20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220098 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #1230 på: 27. Jan. 2008, 23:05 »
Et hardt slag mot baugen vår. Et hardt slag...
Woodgate kunne gjort så utrolig stor forskjell for hele laget vårt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1231 på: 27. Jan. 2008, 23:15 »
Jeje tilbake til hverdagen. Kommer nok ingen inn i dette vinduet nå.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1232 på: 27. Jan. 2008, 23:31 »
kommer nok ingen nå:(

jeg kunne tenkt meg alberto luque jeg fra ajax. men han får vi nok ikke.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1233 på: 28. Jan. 2008, 00:23 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3083188,00.html

"I am not in a hurry and it won't be the end of the world if we don't get anybody in," "

"I would have been happy to have just got Woodgate in, but it looks like we've lost him"

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1234 på: 28. Jan. 2008, 00:33 »
regner med det du sier er ironi, TooN?:P
« Siste redigering: 28. Jan. 2008, 01:26 av ripsgard »
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1235 på: 28. Jan. 2008, 01:17 »
regner med det du sier er ironi, TooN?

hahahaha

Liqqa

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1236 på: 28. Jan. 2008, 01:24 »
Må være ærlig og si at tottenham er en bedre klubb enn oss, de har amibsjoner og en av de beste managerne som finnes. Det gjør at de kan klare cl kanskje allerede neste år. Men vet ikke helt hva de skal med woodgate men.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1237 på: 28. Jan. 2008, 01:37 »
Woodgate suger as!

Er faktisk ikke så enig i uttalelser rundt det at Spurs er så jævlig mye større enn oss, det er de ikke.. Okej, de har kanskje vært bedre de siste årene og har fått inn en manager av verdensklasse, men publikumsmessig og økonomisk er vi bedre enn de. I tillegg er jeg faen ikke sikker på at de har så sykt bedre stall enn oss, greit de har Berbatov,Lennon, Keane og King bla, men faen, vi har Owen og Martins, vi har Emre og Barton, Duff og Given, spillere som er STORE profiler. Problemet ligger jo i at så og si ingen får ut potensiale sitt, men faktumet er at med disse spillerene (fungerende og i form!!!) er Newcastle et lag bra nok for Uefa cup, og ikke minst hvertfall matchet Spurs.. Ser ingen grunn til at hvorfor Woody egentlig  ikke skulle velge oss. Hadde det vært Chelsea,Man U, Liverpool eller Arsenal hadde jeg skjønt han lett, men det er faktisk ikke det.. Det er et lag som leder over oss på tabellen med målforksjell.

Steget mellom Newcastle og topp 5 er stor! Steget mellom Magpies og Spurs er IKKE stor, om det i det hele tatt har er noe steg.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1238 på: 28. Jan. 2008, 02:39 »
Vel I Tottenham får han spille finale + europacup + fa cup (?) + Premier League
I Newcastle får han spille Premier League wohoo

+ Tottenham er nermere toppen enn Newcastle.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1239 på: 28. Jan. 2008, 03:04 »
Han får vel strengt talt ikke spille fa-cup i London. Ikke for spurs hvertfall.
Boro er videre, så det kan ikke bare det.
Så er jeg meget usikker på om han kan spille Carling Cup. Jeg trodde Anelka var cup-tied etter spill for Bolton, men har da spilt for Chelsea der.
Hvordan Spurs gjør det i europa, både bryr og vet jeg pent lite om. Men at de ikke vinner, er jeg bombesikker på.
Men Premier League er vel spurs fortsatt med i ;)
Synd å si det, men han og King kan nok lage et meget ufyselig godt stopperpar. Det tror jeg han og Taylor/Faye kunne også for den del.
Men ser man på konkurrentene hans i spurs, har han nok fast plass der også.
Woody er mye bedre enn feks. Dawson^^

Synd han ikke kommer hit. Meget skuffet. Og da hjelper det ikke på med forklaringen hans.

