20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220080 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #705 på: 05. Jan. 2008, 12:57 »
Selg selg selg!!

Slik at vi kan kjøpe Kevin Nolan og bli verdens kjedeligste fotballag?

Nolan - Butt - Smith

Skrekk og gru!

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #706 på: 05. Jan. 2008, 13:05 »
Bedre det enn å ha en spiller som aldri kommer til å få spille under Big Sam i det hele tatt.... Hadde vi hatt en annen manager så hadde saken vært en annen. Men så lenge vi har Sam må vi ha spillere som passer i det systemet han vil spille, om Emre må offres så må det bare bli slik, hvis ikke er det hvertfall ingen sjans for at Big Sam vil lykkes.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #707 på: 05. Jan. 2008, 13:09 »
Så Big Sam spiller et system uten kreativitet og pasningssikkerhet overhodet? Ja, da så.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #708 på: 05. Jan. 2008, 13:09 »
Da kan vi vel likesågodt selge Martins og Owen også da??

De passer jo ikke inn i 4-3-3 de heller.....

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #709 på: 05. Jan. 2008, 13:16 »
Han spiller hvertfall ikke et system som har brukt for en spiller som Emre, tror han vil fokusere mye mer på vingspill.

Og ja, vi kan like gjerne selge Owen og Martins som har også har sagt tidligere. Vi burde ha en mer komplett spiss som Anelka feks. En som er fotballklok, målfarlig og fungerer som både oppspillspunkt samt har hurtighet til å true bakrommet.

Hvis Big Sam først skal være manager i Newcastle så må man gå inn for det 100%, hvis ikke er man jo dømt til å mislykkes! Hvis vi skal beholde spillere som helt tydelig ikke er komfortable med å spille slik han vil, hvordan skal vi da klare å vinne en fotballkamp?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #710 på: 05. Jan. 2008, 13:28 »
Han spiller hvertfall ikke et system som har brukt for en spiller som Emre, tror han vil fokusere mye mer på vingspill.

Og ja, vi kan like gjerne selge Owen og Martins som har også har sagt tidligere. Vi burde ha en mer komplett spiss som Anelka feks. En som er fotballklok, målfarlig og fungerer som både oppspillspunkt samt har hurtighet til å true bakrommet.

Hvis Big Sam først skal være manager i Newcastle så må man gå inn for det 100%, hvis ikke er man jo dømt til å mislykkes! Hvis vi skal beholde spillere som helt tydelig ikke er komfortable med å spille slik han vil, hvordan skal vi da klare å vinne en fotballkamp?

Du må jo være splitter pine gærn! :P hehe.. En manager kan jo ikke skifte ut en HELE stallen heller. Han må utnytte det beste som er i spillerne, og sette spillernes egenskaper over sitt favorittsystem. Allardyce er en idiot hvis han selger Emre!! Herregud som han kommer til å få fansen mot seg da!! For å være helt ærlig, jeg tror ikke Allardyce vet 100% hva han driver med i Newcastle. Er jo mye som tyder på at mannen må være helt blåst! Martins som høyreving, Geremi med klippekort i 6 måneder, Zog som venstreback, SMith som høyreving, to DM på hjemmebane, Null kreativitet er blitt et varemerke og taktiske brølere igjen og igjen.....

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #711 på: 05. Jan. 2008, 13:35 »
Alle er jo enige om at Martins på høyrevingen er en katastrofe. Derfor må man jo få seg spillere som faktisk fungerer i den rollen som Martins i dag skal "utfylle", det er den eneste måten Newcastle kan bli gode på. Sam har nok en plan for hvordan Newcastle skal spille, men han har ikke spillerne til å spille på den måten. Og dette tar selvsagt tid, men bytter ikke ut 70% av laget i løpet av et halvår, men i løpet av lengre periode slik at nye og gamle spillere blir mer og mer samspilt når vi gradvis utvikler oss videre.

Angående Emre så tror jeg EGENTLIG ikke det er så mange som "klikker" om vi selger han. Emre har ikke vært nevneverdig god i Newcastle, verken under Souness, Roeder eller Sam. For all del, en god spiller, men jeg tror vi skal klare å erstatte han relativt greit :)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #712 på: 05. Jan. 2008, 13:37 »
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #713 på: 05. Jan. 2008, 15:07 »
Jeg kan heller ikke skjønne at Emre er en publikumsyndling på SJP, må i så fall være for deg kø1. For all del han er veeeeeeeeldig god på sitt beste, men det har vi sett altfor sjelden i Newcastle. Og ikke si at det fordi han ikke har spilt så mye, for han har ikke klart å utnytte sjansene han har fått.

