20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220807 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #1530 på: 01. Feb. 2008, 00:21 »
Hørte noen sa at på Setanta så hadde de nevnt at Pandev var nær. Kan seff være bullocks, men sitter med gåsehud til det blir avkreftet

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1531 på: 01. Feb. 2008, 00:21 »
Hørte noen sa at på Setanta så hadde de nevnt at Pandev var nær. Kan seff være bullocks, men sitter med gåsehud til det blir avkreftet

Er nok tull da det kun er en fyr som har sendt inn en email hvor han hevdet å vite det...

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1532 på: 01. Feb. 2008, 00:22 »
Virker jo som det hvertfall ble jobbet på bakrommet ikveld, så er spm hvem, hva og hvor. Men mye av dette får vi vel aldri vite.
Men sesongen er jo uansett over, så da kan helle KK sondere markedet før sommeren
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1533 på: 01. Feb. 2008, 00:27 »
Forresten, jeg er "itk" og sier at Defoe er klar for Pompey mens City har signet Benjani ! ;)

Nå gidder jeg ikke mer, natta !:)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1534 på: 01. Feb. 2008, 00:30 »

Kunne jo faktisk vært noe i det, siden Roz gikk andre veien for noen timer siden...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1535 på: 01. Feb. 2008, 00:55 »
Newcastle in for Chimbonda

Aston Villa and Newcastle are now making late moves to sign Pascal Chimbonda on loan before the midnight deadline.

While Sky Sports are still backing the rumoured move for Chimbonda to Villa, Setanta are now reporting that the full back could be moving to Newcastle.

Less than 25 minutes to go and Defoe's deal to Portsmouth also remains in the balance.

Håpløst å kaste seg inn i kampen om Chimbonda nå, når vi har hatt muligheten de siste 14 dagene.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1536 på: 01. Feb. 2008, 01:02 »
Olivier Bernard og Robbie Elliott har begge skrevet under en 3,5 års kontrakt. Gratulerer alle sammen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1537 på: 01. Feb. 2008, 01:03 »
Jævlig positiv du er for tida. er det ikke bedre å legge seg?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1538 på: 01. Feb. 2008, 01:06 »
Jævlig positiv du er for tida. er det ikke bedre å legge seg?

Langt bedre

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1539 på: 01. Feb. 2008, 01:07 »
så forbanna skuffa. fy faen.herlig.. boro kjøper alves,defoe til pomp,benjani til city. alle de tre hadde vært forsterkning. for et vindu.. uff.. natt

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1540 på: 01. Feb. 2008, 01:10 »
hva vi trenger?? faen jeg skulle til og med klart det.. trenger en stor sterk bra spiss, trener en playmaker, trenger en forsvarssjef, trenger en rask,innleggsterk høyreving. løp å kjøp.. men neida.. venter til sommeren så trenger vi bare en sesong til, til å kjøre inn laget.. hadde glimrende mulighet til å kjøpe nå,og ha et halvt år til å bare prøveut,og finkjemme laget. faen!!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1541 på: 01. Feb. 2008, 01:13 »
Gi Faen no da! KK har nettopp ankommet, og jeg er ikke sikker på om han ville være fornøyd med de spillerne du nevner når han først skal forsterke. Vil du at vi skal bruke £5M på en spiller som blir overflødig til sommeren?

Gåog legg deg - og la hodet kjølne til i morgen. Kanskje du føler deg bedre da?

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1542 på: 01. Feb. 2008, 01:14 »
alle de tre jeg nevner er jo bedre enn dem vi har. våre spisser er alergiske mot å nette blitt.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1543 på: 01. Feb. 2008, 01:17 »
så forbanna skuffa. fy faen.herlig.. boro kjøper alves,defoe til pomp,benjani til city. alle de tre hadde vært forsterkning. for et vindu.. uff.. natt

Du ville hatt Alves for £12m.....jeg spår tidenes flopp!! Han kan å score enkle mål, men han er elendig i spillet, en egoist, survebøtte og lat...Tror ikke han kommer til å bøtte inn mål for boro som sliter med å spille seg til sjanser, akkurat som oss.

alle de tre jeg nevner er jo bedre enn dem vi har. våre spisser er alergiske mot å nette blitt.

Du er ikke sann!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1544 på: 01. Feb. 2008, 01:18 »
Og hvorfor er de allergiske mot å nette? Må de ikke skape sjangser før de kan nette? Kunne gjerne tenkte meg Benjani, men defoe blir for lik våre to småtasser på topp, så han gråter jeg ikke over. Kan ikke bare kjøpe for å kjøpe heller.