Synes egentlig vi burde ha luktet på Kerlon jeg :P
Ja, jeg spiller FM, men han er meget god IRL.
Sett en god del av han (youtube riktignok), og han imponerer. Moro å se seal-dribblingen hans :P Ser at han blir sparket og slått ned av motstanderne fordi de blir gjort til latter :D
Gjør det med mer klasse enn Braathen^^
Ikke det at jeg tror at vi hadde fått han, men moro å prøvd seg.
Kommer til å bli en av verdens absolutt beste spillere :D
« Siste redigering: 28. Jan. 2008, 03:07 av Anders28 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1240 på: 28. Jan. 2008, 06:39 »
Woodgate fremstår som en merkelig skrue altså. Når han returnerte til England etter Madrid oppholdet valgte han PL's kjedeligste lag, Boro. Hadde valget mellom en håndfull klubber, deriblant Newcastle, men han valgte å dra til stygge forblåste Teeside, som har mindre tilskuere enn FC Lyn på en vanlig søndag og et generelt svakt lag uten de helt store ambisjonene.
Meget mulig det fantes noen hemmelige bonuser eller goder for alt jeg vet, men har liksom aldri skjønt meg helt på Woody.

Det at Woodgate valgte Boro har en meget naturlig årsak, Woodgate er født og oppvokst på teeside og at han valgte "moderklubben" over oss for to år siden var til å forstå..Det var noe jeg respekterte fullt ut, men det at han har vraket oss nå til fordel for Spurs vil jeg aldri tilgi han, og som Woody-fan(tidl ihvertfall) så håper jeg han får høre buing og skjellsordene hagle neste gang han opptrer på SJP..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1241 på: 28. Jan. 2008, 07:09 »
Muligens så blir det ingen nye spillere i dette vinduet, men jeg ser en positiv ting i det....og det er at vi ikke kjøper en spiller bare for å kjøpe...Det virker som om Keegan er veldig grundig i arbeid rundt spillerkjøp, mens Souness og Allardyce omtrent prøvde seg på alt og alle og gjorde flere panikk-kjøp så virker Keegan mer bestemt på hvem som skal inn, og han er sikkert like bestemt på hvem som skal ut også! Dette gir også trygghet til spillerne også, ikke minst!! Jeg er 99% sikker på at vi ikke rykker ned og 90% sikker på at vi ikke kvalifiserer oss for europacup spill denne sesongen..så med andre ord blir resten av sesongen perfekt for spillere som Andy Carroll og Kazenga LuaLua i første rekke av gylne talenter, kanskje vil også Edgar få sin sjanse, og kanskje kanskje har spillere som Tomas Kadar, Ben Tozer, James Troisi..Håper at Tim Krul eller Fraser Forster spiller en eller to kamper på tampen av sesongen, så sant den er ubetydelig.

Moralen blir; det er aldri så dumt at det ikke er godt for noe! ;)

Men selvfølgelig håper jeg at vi snapper opp en kvalitetspiller innen torsdag, det ville vært særdeles viktig...Og finner vi en skikkelig kvalitetspiller, så kan vi øse ut 200-300mill for min del, og jeg tror faktisk Ashley er enig med meg her... ;D

EDIT: Ser at Leroy Lita blir linket til oss, for £7m....jeg må le ;D.....en annen spiller som blir linket i morgentimene er ikke overraskende Van Buyten...Men det har vært uendlig mye spekulasjoner, så jeg har gitt opp å tro på noen av ryktene :-\
« Siste redigering: 28. Jan. 2008, 07:28 av kø1 »
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Liqqa

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1242 på: 28. Jan. 2008, 10:44 »
Keegan sier at det ikke haster med nye spillere, men jeg ville gjerne se de blir litt samspilt, kjøper vi 3-5 nye spillere på sommeren tror jeg det vil ta litt tid før de blir vant til hverandre. Men en forsvarer i vinter er nok tror jeg. Så vi får samkjørt forsvaret til neste sesong.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1243 på: 28. Jan. 2008, 11:31 »
En tredje klubb har fått et bud på Woodgate godkjent. Og klubben er: Arsenal!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1244 på: 28. Jan. 2008, 11:40 »
Håper han heller går til Arsenal enn spurs.. Unner ikke tottenham noe godt.

Men ser aller helst at han er klok å drar til Newcastle ;)