20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220072 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Liqqa

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #1350 på: 30. Jan. 2008, 16:42 »
Håper vi får barnes og bruker han, sats på han og carrol og gi de erfaring resten av sesongen så ser vi hva som skjer til sommeren

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1351 på: 30. Jan. 2008, 16:56 »
Hvis Barnes kommer, mener jeg han og Milner burde brukes ofte på høyrevingen. At de spiller annenhver kamp elns. Eller at vi bruker Barnes sentralt.
Stiller meg meget positiv til Barnes.
Alvaro gidder jeg ikke å spekulere i. Ikke sett noe av han, og ikke hørt om han. Jeg tolker det litt negativt, men venter for å se for om han skriver under.
Så tar vi det fra der. Stoler på på høye herrene :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1352 på: 30. Jan. 2008, 16:58 »
Stoler på på høye herrene :)

Som Wise ;D

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1353 på: 30. Jan. 2008, 17:05 »
Ja, som Wise :P

Kan bli spennende om vi får inn noen. Håper på Barnes da, men Alvaro er jeg spent på.
Kanskje Hangeland hadde vært et bedre alternativ? Liten vits i å spekulere i det egentlig, jeg vet det, men tror han hadde vært et sikrere kort enn Alvaro.
Men vi får vel bare vente å se hva som skjer...

EDIT: Bare minne om at "panikk"* kjøpene i sommer, resulterte i to spillere som alt i alt har vært våre beste spillere (enig?).
Faye og Beye har vært glitrende i mine øyne :)
Selv om det var Big Sam som hentet inn de to, håper jeg at vi får noe ca like bra hell med disse to dagene :)
« Siste redigering: 30. Jan. 2008, 17:10 av Anders28 »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1354 på: 30. Jan. 2008, 17:16 »
Hva er Barnes sin Possisjon. Er det sentralt, er det ving spiller. Vist det er sentralt, ja spill han der. Vist det er ving, nja til kjøp faktisk. Greit med 2 spillere, Milner\Barnes. Men jeg mener vi burde gå for en spiller som er meget bedre enn Milner vist en finner han da. Arshavin f.eks.
Milner er den som trenger pause nå, han trenger konkuranse.
Jeg føler meg usikker på vist Barnes skal spille ving, at han er bedre enn vår egen Milner. Har Barnes nok fart, teknikk, innleggsfot osv til å spille der. Jeg har faktisk sett han mest som sentralt, i de kampene jeg har sett han..

Hva mener dere folkens?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1355 på: 30. Jan. 2008, 17:25 »
Er vel kapabel til å spille begge steder. Men hvor han helst vil spille aner jeg ikke.
Uansett, Barnes for £3-6mill, HELL YEAH!!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1356 på: 30. Jan. 2008, 17:41 »
Jeg vil helst se han på sentral midtbane.. Han har god fysisk stabilitet, pluss en meget god ro man sjelden ser i spillere som er så unge. Dessuten har han en god pasningsfot. På ving er jeg mer usikker, Barnes er vel ikke den raskeste jeg har sett. Han er egentlig litt som Huddlestone i Spurs, bare mer talentfull, mener nå jeg...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1357 på: 30. Jan. 2008, 18:10 »
Barnes spilte vel sentralmidt i 2-2-kampen, etter hva jeg kan huske. Og han var god da. Selv om han fikk ekstremt mye spillerom. Skal vi kjøpe Barnes bør vi vel bruke ham som sentral midtbane. Som venstreving har vi neppe bruk for ham. Der har vi allerede Zog og Duff som er bedre, og høyresiden har vel aldri vært Barnes' side? Hvor rask han er, vet jeg ikke. Men han virker klok og god med ball, og en god pasningslegger.

Mer vet jeg ikke. Men i mine øyne har vi utelukkende bruk for Barnes som sentral midtbane, hvis vi i det hele tatt har bruk for ham. Å betale 5-6 mill for en spiller som bare vil bli reserve for Barton og Emre er ihvertfall utelukket. Så skal vi kjøpe ham, må vi bruke ham.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1358 på: 30. Jan. 2008, 18:29 »

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1359 på: 30. Jan. 2008, 19:35 »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1360 på: 30. Jan. 2008, 20:04 »
Der har vi allerede Zog og Duff som er bedre, og høyresiden har vel aldri vært Barnes' side? Hvor rask han er, vet jeg ikke.

Han er høyreving/sentral, og er MEGET rask. Zogbia +++.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1361 på: 30. Jan. 2008, 20:10 »
Hvis vi får Barnes for så lite som 3 MP er det selvfølgelig bare å slå til. Spennende spiller og at han er engelsk er også posetivt. Tror det kan være lurt å sikre seg han nå siden det sikkert kommer til å være mer interesse rundt han til sommeren.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1362 på: 30. Jan. 2008, 20:38 »
Har noen sett denne Kalouda? Noen som har noe å si om han? Verdt å kjøpe?
Barnes: KONGE!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1363 på: 30. Jan. 2008, 20:52 »
Om ikke for noe annet kan det være lurt å få inn en spiller som kan avlaste Milner på høyreving. Det er egentlig helt utrolig for en Premier League-klubb å bare ha en høyreving i stallen. Jeg ser noen nevne Duff, men mannen kan ikke bruke høyrefoten til annet enn å stå på, noe han visste tydelig i den første kampen mot Stoke.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1364 på: 30. Jan. 2008, 20:56 »
Hvor mange har sett Barnes spille flere enn to kamper her? Jeg er enig i at han er et stor talent, men pr dags dato er han neppe god nok for oss. Husk at han sitter på benken hos Derby i enkelte kamper. Virker litt som enkelte baserer seg på FM her.
an sparker ikke Bobby Robson??