20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220085 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #1245 på: 28. Jan. 2008, 13:19 »
arsenal byr på en engelskmann? wow

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1246 på: 28. Jan. 2008, 15:27 »
Ikke sikker på om Woodgate kan spille i Carlington Cup, siden jeg ikke vet om han spilte for middelbjørg i den.
Ja, vi går glipp av en meget god spiller, men jeg skjønner godt hans beslutning..
Lykke til Woodgate.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1247 på: 28. Jan. 2008, 15:56 »
Begynner virkelig å frykte at vi ikkje får inn nokon nye spillera i dette vinduet
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1248 på: 28. Jan. 2008, 16:39 »
Ser ikkje noken grunn til å stressa med kjøp. Når Keegan ikkje får dei han vil ha so er det ikkje vits kjøpa berre for å kjøpa eller ta ein sjanse på ein spelar. Vi har kun å konsentrera oss om ein best mule posisjon i PL, det bør den stallen vi ha greia. Og vi kan la carrol og lua lua få prøva seg.
Eg trur ikkje det kjem noken nye no , og det er kanskje like greit.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1249 på: 28. Jan. 2008, 17:13 »
Enig i det. Sesongen er så godt som ødelagt og da er det ikke vits å drive med hastekjøp. Vi må ha inn de typene og hvis de ikke er tilgjenglige i dette vinduet er det bedre å vente til sommeren. Vi må tenke neste sesong og da er ikke tingen å stresse med å få inn spilelre vi ikke er sikre på er gode nok. Når det er sagt er det behov for forsterkninger og jeg hadde helst sett at de hadde kommet inn flere spillere i dette vinduet, men de riktige spillerne må komme inn og slik som situasjonen er nå virker det ikke som de er tilgjenglige.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1250 på: 28. Jan. 2008, 17:34 »
En tredje klubb har fått et bud på Woodgate godkjent. Og klubben er: Arsenal!

TULL, ifølge Wenger...

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_3084605,00.html

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1251 på: 28. Jan. 2008, 17:45 »
Enig i hva som blir sagt ovenfor.
Sesongen er så godt som over allerede, vi rykker nok ikke ned og vi får nok definitivt ikke e-cup plass. Føler ikke at det er noe vits å hente spillere til overpris i januar når vi forhåpentligvis kan bruke pengene mer fornuftig i sommer. Jeg forventer dog stor aktivitet når den tid kommer. Vi må gi et klart signal om at ambisjonen er å kvalifisere seg for europa i første omgang og videre progresjon som årene går.
Mye av problemet nå er at klubben rett og slett ikke er spesielt attraktiv for eventuelt nye spillere, samme hva vi måtte tro. Jeg har for eksempel full forståelse for at Jonathan Woodgate ser ut til å velge Tottenham fremfor oss på dette tidspunktet.

Vi får se hva som skjer til sommeren, jeg har gitt opp troen på noen nye ansikter i januar

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1252 på: 28. Jan. 2008, 17:46 »
En Daniel Van Buyten på lån hadde vært helmaks. Da kunne vi sett frem til sommeren om han forsterker midtforsvaret og så eventuelt kjøpt han.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1253 på: 28. Jan. 2008, 19:28 »
Og dermed var Woodgate klar for Tottenham!
http://tottenhamhotspur.com/news/articles/woodgatesigns.html

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1254 på: 28. Jan. 2008, 19:52 »
 :( :-\

Jaja. Da er det vel bare å lete etter andre. Håper juli og august blir bedre enn det denne triste vintermåneden har vært.
Trodde ikke jeg skulle si dette, men håper egentlig at Woody fortsetter med sin skadeforfulgte karrière :(
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1255 på: 28. Jan. 2008, 20:09 »
En viktig grunn til at Woodgate dro til Boro, og ikke Newcastle, da han kom tilbake fra Madrid, handlet mye om at vi hadde en manager som overhodet ikke viste særlig stor interesse for Woodgate. Man kan godt forstå at Woodgate ikke ble særlig imponert over Roeder, og derfor synes "hjemklubben" Middelsbjørg var mer spennende.

Utrolig nok greide Newcastle-fansen å godta det, og likevel holde ham høyt. Men når han er avhengig av Shearer for å returnere hit igjen, synes jeg han er direkte smålig. For all del, Spurs har noe spennende på gang, og har vist klar fremgang under Ramos. De er også langt nærmere europa og titler enn vi er. Men jeg ser bare ikke hvorfor Alan Shearer er den eneste muligheten hans for å velge Newcastle. Enten trivdes du i Newcastle, og har lyst til å komme tilbake, eller så har du det ikke. Jeg kan ikke se at jeg skal greie å tilgi denne gangen, når vår manager så åpenlyst uttrykker hvor høyt han verdsetter Woodgate og hvor sterkt ønsket han er.

Jeg ønsker fremdeles at du skal ha en stor karriere, Woody. Men jeg synes dette er direkte smålig, og jeg kan ikke se hvordan jeg skal greie å tilgi dette sviket.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1256 på: 28. Jan. 2008, 20:40 »
Fuck Woodgate er alt jeg klarer å skrive.. Stygt å si det, men håper han blir skada i første kamp. Det her var en dolk i ryggen faktisk
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #1257 på: 28. Jan. 2008, 20:43 »
Takk og lov for at vi ikke kjøpte den skada "tregata" der! Det hadde vært ENDA mere penger ut av vinduet!

Fjols! Hvorfor i all verden skal Woodgate være en gud som spiller? Mannen har vært skadet nesten hele tiden de siste 4 årene. Skjelettet blir nok borte fra Tottenham-spill ganske snart tipper jeg.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1258 på: 28. Jan. 2008, 20:48 »
Fjols! Hvorfor i all verden skal Woodgate være en gud som spiller? Mannen har vært skadet nesten hele tiden de siste 4 årene. Skjelettet blir nok borte fra Tottenham-spill ganske snart tipper jeg.
Han har da ikke slitt noe særlig med skader de 2 siste årene, men før det derimot..

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1259 på: 28. Jan. 2008, 20:53 »
er ikke noe stort tap dette. han er ikke den han var. og at han velger spurs foran oss sier jo at han ikke har noe hjerte for klubben så da er det samma..

lykke til i spurs. og du woody? jeg håper jeg aldri møter deg live etter 10 øl.