20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220091 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #240 på: 09. Nov. 2007, 08:48 »
City har Elano, det er på tide vi får inn noko av det kalibret, og Moutinho er det! Men ser ingen grunn til han skal komme til oss, skal banne mykje på at ein av dei verkelege store klubbane i europa kjem til å gi bud på han, og då har vi nok ikkje sjangs.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #241 på: 09. Nov. 2007, 09:12 »
Toppscorrer i VM 2014 blir Frederico Laurito. (Argentina)

han er 17 år og spiller for Udinese, en spiller vi kunne hentet hadde det ikke vært for arbeidstillatelsen..
Du har spilt for mye football manager ;D
Men han er god på spillet, det skal jeg være enig i.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 13. Nov. 2007, 07:40 »
City har Elano, det er på tide vi får inn noko av det kalibret, og Moutinho er det! Men ser ingen grunn til han skal komme til oss, skal banne mykje på at ein av dei verkelege store klubbane i europa kjem til å gi bud på han, og då har vi nok ikkje sjangs.

jeg har litt ondt i magen når det gjelder en pitte liten portugiser og newcastle... Han er god! så han for portugal under 21. Og han overbeviste tidvis veldig. God å plassere seg og leser spillet fint. Men hvis Viana var for pinglete for Newcastle sin sentrale midtbane. Da kan man jo spørre seg hva denne lille karen er. Høyde messig så er han vell mindre en Deco, uten at jeg kan si det med 100% sikkerhet.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 13. Nov. 2007, 08:01 »
Ser veldig godt poenget ditt Erlend, men jeg tror at Viana kunne blitt en god spiller for oss om han hadde blitt brukt som sentral midtbanespiller og ikke venstreving som han som oftest kom inn på.
Alt handler om å bruke spillerne riktig, både når det gjelder posisjon og tildele arbeidsoppgaver som fremhever talentet til spilleren. Noen trenger også mer tid til å tilpasse seg fotballen og kulturen i det landet de ankommer.

Jeg synes at Viana var en god og talentfull spiller som desverre aldri fikk sjansen til å vise hva han sto for. I ettertid har det jo vært en del portugisere i PL som har hatt suksess, og flere er tydligvis på vei!
Jeg synes Moutinho er en spennende spiller og skulle ønske at Big Sam var ute etter litt yngre talenter også når han signerer spillere for førstelaget. Big Sam er jo veldig "safe" på transfermarkedet og signerer som oftest litt eldre og rutinerte karer, men kansje dette endrer seg om han skulle få penger å handle for i januar..............

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 14. Nov. 2007, 17:03 »
Big Sam Allardyce has joined the race for Sevilla winger Diego Capel. The Newcastle boss joins a raft of other sides including Arsenal and Tottenham in a fight for the 19-year-old?s signature (DiarioSport).

Har sett noen kamper av Capel nå og han er MEGET spennende! Men, er det en venstreving vi trenger?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 14. Nov. 2007, 18:02 »
Capel er i alle fall knallgod på Fm.  :D

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 14. Nov. 2007, 18:13 »
Capel er i alle fall knallgod på Fm.  :D
Husker jeg så Capel for første gang på Fredrikstad stadion da Spania U21 spilte der. Imponerte meg stort og har fått en del innhopp for Sevilla i La Liga i år. Men igjen, er dette riktig posisjon å forsterke?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 14. Nov. 2007, 18:19 »
Barcelona skal vistnok være interessert i Juventus' Tiago i Januar-vinduet iflg ryktebørsen. Tiago er da først og fremst tiltenkt en back-up rolle for Touré i den deffansive midtbane-rollen. Betyr dette at Edmilson forsvinner allerede i Januar, og i såfall: blir Newcastle United Edmilsons neste arbeidsgiver?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 14. Nov. 2007, 18:44 »
Big Sam Allardyce has joined the race for Sevilla winger Diego Capel. The Newcastle boss joins a raft of other sides including Arsenal and Tottenham in a fight for the 19-year-old?s signature (DiarioSport).

Har sett noen kamper av Capel nå og han er MEGET spennende! Men, er det en venstreving vi trenger?
Aldri sett eller hørt om han, men om det er en venstreving/kant så mener jeg det bare er tull å hente/kjøpe han. Vi har N`Zogbia og Duff i denne posisjonen og forhåpentligvis finner snart begge frem storformen når laget begynner å prestere bedre. Zoggie har forresten vært veldig brukbar til nå denne sesongen, en av de bedre ihvertfall.
Så om denne Capel er venstreving både håper og tror jeg at dette ryktet bare er tull.

Angående Edmilson er jeg mer interessert i å hente. Vi trenger en defensiv sentral midtbanespiller som har rutine, teknikk og fotballforståelse nok til å kunne fordele baller og sette igang angrep. Er jo også viktig at personen i denne rollen kan beholde roen når laget bli hardt presset og styre laget slik at ikke alt går i oppløsning som det så ofte gjør.
Ser også på Edmilson som en potensiell eller meget sterk kandidat til kapteinsbindet. Allardyce har jo tydligvis trøbbel med å finne en fast kaptein.....
Jeg håper inderlig at vi signerer Edmilson, ville forsterket laget vårt betydlig!
« Siste redigering: 14. Nov. 2007, 18:46 av Frode »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 14. Nov. 2007, 19:00 »
Vi trenger en ny høyreving, ikke venstre.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 14. Nov. 2007, 20:04 »
En på N-O skriver:

here's a thing i just read

Quote from: bulgarian sports newspaper
Елитният английски Нюкасъл Юнайтед следи футболист на българския шампион Левски, научи БТА. В офиса на "Леге" 15 е получен официален факс от английския клуб от Висшата лига с молба за пропуск за представител на островитяните за срещата от 12-ия кръг на "А" група между Левски и Черноморец на Националния стадион "Васил Левски" през миналия уикенд.
Пратеникът на Нюкясъл е пристигнал в София за мача в събота, но двубоят беше отложен заради падналия сняг. Майка му гадна на Рой Кийн!
Според неофициална информация тимът от Висшата лига се интересува от нападателя на "сините" и младежкия национал Валери Домовчийски.

in other words - Levski Sofia have received an official fax from Newcastle Utd, requesting a pass for last Saturday's game against Chernomoretz. The scout was here on Sat, but the game was postponed. 'Unofficial sources' claim that that Newcastle are interested in Valeri Domovchiiski, who is a promising (not really) 21yrs-old forward.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 14. Nov. 2007, 22:34 »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #252 på: 15. Nov. 2007, 09:26 »
Newcastle manager Sam Allardyce is considering a £7m move for Russian playmaker Andrei Arshavin who plays for Zenit St Petersburg. (The Telegraph)

Meanwhile, Magpies striker Michael Owen is not impressed with new boss Allardyce and would jump at a move in the January transfer window. (Daily Express)
Ja, sånn som Owen har spilt mener jeg dette kan bli det prefekte resultat. Owen ut å penger inn.. Så henter vi denne russeren. Da kan vi spille med evt Martins\Viduka på topp å Arshavin som h.ving eller i en 4-3-3 med Martins-Viduka-Arshavin, Spennende. Å da har vi et meget bra angrep.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #253 på: 15. Nov. 2007, 09:39 »
Skal han gå til annen klubb. Så selg han til skottland eller noe sånt. Ikke et annet lag i premier league.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 15. Nov. 2007, 13:51 »
Herregud, Daily Express spyr jo ut rykter som Bush spyr ut idiotiske utsagn. No need to worry.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida