfermarked, og du forventer at han skal ha kartlagt markedet, etter tre år ute av fotballen!?

Nettopp. Spillekjøp tar i tillegg tid og det er ikke sikkert at en spiller som spiller godt i en klubb med et spillesystem spiller godt i en annen som spiller på en annen måte. Greit nok at vi har penger, men de går fort vekk hvis vi bruker dem på kjøp ala Luque. Det trengs tid for å kvalitetssikre spillerkjøp og tid har vi ikke hatt i dette vinduet!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1559 på: 01. Feb. 2008, 09:25 »
12MP for Alves er jo galskap!! Herremin, snakk om å betale overpris, ble jo spekulert i om han ville forlate Herenveen for 6-7 til sommeren. Men når det er sagt så forundrer det meg ikke om han setter et par mål i debut kampen sin som uheldigvis er mot oss ;)