20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220205 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #720 på: 05. Jan. 2008, 20:06 »
Da kan vi vel like godt erstatte porselensdukken Owen å da ::)

Ja, for en god pris, så...

Forskjell på Owen og Emre. Owen i topp er en av verdens beste spisser. Det samme kan ikke sies om Emre på midten. Han holder god kontinental standard, men han er ikke i verdensklasse - da hadde flere vist sin interesse for han...

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #721 på: 05. Jan. 2008, 23:06 »
Et kjøp jeg virkelig ønsker meg: Andy Johnson. At en av Englands topp 6-spisser sliter benken i Everton er på grensen til det labert skandaløse. Spisser er kanskje ikke på papiret det jeg begjærer mest for øyeblikket og som er mest nødvendig, men når målene gjemmer seg bak knusktørre bein foretrekker jeg at man henter inn en målmaskin. Shola kan man uten tvil selge med en gang, og håpe på en snau million for ham. Jeg stiller meg heller ikke fullstendig hoderystende til et potensielt salg av Oba. Noe av det siste jeg ønsker er å selge en fargerik og sympatisk type som ham, men hvis han er så ute av form som han er - og ikke viser tegn til bedring i løpet av vinteren - bør man evaluere situasjonen hans ved sesongslutt.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #722 på: 06. Jan. 2008, 00:45 »
Andy Johnson har stått på toppen av min ønskeliste i flere år. Han minner meg om Shearer på enkelte måter. Han er en fysisk og duellsterk målmaskin (til tross for at han ikke er så høy av vekst). Var ikke mange sesonger siden han nesten kapret prisen som toppscorer i Premier League. Da spilte han på Crystal Palace av alle lag, så det var litt av en bragd han gjorde.

Han har denne sesongen fem mål på tolv kamper, som er greit nok for øvrig.

Andre spillere jeg kunne ønsket meg fra Everton er: Arteta, Carsley, Pienaar, P. Neville og selvfølgelig Lescott.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #723 på: 06. Jan. 2008, 00:49 »
Nja, helt ærlig så virker verken Lee Carsley eller Steven Pienaar særlig tiltalende for meg. Arteta er god, men spørsmålet er om det er en slik spillertype vi trenger. Phil Neville er en dyktig mann, men jeg ser heller ikke det helt store poenget med å hente ham nå. Joleon Lescott kunne selvsagt vært interessant på ethvert tidspunkt, selv om jeg tviler på at Big Sam kaster sine øyne på ham allerede nå i januar.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #724 på: 06. Jan. 2008, 01:00 »
Arteta ville vært fantastisk! Det samme med Cahill! Skjønner ikke hvordan du kan utelate han, Olav! :)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #725 på: 06. Jan. 2008, 01:07 »
Er så mange gode spillere på Everton at det er vanskelig å få med seg alle. Når jeg tenker meg over så er nivået i PL blitt ekstremt.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #726 på: 06. Jan. 2008, 01:16 »
Er så mange gode spillere på Everton at det er vanskelig å få med seg alle. Når jeg tenker meg over så er nivået i PL blitt ekstremt.
Helt enig. Mange av de nest beste som har sterke tropper nå!

Everton: Cahill, Arteta, Yakubu, Lescott.
Villa: Agbonlahor, Young, Barry, Laursen, Carew.
Blackburn: McCarty, Santa Cruz, Samba, Bentley.
Portsmouth: Krancjar, Muntari, Utaka, Johnson.
Man. City: Richards, Dunne, Elano, Petrov, Corluka.
Tottenham: Berbatov, Keane, Bale, Chimbonda.

Mye bra spillere rundt omkring nå! Og disse jeg har skrevet opp her er bare et knippe av de gode spillerne!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #727 på: 06. Jan. 2008, 01:48 »
Andy Johnson ja, DET er en spiller som ville ha passet perfekt inn i Sams stil :)

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #728 på: 06. Jan. 2008, 01:57 »
Andy Johnson kom 1 mål bak Henry.. ;P

Vist du snakker om PL
« Siste redigering: 06. Jan. 2008, 02:00 av Rissen »
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #729 på: 06. Jan. 2008, 03:38 »
Emre har aldri vært en stor spiller i Newcastle, og har dessverre aldri levert stabilt bra nok for vårs.
Jeg liker Emre, og liker spillertypen, men jeg går ikke direkte av skaftet dersom Emre selges og en spiller Big Sam heller vil ha kommer inn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #730 på: 06. Jan. 2008, 03:46 »
Johnson hadde vært et kanonkjøp, men det spør om everton ville solgt til oss. Som mange andre påpeker må vi passe oss for å selge til konkurentene våre. Alle vet at Owen på sitt beste er verdensklasse, men får vi noengang se ham på sitt beste?  han er jo skada hele tiden. Ingen av topp 4 klubbene som tørr å satse på ham før han har bevist seg.

Jeg er blitt så glad i oba at jeg kunne aldri tenkt meg å selge ham å få inn johnson. Viduka mot johnson + penger derimot hadde vært konge. kunne fint byttet ham mot smith også.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #731 på: 06. Jan. 2008, 03:58 »
Da kan vi vel like godt erstatte porselensdukken Owen å da ::)

Ja, for en god pris, så...

Forskjell på Owen og Emre. Owen i topp er en av verdens beste spisser. Det samme kan ikke sies om Emre på midten. Han holder god kontinental standard, men han er ikke i verdensklasse - da hadde flere vist sin interesse for han...

Begynner og bli ein god del år siden det nå du.
Samme som ein ikkje kan sei Ronaldo er verdens beste spiss på topp lengre nå..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #732 på: 06. Jan. 2008, 04:02 »
Aston Villa og Manchester City vil ha Martins:

http://nufcblog.com/2008/01/05/newcastle-news/aston-villa-want-oba-martins/

Carew og Martins hadde vert litt av eit par
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #733 på: 06. Jan. 2008, 08:11 »
Owen i form er ikke lengere en av verdens beste spisser. Owen er veldig avhengig av en skikkelig god makker, targetmann.. Det har blitt bevist til de grader de siste årene..
Men Owen er Bare kylling i forhold til hva som har dukke opp av spisser de 2 siste årene.. Men Sammen med den rette spilleren, kommer han høyt..

Finnes mange gode spisser i denne verden, vist man setter alle i topform, da er iallefall ikke Owen inne blant mine 10, det er grunnet at hans ferdigheter er veldig avhengig av hans spissmakker.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #734 på: 06. Jan. 2008, 11:11 »
Johnson mot Viduka eller Smith hadde vert eit godt bytte ja...Men tvila på at Everton hadde gått med på det :(
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.