20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220301 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Liqqa

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #1320 på: 30. Jan. 2008, 01:43 »
kunne ikke vært mer enig, greit han koster ikke så mye, men hva skal vi med spillere som ikke gjør oss bedre. Nå vet ikke jeg lønna hans men han får nok en grei lønn som vi heller kunne spart til sommeren og kjøpt en bra spiller for prisen. Men nå snakker jeg bare ut i fra hva jeg har hørt fra dere om at han er dårlig. Får håpe han blir en hit, men tviler.

http://youtube.com/watch?v=qD8FGoPsUSc han ser ut til å være litt hissig og så fant jeg en liten ting på wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/%C3%81lvaro_Luiz_Maior_de_Aquino står der at det er forventa at han kommer til oss i løpet av januar, vet at det kan bli fiksa av alle men var litt funny
« Siste redigering: 30. Jan. 2008, 01:54 av Liqqa »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1321 på: 30. Jan. 2008, 02:45 »
Lei av at vi henter spillere i den prisklassen der. Drit i og kjøp, eller kjøp ordentlig

Vi må jo også klare skaffe slike spillere som vil til oss vettu!

Selv håper jeg på en stor opptur siste dag av transfervinduet, der vi henter en ung spiller fra Atalanta, Brno og den største signinga i Giles Barnes. Dersom kildene som hevder at vi har bydd 1,5 mill mot Derbys krav på det dobbelte stemmer, sier jeg bare SPLASH THE CASH!
Det er vår største sjanse per nå, å kjøpe slike unge spillere med potensialet til å bli virkelig god! Denne sjansen kan vi ikke la gå fra oss! Dessuten vil Barnes være et alternativ både sentralt og som ving!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1322 på: 30. Jan. 2008, 03:07 »
Men hva er vits med og bruke 30 mill på alvaro, som garantert ikke er bedre enn de vi har fra før. da kan vi like godt vente til i sommer. Forlanger ikke Terry, men forlanger bedre enn en Levante stopper fra Brasil som bare fåtallet har hørt om. Barnes derimot kunne vært et spennende kjøp
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1323 på: 30. Jan. 2008, 03:46 »
Neivisst, men poenget mitt var at vi ikke lengre er en såpass attraktiv klubb at vi kan få av den hyllen spillere vi helst skulle hatt, dessverre!
Og hva Alvaro angår, la oss ikke selge champagne før Alfheim er brent, man veit jo ikke med sikkerhet at han er noen dårlig spiller! Selv om jeg selvfølgelig er skeptisk!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1324 på: 30. Jan. 2008, 10:30 »
Neivisst, men poenget mitt var at vi ikke lengre er en såpass attraktiv klubb at vi kan få av den hyllen spillere vi helst skulle hatt, dessverre!
Og hva Alvaro angår, la oss ikke selge champagne før Alfheim er brent, man veit jo ikke med sikkerhet at han er noen dårlig spiller! Selv om jeg selvfølgelig er skeptisk!

Meget skeptisk selv, og jeg tipper at Keegan har fått tips om denne spilleren fra en eller annen. Tragisk om vi skriver 3-4 års kontrakt med nok en middelmådig spiller. Ellers linker Independent oss til Barnes nok en gang. Ville vært tragisk og nærmest latterlig om vi ikke klarte å få inn en eneste spiller.

Newcastle United refuse to give up on landing Derby County winger Giles Barnes.
The Independent says the Toon's new vice-chairman Tony Jimenez was driving the deal yesterday.

Jimenez offered £1.5m to Derby; they said no and want close to double that sum.

The transfer may yet happen as it is believed Barnes is keen on moving to Newcastle, and it would not be unfeasible for personal terms to have been discussed already.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1325 på: 30. Jan. 2008, 10:40 »
Når Newcastle henter inn en "european scout" fra Real Madrid regner jeg med at han har relativt god peiling på denne Alvaro. Så jeg tror ikke han er SÅ dårlig.. Hvis han er et steg opp fra Rozenhal og Ramage så ser jeg på det som et greit kjøp for å styrke stallen, verken mer eller mindre.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1326 på: 30. Jan. 2008, 10:43 »
Ifølge Marca skal han gjennom den medisinske testen imorgen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1327 på: 30. Jan. 2008, 10:46 »
Mange som mener at han er La Ligas  Titus Bramble. Kan ihvertfall bli underholdene for den nøytrale tilskuer å se Newcastle kamper framover om det skulle være noe i dette.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1328 på: 30. Jan. 2008, 10:48 »
Er det mange som mener dette eller en debattant på VG nett??

Jeg finner svært lite informasjon om denne spilleren generellt så hadde vært fint hvis noen faktisk hadde visst noe om han! Sjekk FM !! :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1329 på: 30. Jan. 2008, 10:49 »
Jeg håper vi får Barnes, for £3m er han et røverkjøp!!

Men skulle gjerne sett at vi fikk inn en skikkelig profil som kunne "løfte" hele laget, som kunne gitt litt optimisme rundt hele klubben.. Woodgate ville vært et slik kjøp, bare så fantastisk irriterende at han gikk til Spurs isteden! Barnes er nok ikke en spiller som vil løfte hele klubben i begeistring, men han har potensialet til å bli en kjempespiller og jeg håper det blir i newcastle han viser det.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1330 på: 30. Jan. 2008, 10:52 »
På Keegan virker det som om Barnes først og fremst ville bli kjøpt inn for fremtiden uten en altfor stor rolle for førstelaget. Så vi ville nok ikke sett så mye til han med det første.. Men han ville vært et godt kjøp.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1331 på: 30. Jan. 2008, 10:53 »
Helt enig, kø. Jeg kan faktisk strekke meg så langt og si at Barnes for 5-6mill: JA, TAKK! Han er det største engelske midtbanetalentet, og en type som kan være med å heve det offensive spillet!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1332 på: 30. Jan. 2008, 10:57 »
Når Newcastle henter inn en "european scout" fra Real Madrid regner jeg med at han har relativt god peiling på denne Alvaro. Så jeg tror ikke han er SÅ dårlig.. Hvis han er et steg opp fra Rozenhal og Ramage så ser jeg på det som et greit kjøp for å styrke stallen, verken mer eller mindre.

What? Når hentet vi en scout fra Real?

Giles Barnes hadde vært en kongesignering. Han har potensiale til å bli MYE bedre enn Milner. Kunne strukket meg til £6 mill for han.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1334 på: 30. Jan. 2008, 11:03 »
3 mill? KUPP! Independent er vel over middels seriøse også, Asbjørn?