20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220104 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #930 på: 20. Jan. 2008, 18:12 »
Men en som jeg også kunne ha tenkt meg er Richard Dunne. Han har jo hatt stålkontroll bak i City's forsvar. HAn blir vel også mye billigere enn Richards, og kunne vært en spiller Tayls kunne ha lært mye av.

Og har akkurat signert ny kontrakt med City, og er årets spiller der sikkert for 4. året på rad! Han kan vi glemme!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #931 på: 20. Jan. 2008, 19:10 »
Gledesdreper ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #932 på: 20. Jan. 2008, 19:12 »
Jeg har alltid oppfattet Dunne som ekstremt lojal mot Man City. Derfor ville det også vært en stor bombe om han plutselig skulle bli Newcastle-spiller. Særlig når City gjør det så bra, Newcastle så dårlig, og han får tillit av svensken.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #933 på: 20. Jan. 2008, 19:52 »
Gledesdreper ;)

Vel, tror heller vi skal prøve oss på Kong Jonathan Woodgate isåfall! Om vi nå først har masse gryn kan vi sende ei bøtte av det pluss Shola Ameobi til Riverside! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #934 på: 20. Jan. 2008, 19:57 »
Tror dessverre Woodgate først og fremst er tilgjenglig til sommeren, men mye penger kan løse mange problemer...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #935 på: 20. Jan. 2008, 20:00 »
Tenk om vi får 1-2 av spillerne vi har blitt linket med til nå? fy faen, da er det ikke mange endringer som skal til før vi blir the entertainers igjen:D Berbatov er jo drømmesigneringen, men virker noe urealitisk,  men allikevel.. shit!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #936 på: 20. Jan. 2008, 20:35 »
Mener å huske at det var samme optimismen før serien startet i år jeg.

Vi kjøpte mange spillere som hadde tildels store navn innen fotballverdenen, men se hva som skjedde?

Newcastles problem per dags dato er ikke spillerne, men mer eller mindre alt annet...
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #937 på: 20. Jan. 2008, 21:14 »
Mener at de vi linkes til nå, er bedre enn de som ble hentet inn i sommer.
Hvertfall SWP, Defoe, Berbatov, Carrick osv har PL-erfaring, og har vist at de kan spille i den beste ligaen ;)

Jeg skal med hånda på hjertet innrømme at jeg ikke hadde hørt om Roze, lite om Cacapa, Enrique og Beye. Faye, Viduka, Barton og Geremi hadde jeg ikke all verdens forhåpninger til.
Faye, Enrique og Beye har vært gode. Viduka, Geremi, Roze, Cacapa har ikke imponert meg hvertfall. Elr, Cacapa og Viduka kan glimte til innimellom hvis alt ligger tilrette.
Barton har ikk jeg sett mye av, men hadde satt pris på om han kunne spilt litt mer ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #938 på: 21. Jan. 2008, 03:12 »
Nå spinner ryktene kjapt her, både fra seriøse og useriøse hold!
The Guardian forteller at King Kev skal prøve å hente MICAH RICHARDS til Newcastle, da han håper City ikke er villige til å betale lønna Richards krever, som skal være på omtrent £70 000. Da skal Citeh være villige til å selge dersom prisen er riktig, ifølge avisa. De nevner også med det samme at Kev skal ha følere ute for Van Buyten, Wes Brown, SWP, Wayne Bridge, David Bentley, Jermaine Defoe og Dundee Uniteds playmaker Barry Robsom. Ikke snaut, med andre ord!
Daily Star kan fortelle at King Kev ønsker å hente Sol Campbell nordover fra Pompey. Det hevdes at Sol ønsker seg vekk da klubben viser dårlige ambisjoner gjennom lite bruk av penger på transfers og dårlige fasiliteter (samt at de jo også har en møkkamanager  ;) ). Pompey selv benekter dette.
Tilslutt forteller The Times at vi skal være interessert i å hente Nicky Shorey fra Reading. Venstrebacken er snart kontraktsløs, og har på ingen måte gjort det klart at han vil signere ny kontrakt, da den gamle går ut om 18 måneder. Det antas at han kan være tilgjengelig for £5,5 mill.

Masser av rykter, og det som uten tvil tenner meg mest er jo selvfølgelig tanken på å se Micah Richards og Steven Taylor danne et historisk stopperpar i Magpie-drakten og for Englands landslag. Selv om jeg ser på det som høyst useriøst! Men, det så jeg jo også på en King Kev-retur som, så! :D

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #939 på: 21. Jan. 2008, 08:55 »
Ahh...Steven Taylor og Micha Richards i sammen ville vært helt enormt!! Helt fantastisk hvis det skulle bli en realitet!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #940 på: 21. Jan. 2008, 16:27 »
Jeg oppfatter vanligvis The Guardian som seriøse. Har ikke inntrykk av at de sitter og dikter opp nyheter. Men det er en lang vei å gå fra å være interessert i Micah Richards, til at unggutten blir Newcastle-spiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #941 på: 21. Jan. 2008, 17:31 »
Syns denne mannen er inne på noe, med tanke på hvem vi faktisk KAN få:

Scott Brown (Celtic) - £4m (various). Possible.

Carlos Cuellar (Rangers) - £2m (Sunday Express). Enjoying life too much at Ibrox, unlikely to leave?

Nicky Shorey (Reading) - £5m (Independent). Distinct possibility

Ledley King (Tottenham) -  £15m (Mirror). Not going anywhere, apparently

Micah Richards (Man City) - £25m (Sun). Staying put at Eastlands

Pascal Chimbonda (Tottenham) - £8m (People). Not worth it

David Bentley (Blackburn) - £9m (Sun). Likely

Dimitar Berbatov (Tottenham) - £30m (Mirror). Nope!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #942 på: 21. Jan. 2008, 18:12 »
Hvis vi får Richards, er dette det nest beste kjøpet castle har gjort, etter Shearer. Han er ung, og har alt en moderne stopper trenger, fart , taklingsstyrke, kropsstyrke og hodestyrke. Kanskje vår fremtidige kaptein. Ellers trenger vi sårt en stor sterk targetman. Newcastle spiller dårlig fotball uten Viduka på laget. Jeg er fullstendig uenig i kritikken mot ham. Viduka er genialt flink til å holde på ball og flikke igjennom. Det er bare at resten av laget ikke har vært flink nok til å fylle etter. Ikke rart når vi før har spilt med en mitbane bestående av bla. butt,germi,smith,roz og smith. Ingen er særlig offensive. Og får han en sjanse innenfor 16m er det garanert mål. A

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #943 på: 21. Jan. 2008, 19:06 »
Hadde vi fått Bentley hadde jeg vært i himmelen! Fantastisk spiller!! God med ball, kreativ og målfarlig, med andre ord en PERFEKT spiller for Newcastle.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #944 på: 21. Jan. 2008, 19:42 »
Hadde vi fått Bentley hadde jeg vært i himmelen! Fantastisk spiller!! God med ball, kreativ og målfarlig, med andre ord en PERFEKT spiller for Newcastle.

Helt enig...Husket da han startet i burn. Syntes ikke han var så god. Men han har hatt en rivende utvikling. Han vil tilføre en ting som castle sårt trenger på høyre kant. Innleggskvalitet. Milner bommer hele tiden..