20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220754 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #945 på: 21. Jan. 2008, 20:48 »
Hadde vi fått Bentley hadde jeg vært i himmelen! Fantastisk spiller!! God med ball, kreativ og målfarlig, med andre ord en PERFEKT spiller for Newcastle.
Enig, å itilegg har han å et meget godt frisparkbein, å godt langskudd ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #946 på: 21. Jan. 2008, 21:40 »
Hvis vi får Richards, er dette det nest beste kjøpet castle har gjort, etter Shearer. Han er ung, og har alt en moderne stopper trenger, fart , taklingsstyrke, kropsstyrke og hodestyrke. Kanskje vår fremtidige kaptein. Ellers trenger vi sårt en stor sterk targetman. Newcastle spiller dårlig fotball uten Viduka på laget. Jeg er fullstendig uenig i kritikken mot ham. Viduka er genialt flink til å holde på ball og flikke igjennom. Det er bare at resten av laget ikke har vært flink nok til å fylle etter. Ikke rart når vi før har spilt med en mitbane bestående av bla. butt,germi,smith,roz og smith. Ingen er særlig offensive. Og får han en sjanse innenfor 16m er det garanert mål. A

Glimrende innlegg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #947 på: 21. Jan. 2008, 21:49 »
Det er en mikroskopisk sjanse for at Richards kommert til Newcastle, dessverre.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Liqqa

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #948 på: 21. Jan. 2008, 21:57 »
Det er en mikroskopisk sjanse for at Richards kommert til Newcastle, dessverre.

Tar heller en mikroskopisk sjans enn ikke noe sjans! :)

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #949 på: 21. Jan. 2008, 22:05 »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #950 på: 21. Jan. 2008, 23:40 »
Så Riise ikke engang var på benken idag for Liverpool!!
Synes Riise er en spiller vi bør gå for om Keegan er ute etter en en venstreback. Er ikke mange venstrebacker i PL som er bedre enn Riise, en perfekt "partner" og konkurrent til Enrique.
Men jeg betaler ikke hva som helst for han! Om Rafa skal ha sine "vanlige" storforlangende krav for å selge kan han like så godt beholde han selv!

Men til en anstendig pris synes jeg Riise er mer enn godt nok for "oss"!!

PS! Har dere ikke noe annet motargument annet enn fordi han er norsk trenger dere ikke diskutere dette! Jeg tenker fotballspillere, janteloven kan dere diskutere andre steder!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #951 på: 21. Jan. 2008, 23:43 »
Hadde ikkje hadt noke imot Riise eg. Men skal Lfc selge til oss så vil det nok koste.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #952 på: 21. Jan. 2008, 23:44 »
Heller Shorey enn Riise. Bedre spiller til samme prisen ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #953 på: 21. Jan. 2008, 23:47 »
Jeg vil ha Riise...har blitt en rutinert venstreback i PL, god offensivt, knallhard innsats HELE tiden, ville LETT tatt frispark i scoringsposisjon...Med en pris rundt £5-6mill er Riise et godt kjøp!

Og Shorey er ikke bedre enn Riise, men snakker vi Wayne Bridge så er nok han bedre.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #954 på: 21. Jan. 2008, 23:49 »
Shorey blir nok billigere enn Riise. Hans kontrakt går ut til sommeren så Reading kan ikke kreve blodpris. Riise derimot skal nok Liverpool ha seg godt betalt for å selge. Tror begge to kunne vært gode løsninger hvis vi skal ha inn en ny venstreback...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #956 på: 22. Jan. 2008, 10:07 »

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #957 på: 22. Jan. 2008, 12:26 »
Ser ikkje for meg Beckham ta med seg Posh fra varme Los Angeles til kalde Newcastle. Skjer dette blir eg meget overrasket.

Liqqa

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #958 på: 22. Jan. 2008, 13:18 »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #959 på: 22. Jan. 2008, 15:32 »
Tenk dere laget med de spillerne vi har blitt linket til de siste dagene...:  :o

------------------------------------Given (Harper, Krul)------------------------------------------------
Beye (Carr)---Richards (Taylor, Rozehnal)---Van Buyten (Faye, Cacapa)---Bridge (Enrique)
--------------------Barton (Robson, Smith)---Carrick (Geremi, Butt)--------------------------------
Bentley (Milner)---------------------------------------------------------------------N'Zogbia (Duff)
------------------------------Owen (Martins)---Berbatov (Viduka)------------------------------------

UT:
Forster - LÅN
Ameobi
Emre
Carroll - LÅN