20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220984 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #1200 på: 27. Jan. 2008, 10:34 »
Tror du vil bli meget skuffet hvis du venter på alt det i Januar! Men er lov å håpe;)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1201 på: 27. Jan. 2008, 10:39 »
Trur desverre vi ikkje får inn nokre spelerar innan transfer fristen.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1202 på: 27. Jan. 2008, 10:42 »
Får vel inn en spiller som holder Gooch (eller hva han het) nivå, og det skjer nok i siste time av overgangsvinduet. Om overgangsvunduet hadde vart en uke eller 3 måneder hadde spilt liten rolle for våres del. 
« Siste redigering: 27. Jan. 2008, 10:45 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1203 på: 27. Jan. 2008, 10:47 »
Er små bitter på Woodgate nå.

MEN, sett under ett så er det ikke sikkert det er så farlig at han glipper. 1. Han har vært mye skadet og vi kan ikke være helt sikre på om han holder. 2. Faktisk ganske dyr med tanke på den risken vi gjør ved et evt. kjøp. 3. Hvis, og det her er et stort HVIS, hvis det er sant at Woodgate er litt for gla i et hvitt pulver som ligger i striper på bordet så er det kanskje like greit han ikke kommer (dette er spekulasjoner ved div fora).

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1204 på: 27. Jan. 2008, 10:47 »
Woodgate kommer ikke i følge Keegan, da orker i allefall ikke jeg å bruke kalorier på å "savne han". Tror nok det kan bli veldig vanskelig å få inn noen nå i dette vinduet. I allefall med de kvalitetene vi behøver nå. Vi trenger en skikkelig SJEF bak i midtforsvaret, og jeg kunne tenke meg en ny DM selv om Butt spilte meget bra i går. Vi trenger en som kan spille i 3-5 år for oss. Usikker på hvem som kunne vært aktuelle kandidater (realistiske). I tillegg kunne jeg tenke meg en stor sterk spiss. Viduka er far over the top og meget skadeutsatt. Dessuten scorer han for lite (nå gjør jo alle våre spisser det pr idag, men det retter nok på seg etter hvert). Vi trenger en som kan få Owen og Martins skikkelig på tå-hev nå. De er litt for selvskrevne i laget sånn som det er idag... En kvalitets-spiss ville fått de skjerpet de ekstra 5% som kanskje er avgjørende for at de skal begynne å bøtte inn mål igjen. Smith vil ALDRI kunne score mål. Han er totalt vaksinert for å treffe innenfor stengene. Og gjør han det, treffer han bare en spiller så han ser jeg ikke på som noe fremtidig spiss hos oss. Er kun arbeidsinnsatsen hans som gjør at han "fortjener" å starte mot arsenal. Personlig kunne jeg tenkt meg Carroll fra start i den kampen.
Ellers så vil jeg gjerne ha en offensiv midtbanespiller som scorer litt mål. Nå tror jeg Keegan vil satse på N'Zogbia i den rollen, og det trenger ikke være et dumt trekk. Synes han var god mot arsenal, spesielt i første omgang.

Konklusjon:
Få inn en stopper SJEF, en DM som går rett inn på laget og en spiss som har scoringsformen inne og som kan pushe Owen og Martins!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1205 på: 27. Jan. 2008, 11:06 »
Vi vet ikke enda om Woody ikke kommer. Dette kan være et politisk spill også for å lokke ham hit: "We're desperate.." på nufcs offisielle side kan jo være et forsøk fra castle på å få Woody til å føle seg ønsket. Eller hva om de kommer med denne pressemeldingen bare for å forvirre andre klubber, mens de jobber skjult i kulissene for å få detta til..It ain' over before the fat lady sings..

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1206 på: 27. Jan. 2008, 11:11 »
Konklusjon:
Få inn en stopper SJEF, en DM som går rett inn på laget og en spiss som har scoringsformen inne og som kan pushe Owen og Martins!

En god konklusjon, men det blir vel dessverre litt vanskelig innen Torsdag klokken 23:59 er jeg redd.

Også meget enig i det du skriver i om at nå som Woodgate IKKE kommer er det lite eller ikke noe poeng i å bruke tid og energi på å savne ham. Denne sesongen er i det store og det hele allerede ødelagt, og når Faye nå først kommer tilbake så tror jeg det vil være til stor hjelp. Cacapa har også "nesten storspilt" i det siste nå, og klarer han å fortsette sånn så tror jeg det skal holde sesongen ut (vi skal uansett ikke konkurrere om E-cup). Vi kan kanskje tilogmed eksprimentere litt med Faye som deffansiv midtbane foran Cacapa og Taylor, riktignok litt avhenigig av mostanderen. Da er det nok faktisk ett større problem at vi ikke scorer mål....

Hva er det egentlig som har skjedd med Smith i løpet av tiden hans i MænJu? Kanskje jeg som husker dårlig men han puttet da jevnlig i velmaktsdagene i Leeds, gjorde han ikke? Uansett kan det se ut som om Afrika mesterskapet nærmer seg over for Nigerias del og i såfall får vi snart tilbake Martins. Ikke det at han har overbevist veldig i år, men det er jo lov å håpe at han finner formen.....

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1207 på: 27. Jan. 2008, 11:18 »
Syntes det blir mer og mer klart at vi trenger en ny høyreving inn. Milner sliter med formen, men det er ikke så rart når man tenker på hvor mye han ha spilt uten ferie. Er kanskje ikke så mange opplagte spillere vi kan kjøpe her. Bentley eller SWP hadde vært strålende, men Blackburn og Chelsea vil nok ikke selge...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1208 på: 27. Jan. 2008, 11:41 »
NOTW are saying that Chimbonda may be on his way to Sevilla.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1209 på: 27. Jan. 2008, 11:44 »
Takk gud for det!! :)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1210 på: 27. Jan. 2008, 11:55 »
Chimbonda er god han. Hadde ikke gjort meg noe. Vi kunne stilt slik:

Chimbonda - Beye - Faye - Enrique,

ettersom Taylor viste urovekkende tegn i går.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1211 på: 27. Jan. 2008, 12:00 »
Chimbonda er no ein fantastisk god back det, men har ikkje heilt sansen for personen. Trur det er eit godt kjøp av Sevilla.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1212 på: 27. Jan. 2008, 12:02 »
God er han nok, men takler ikke typen bare! Men en forsterkning ville han ha vært... Men jeg synes Beye - Faye - Cacapa/Taylor - Enrique er en god backrekke.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1213 på: 27. Jan. 2008, 12:11 »
Syntes det blir mer og mer klart at vi trenger en ny høyreving inn. Milner sliter med formen, men det er ikke så rart når man tenker på hvor mye han ha spilt uten ferie. Er kanskje ikke så mange opplagte spillere vi kan kjøpe her. Bentley eller SWP hadde vært strålende, men Blackburn og Chelsea vil nok ikke selge...

Helt enig. Bentley ville ha vært et utmerket kjøp. I motsetning til Milner treffer han på flesteparten av sine innlegg. Får håpe han vil til en større klubb, altså oss.  ;D

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1214 på: 27. Jan. 2008, 12:17 »
Mot PL motstand har vi scoret 1 mål (Butt mot Chelsea)på de siste 6 kampene. I tillegg har vi 0-0 kampen mot Stoke. Skremmende.