20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220111 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #1335 på: 30. Jan. 2008, 11:04 »
3 mill? KUPP! Independent er vel over middels seriøse også, Asbjørn?

Ja det er vel ikke den dummeste kilden.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1336 på: 30. Jan. 2008, 11:15 »
Jaja, kan se ut som Alvaro kommer. Får håpe han er bedre enn Roz i det minste.

http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Football/2008/01/30/Liga-Alvaro-confirms-Toon-medical/
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1337 på: 30. Jan. 2008, 11:18 »
Når Newcastle henter inn en "european scout" fra Real Madrid regner jeg med at han har relativt god peiling på denne Alvaro. Så jeg tror ikke han er SÅ dårlig.. Hvis han er et steg opp fra Rozenhal og Ramage så ser jeg på det som et greit kjøp for å styrke stallen, verken mer eller mindre.

What? Når hentet vi en scout fra Real?

Giles Barnes hadde vært en kongesignering. Han har potensiale til å bli MYE bedre enn Milner. Kunne strukket meg til £6 mill for han.

Se tråden om Wise. Vi har hentet inn 3 nye, Wise, Wetere og Jiminez. En av de to sistnevnte skal visstnok ha vært i Real, så jeg tipper han er god oversikt over spillerne i La Liga.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1338 på: 30. Jan. 2008, 11:27 »
Når Newcastle henter inn en "european scout" fra Real Madrid regner jeg med at han har relativt god peiling på denne Alvaro. Så jeg tror ikke han er SÅ dårlig.. Hvis han er et steg opp fra Rozenhal og Ramage så ser jeg på det som et greit kjøp for å styrke stallen, verken mer eller mindre.

What? Når hentet vi en scout fra Real?

Giles Barnes hadde vært en kongesignering. Han har potensiale til å bli MYE bedre enn Milner. Kunne strukket meg til £6 mill for han.

Se tråden om Wise. Vi har hentet inn 3 nye, Wise, Wetere og Jiminez. En av de to sistnevnte skal visstnok ha vært i Real, så jeg tipper han er god oversikt over spillerne i La Liga.

Vetere is an experienced (if young at 41) scout who worked under Alan Curbishley at Charlton Athletic for several years. Last year he spent three months at Real Madrid in a scouting capacity.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1339 på: 30. Jan. 2008, 12:04 »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1340 på: 30. Jan. 2008, 13:19 »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1341 på: 30. Jan. 2008, 14:23 »
Blir neppe noen signeringer i Januar. Kanskje like greit hvis vi måtte ha nøyet oss med spillere som Alvaro... Ser frem til sommeren ! :)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1342 på: 30. Jan. 2008, 14:28 »
Tror Barnes signerer for oss imorgen kveld, så det blir han og Alvaro som kommer. Forsåvidt greit, Barnes hadde vært konge å få
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1343 på: 30. Jan. 2008, 14:40 »
Blir neppe noen signeringer i Januar. Kanskje like greit hvis vi måtte ha nøyet oss med spillere som Alvaro... Ser frem til sommeren ! :)

Ettersom Alvaro visstnok gjennomfører en medical, så skulle vi tro han blir klar. Er en god sannsynlighet for at vi henter Barnes i tolvte time også, tror jeg.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1344 på: 30. Jan. 2008, 14:44 »
Håper vi får inn Barnes. 3mill er jo eitt RØVERKJØP! Men eg er skeptisk til Alvaro...... 
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1345 på: 30. Jan. 2008, 14:53 »

Ettersom Alvaro visstnok gjennomfører en medical, så skulle vi tro han blir klar. Er en god sannsynlighet for at vi henter Barnes i tolvte time også, tror jeg.

Keegan sier hvertfall til the chronicle at han ikke tror det dukker opp noen. Så det kan hende dette  med Alvaro er bull...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1346 på: 30. Jan. 2008, 14:55 »
Vi får nesten håpe det! Har ikke noe tro på Alvaro... Barnes, derimot...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1347 på: 30. Jan. 2008, 16:00 »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1348 på: 30. Jan. 2008, 16:02 »
Som det ble sagt i et innlegg litt før her at Barnes skal kjøpes inn for fremtiden, det er jeg for. Ja, 3 mill pund er et røverkjøp. Men jeg tror ikke Barnes er så inntresert i å sitte benken i Newcastle de kommende årene før han blir satset på.
Ellers er det denne Alvaro?
Aldri hørt om mannen, å om han er god nok for førsteelveren er usikkert. Mener vi burde gå for spillere som forsterker laget, ikke stallspillere, stallfyll. De har vi nok av.
Men det blir spennende siste døgn, å håper jeg kan komme hjem etter de 2 neste nattskiftene å se at det er kommet MEGET gode å overraskende spillere til Newcastle.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1349 på: 30. Jan. 2008, 16:30 »
Hvis vi får Barnes bør han gå rett inn på vår midtbane. Det har vi INGENTING å tape på sånn som det er nå...