20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 221283 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #1185 på: 26. Jan. 2008, 22:22 »
Woodgate har gjort sitt valg.Mer er det ikke å gjøre med det. Å kalle han forræder osv blir for dumt. Føler meg kanskje skuffa men ikke bitter over det.
« Siste redigering: 26. Jan. 2008, 22:32 av Tønsberg »

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #1186 på: 26. Jan. 2008, 22:34 »
er han spurs-spiller nå eller er den fortsatt en mulighet?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1187 på: 26. Jan. 2008, 22:53 »
Jeg venter, og venter og venter til han evt. har signert, før jeg gir opp kampen og hiver meg på klagekoret.
Men jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor han, all den tid han visstnok skal ha snakket så varmt om tiden i Newcastle, skal vrake oss til fordel for Tottenham. Greit nok, Tottenham skal måle krefter mot Chelsea i ligacupfinalen, men er det ærlig talt noen som forventer at de skal vinne den kampen? Og hvorfor i all verden skulle Woodgate, som er født bare noen kilometer sør for Mekka, dra til London for å spille fotball? Sjansene for å vinne noe er jo ikke veldig mye større der nede, selv om de er i ligacupfinalen.

Vær så snill, Jonny, gjør en U-vending og kom "hjem" til trygge omgivelser på Tyneside. Vi trenger deg, for svarte!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1188 på: 26. Jan. 2008, 23:18 »
Herregud for ein gjeng med forbanna sutrehuer sitte her og sjelle ut Woody. Latterlig patetisk og alt det dere. Blæ
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1189 på: 26. Jan. 2008, 23:22 »
Ja, vi trenger Woody, det er det ingen tvil om. Men enn skal da ike begynne å rakke ned på spilleren BARE fordi han KANSJE velger Spurs..
Stil deg\dere selv i samme situasjon?
Hva hadde dere gjort? Vist dere skal tenke nøytralt nå? Det er det dere må gjøre.
Jeg beundrer Woody, jeg HÅPER virkelig han kommer. Men jeg skjønner han å faktisk vist han velger Spurs..

Ja, jeg har sagt det, å sier det igjen. Det kommer en eller flere spillere tror jeg Søndag eller Mandag. Spenende.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1190 på: 26. Jan. 2008, 23:31 »
Hvis jeg hadde vært helt nøytral tror jeg det hadde vært et vanskelig valg. For Tottenham har noe spennende på gang med Ramos og har en bra tropp. Men jeg regner ikke Woodgate som nøytral. Han har spilt her før og er ikke født så alt for langt unna. Jeg trodde det hadde noe å si og derfor blir jeg veldig skuffet hvis han velger Spurs.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1191 på: 26. Jan. 2008, 23:45 »
Jeg vill bli utrolig skuffa hvis han velger spurs men enda værre om vi ender opp med å ikke signere en spiller idet heletatt i detta transfer vinduet!.Det er totalt krise

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1192 på: 27. Jan. 2008, 00:00 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=515631

PS! Kevin Keegan har forsøkt å sikre seg Jonathan Woodgate den siste uken. Lørdag takket Middlesbrough-stopperen imidlertid nei til Newcastle, opplyste Keegan selv.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1193 på: 27. Jan. 2008, 00:19 »
Viser bare kor vanskelig det er og få kvalitetspillere.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1194 på: 27. Jan. 2008, 01:08 »
Det merkelig er at etter å ha lest rundt på div forum så virker det som om majoriteten av tottenham fansen er i mot et kjøp av Woodgate pga dårlig form og mye skader. Så Woodgate velger å gå til en klubb hvor han i utgangspunktet ikke er noe særlig ønsket av noen, mens i Newcastle vil ha av veldig veldig mange bli mottat som en helt!!

Woodgate som sa at vi skulle spare drakta hans til han kom tilbake og greier... Tragisk!! Klamrer meg fortsatt til et lite håp om noe magisk vett skal finne veien inn i hodet hans.

Liqqa

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1195 på: 27. Jan. 2008, 02:23 »
Bare en liten spekulasjon, hvis vi hadde bydd litt på alves nå da hadde vi presset middlebrough til å selge woodgate, eller gi opp alves. Hva syns dere om alves, hadde han vært noe å ha?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1196 på: 27. Jan. 2008, 03:48 »
Vi skal vel ikke opptre som noen forbanna svin på markedet vel?
Boro har jo ingenting med dette å gjøre, er kun Woody som er problemet her.
Jeg blir forbanna skuffet om det skjer at han går til eklingene fra London. Etter hva han alltid har sagt tidligere samt historien hans med oss, syns jeg det er jævla dårlig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1197 på: 27. Jan. 2008, 07:10 »
Tottenham har et lønnstak på £50.000 i uka. Det sier det meste om hvor Newcastle er som klubb når spillere da heller velger Spurs framfor Newcastle som kan gi langt langt mer i lønn.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1198 på: 27. Jan. 2008, 08:12 »
Ser at Alan Oliver skriver at de tre spillerne Keegan håpet å bringe inn da han tok over forrige uke var Woodgate, Bentley og Defoe....mest sannsynlig får vi ingen av de..

Woody saken irriterer meg, en spiller som fortsatt dyrkes som en helt hos toon army avviser oss til fordel for spurs! I tillegg så spiller også Woody's beste kompis hos oss(Alan Smith)....Jeg fatter det ikke!!

----------------------------------------

Nå vet jeg ikke hva vi skal prøve på...Jogn Arne Riise ville vært bra, men det er en del plasser på banen jeg ville prioritert først, stopperplassen, sentral midtbane og høyreving... Det er riktignok noen unge spillere jeg godt kunne tenkt meg, både Giles Barnes hos Derby og Fabrice Muamba hos Birmingham har imponert meg..Muamba spiller som en ung Vieira, tror han kan utvikle seg til en veldig god DM. Men igjen, det er erfaring vi trenger, og det er erfaring det skorter på i Newcastle. Det ser mørkt ut, og jeg er redd vi sitter igjen uten forsterkninger i januar... :-\
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1199 på: 27. Jan. 2008, 10:32 »
Hva med å prøve Van Buyten? Han sa vel tidligere i januar at han kunne tenke seg en retur til Kevin Keegan og spille for Newcastle. Vi tenger sårt en "sjef" bak i midtforsvaret vårt og det kan Woodgate være, men også Daniel Van Buyten.

Håper også på en allsidig kontringssterk midtbanespiller med stor fart som kan ta over litt på høyresiden da Milners form har sviktet i det siste.

Sist men ikke minst en spiss som skårer masse mål.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.