20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220973 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #825 på: 12. Jan. 2008, 21:29 »
Vi treng: Milner, Viduka og Barton

Viduka er en av verdens beste spisser feilvendt rett utanfor 16 meteren. Blir alltid farlig når han får ver i den situasjonen.
Barton treng vi sporslig, har enda ikkje gitt han opp

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #826 på: 12. Jan. 2008, 21:45 »
Viduka er en av verdens beste spisser feilvendt rett utanfor 16 meteren. Blir alltid farlig når han får ver i den situasjonen.

Ikke vær morsom a! Du får meg nesten til å le på en dag som denne, og det sier litt.....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #827 på: 12. Jan. 2008, 21:51 »
Viduka har skapt mykje meir en det Owen og Smith har gjort. Mye av grunnen til også at Martins har spelt bra i år er at hhan har hatt ein heit anna type ved siden av seg. Man såg også mot Fulham at han kom inn og satt litt liv i kampen med sin vannvittige fysikk og det han gjer før straffa til smith er typisk Viduka

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #828 på: 12. Jan. 2008, 22:23 »
Eneste jeg ville beholdt av de hadde vært Milner, en av våre beste denne sesongen..
Skal vi plutselig ikke ha h.midtbane spillere eller h.vinger ilaget nå. Nei ærlig talt da..

Jeg forutsetter jo selvfølgelig at spillere blir erstattet! Vi kan ikke selge alle de jeg ramset opp uten å kjøpe spillere også..

Jeg er så som så for Milner, men jeg kan være enig. Milner har fortsatt alderen på sin side og kan være nyttig å ha i stallen! Problemet er vel heller at han ikke har noen å konkurere med plassen om.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #829 på: 12. Jan. 2008, 22:41 »
Må rette meg selv igjen. Skrev tidligere at vi ikke hadde noen klassespillere i forsvaret. Vi har én: Habib Beye. Trenger ingen nærmere forklaring.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #830 på: 12. Jan. 2008, 22:43 »
Ikke glem Faye, han er klasse!!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #831 på: 12. Jan. 2008, 22:46 »
Ja, han er egentlig det. Han er i grunn like god på midtbanen, så kan ta han med som en klassespiller på midtbanen.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #832 på: 12. Jan. 2008, 22:58 »
Jeg synes også Taylor fremstår mer og mer som en klassespiller. Han spiller ingen kjempekamp i dag, men gjør seg heller ikke bort ved noen anledninger. Veldig vanskelig å forsvare seg alene mot hele ManU-angrepet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #833 på: 13. Jan. 2008, 00:06 »
Jeg synes også Taylor fremstår mer og mer som en klassespiller. Han spiller ingen kjempekamp i dag, men gjør seg heller ikke bort ved noen anledninger. Veldig vanskelig å forsvare seg alene mot hele ManU-angrepet.
Der sier jeg meg enig. Dagens mann, redder oss kansje fra 10 - 0 tap.
Viktig brikke i de kommende årene, å vi har sett i de siste kampene at storformen er i anmarsj..ENDELIG :)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #834 på: 13. Jan. 2008, 02:02 »
Er nå vel Given som redder oss. Hadde ikkje han vert i mål hadde det stått 20-0 te ManU. Men Taylor var grei nok, hadde ingen brølere som han har hatt tidligere i sesongen.
Newcastlesupporter siden 1992

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #835 på: 13. Jan. 2008, 07:52 »
Taylor er fantastisk! Det er akkurat sånne spillere vi trenger...Taylor blør for drakta i 90min + tillegg. MANGE i Newcastle United har noe å lære av akkurat det.

Om 5 år kaller vi bare Taylor for "captain-fantastic".....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #836 på: 13. Jan. 2008, 11:23 »
Taylor er fantastisk! Det er akkurat sånne spillere vi trenger...Taylor blør for drakta i 90min + tillegg. MANGE i Newcastle United har noe å lære av akkurat det.

Om 5 år kaller vi bare Taylor for "captain-fantastic".....

Jeg håper så inderlig at du får rett, selv om det ikke gjør meg noe om det det ikke går så lenge som 5 år.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #837 på: 13. Jan. 2008, 12:54 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_3043634,00.html
Noen som kunne tenkt seg denne spilleren?
Jeg kunne tenkt meg han evt sammen med vår egen Taylor ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #838 på: 13. Jan. 2008, 12:57 »
Tror nok vi kan glemme å hente Van Buyten. I tilfellet ville det blitt veldig dyrt. Tviler også på at han vil til Newcastle i den tilstanden vi er i nå.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #839 på: 13. Jan. 2008, 14:51 »
Van Buyten har snakket realistisk om muligheten til å gå til Celtic. Celtic er faktisk regnet som favoritter til å sikre seg han pr.dags dato. MEN, dette er fortsatt ganske løst. Får vi på plass manager fort er dette utvilsomt en mann vi burde forhøre oss om. Hadde vært fantastisk med Van Buyten og fks Maduro og Van der Vart i januar ;)
Er spent på om vi får på plass Shearer jeg altså, da kommer vi til å få funds!!!!