Når det gjelder Martins så er jeg litt usikker. Det ser ikke ut som han stortrives, og hvis vi kan selge ham for å få kjøpt en spiller som Arshavin så kan det hende at dette er en god løsning. Men Martins i form er nok mer nyttig for dette laget enn Emre, så jeg ser helst at vi beholder ham.
« Siste redigering: 05. Jan. 2008, 15:42 av torfinn »

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #714 på: 05. Jan. 2008, 15:19 »
selv om emre e kjempe go må vi bare selge han, han trives ishe,fortjene ein klubb så tar bedre vare på an...så kan vi kjøpe rafael van der vaart :D:D hadde vert himilsk!!
Joey Barton 7

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #715 på: 05. Jan. 2008, 15:26 »
Jeg kan heller ikke skjønne at Emre er en publikumsyndling på SJÅ, må i så fall være for deg kø1.

Emre er VANVITTIG populær hos Toon Army!! Jeg er veldig fan av han jeg også, og har du opplevd publikumsbrølet når Emre enten spiller eller entrer banen på SJP, så skjønner du hva jeg mener! (jeg vet hva jeg prater om, for jeg har opplevd det)

Nå er ikke jeg ute etter å ha et lag fullt av kult-helter, kvalitet kommer selvsagt først. Men jeg mener helt oppriktig at Emre er vår beste midtbanespiller...det er virkelig en spiller Allardyce ikke har utnyttet potensialet til...skuffende nok.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #716 på: 05. Jan. 2008, 16:22 »
Vel, hvis man følger med på Newcastle-online.com så er det også veldig delte meniger der angående Emre, som det også er på dette forumet. Jeg kan skjønne at synet er såpass delt, for i grove trekk er det de som støtter Sam og vil se at han får bygge lag med "sin type" spillere som kan forstå og akseptere at Emre må offres. De som vil ha Sam vekk ønsker ikke at den midtbanespillere med det største potensialet skal bli solgt...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #717 på: 05. Jan. 2008, 19:11 »
Jeg ser ikke det store problemet med å erstatte porselensdukka Emre. God på sitt beste, men veldig ujevn. Arshavin, Barnes, Van der Vaart kan erstatte han lett. Ikke det at vi får tak i de ovenfornevnte, men...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #718 på: 05. Jan. 2008, 19:27 »
Da kan vi vel like godt erstatte porselensdukken Owen å da ::)
Himmel a hav, ja jubelen står i taket hver gang Emre byttes inn, å det bues hver gang det tas ut en offensive spiller mot en mere defensive spiller, å det skjer veldig ofte i denne klubben..
Når skal Allardyce skjønne at man må gå på kompremiss av taktikk, ferdigheter, spillervalg å systemer osv osv..
La oss hive spissene ut på vingene, la spissene spille på midtbanen, la det denensive gå foran det offensive, la oss tørre å satse på å vinne?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #719 på: 05. Jan. 2008, 19:55 »
Aston Villa og Manchester City vil ha Martins:

http://nufcblog.com/2008/01/05/newcastle-news/aston-villa-want-oba-martins/
Vi kan selge til Arsenal, ManU eller Chelski. Hvis ikke må vi selge til utlandet. Selger vi Martins til Tottenham, Man City eller Villa kan vi like greit bare gi opp kampen om å klatre tilbake til topp 4.

Ikke det at Martins nødvendigvis trenger være den som skal føre oss dit, men vi kan ikke selge til våre argeste konkurrenter. Martins til å løpe opp pasningene fra Elano, klart det er en våt drøm for Svennis. Svensken kan jo faktisk også være i stand til å gi Martins det lille dyttet han trenger for å bli taktisk smartere.
Om Tottenham selger Berbatov og kjøper Martins håper jeg det er oss de selger til. I såfall kan jeg godta det. Men bare såvidt.

Hvis ikke topp 4 er interessert, må vi prøve å lokke utenlandske klubber til å kjøpe ham. Hvis vi har planer om å bli kvitt ham, vel og merke. Vi kan bare ikke selge til Villa, Tottenham eller Man City.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon