20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220754 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: Januar 2008
« Svar #1050 på: 23. Jan. 2008, 19:40 »
Jeg er positiv til Woodgate retur om det lar seg gjøre. Mannen har vist han klarer å holde seg skadefri. Dessuten ville han faktisk hevet forsvars fireren bak der. Ser at 7 mill er nevnt. Noe høyt, men om det betyr en skadefri woody i 3 sesonger. Im all for it.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1051 på: 23. Jan. 2008, 19:56 »
Jeg er positiv til Woodgate retur om det lar seg gjøre. Mannen har vist han klarer å holde seg skadefri. Dessuten ville han faktisk hevet forsvars fireren bak der. Ser at 7 mill er nevnt. Noe høyt, men om det betyr en skadefri woody i 3 sesonger. Im all for it.

9 mill pund er det faktisk nevnt, 7 er det Boro hentet han for
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1052 på: 23. Jan. 2008, 19:58 »
hva skal vi med riise? vi har Enerique som er mye bedre enn en riise som kliner til på alt han har.
Ashton vil koste oss en del kroner, og vi burde heller bruke pengene på bedre spillere i stedet for halvgode spillere. Ta heller de pengene som skal brukes på Pandev (hvis det er tilfelle) og ta med pengene som evt. skal brukes på ashton, så har vi pandev! Og Pandev er en mye bedre spiller enn Ashton.
Samme med Woodgate og Richards. Vi har selvfølgelig ingen garanti for at noen holder seg skadefrie, men woody har vært mye skada, så hvorfor ikke droppe woody og heller prøve å kjøpe Richards til sommeren når vi har bedre råd. Da får vi kvalitet i en ung stopper. Folk klager på at vi trenger en med rutine bak der, men vi har jo sett hva Cacapa har bidratt med, og han burde ha plenty med rutine. I tillegg var Cacapa en god spiller over lengre tid i lyon.
Jeg synes pengene burde bli brukt på en Deffensiv midtbane og en spiss først og fremst nå i januar. Det er det vi trenger mest nå pga. forsvaret er veikt og martins er i afrika!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

toon4life

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1053 på: 23. Jan. 2008, 20:01 »
Helt enig med folk at vi ikke burde bruke penger på riise. Vi har allerede en bedre venstreback og hvis vi skal bruke penger på en ny så mener jeg at vi heller burde bruke penger på shorey eller bridge. Begge disse er mye bedre, og ville passet bedre inn i en teknisk og offensiv keegan spillestil. Hvis vi skulle brukt riise som offensiv back så burde han ihvertfall klare og motta en ball på en touch og ikke bruke mange til å få kontroll over den.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1054 på: 23. Jan. 2008, 20:50 »
Løse rykter på N-O skal ha det til at overgangen til Woodgate vil bli offentliggjort i morra, hvis alt går etter planen..

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #1055 på: 23. Jan. 2008, 21:06 »
« Siste redigering: 23. Jan. 2008, 21:09 av vannvakten »
Newcastlesupporter siden 1992

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1056 på: 23. Jan. 2008, 21:27 »
Bridge spiller i dag
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1057 på: 23. Jan. 2008, 21:35 »
hva skal vi med riise? vi har Enerique som er mye bedre enn en riise som kliner til på alt han har.
Ashton vil koste oss en del kroner, og vi burde heller bruke pengene på bedre spillere i stedet for halvgode spillere. Ta heller de pengene som skal brukes på Pandev (hvis det er tilfelle) og ta med pengene som evt. skal brukes på ashton, så har vi pandev! Og Pandev er en mye bedre spiller enn Ashton.
Samme med Woodgate og Richards. Vi har selvfølgelig ingen garanti for at noen holder seg skadefrie, men woody har vært mye skada, så hvorfor ikke droppe woody og heller prøve å kjøpe Richards til sommeren når vi har bedre råd. Da får vi kvalitet i en ung stopper. Folk klager på at vi trenger en med rutine bak der, men vi har jo sett hva Cacapa har bidratt med, og han burde ha plenty med rutine. I tillegg var Cacapa en god spiller over lengre tid i lyon.
Jeg synes pengene burde bli brukt på en Deffensiv midtbane og en spiss først og fremst nå i januar. Det er det vi trenger mest nå pga. forsvaret er veikt og martins er i afrika!

Hvis vi skal være ærlige med oss selv så må vi innse at vi ikke har noen sjans på Richards.

Pandev sin situasjon har jeg liten oversikt på, har ikke så mye peiling på han generelt da jeg synes Italiensk fotball er døden selv å se på... Men han er sikkert en spennende spiller!

Ja takk til Woodgate! Klassestopper med masser av PL erfaring!

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1058 på: 23. Jan. 2008, 21:45 »
Flere aviser som melder om Pandev nå.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1059 på: 23. Jan. 2008, 21:47 »
Reports claim Woodgate met United officials in the past 48 hours, and the move could even be tied up for the weekend FA Cup clash at Arsenal ? in which he would be eligible to play after missing Boro?s third round tie at Bristol City.

Hadde trengt han mot Arsenal ja
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1060 på: 23. Jan. 2008, 21:47 »
Flere aviser som melder om Pandev nå.
De bruker bare det samme som SkySports skrev tidlig i dag uansett...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1061 på: 23. Jan. 2008, 21:47 »
Herregud.Hva er det med folk som skal drive å sammenligne FM å virkelighetens spillerkjøp her? Hold dere til realiteten.Det blir for dumt å sammenligne et spill og virkelighetens faktum.To forskjellige verdner og to HELT forskjellige ting

Hver eneste gang noen nevner FM er det noen som klikker! Har du glemt å ta lykkepilla di idag? Er vel helt normalt om noen ikke har sett så mye av en spiller sjekker FM for info. De har større speidernettverk enn noen klubb i hele verden. Har ikke tall på hvor mange talenter på FM som har blomstret i virkeligheten. Ro deg ned for faen

Nei jeg har ikke noe behov for det men det har tydeligvis du?.Og for det andre så er jeg meget avslappet å rolig så du kan vell personlig ta det tøffe trynet ditt å roe deg ned for "faen".At du driver å sammeligner et fotball spill med realiteten sier vell allt.Jada kanskje noen treff stemmer men det er langti ifra noe å gå etter når man skal begynne å sammenligne spill til dagens realiteter.DET ER ET SPILL!!.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1062 på: 23. Jan. 2008, 21:52 »
Ifølge Radio Newcastle vil verken Boro eller Newcastle kommentere Woodgate ryktene. Med andre ord er det store sjanser for at de nå sitter rundt forhandlingsbordet. Woodgate er langt fra den gode gamle, men vil utvilsomt være et godt kjøp om prisen ikke overstiger £5 millioner. 9£ millioner som det nevnes av flere nettsteder vil være galskap etter min mening.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1063 på: 23. Jan. 2008, 21:52 »
Fant dette på Newcastle-Online:

The rest of the interview (from the uncut version) according to a Macedonian:

“Although Newcastle is in crises, it’s a big club. With Keegan’s arrival turnaround is expected. There is another thing. Martins plays for them. We were together with the Nigerian in the youth team in Inter.”

Vet ikke helt hvor han har det fra, men hvis dette stemmer så er det spennende! At Lazio har hentet Bianchi kan jo være et veldig godt tegn.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1064 på: 23. Jan. 2008, 21:54 »
Ser ett minus med en Woodgate overgang. Hater midtstoppere med nummer 8 og siden han har nummer 8 i Boro nå og det er ledig hos oss,...jaja, så lenge han presterer er han velkommen