20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220093 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jani

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #225 på: 08. Nov. 2007, 08:29 »
det hadde jo ikke vert domt det med de 2 på midten, men som du sier så er det stor mulighet for at emre drar.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #226 på: 08. Nov. 2007, 09:07 »
The Magpies are also after £8m-rated Russia skipper Andrei Arshavin. (Mirror)
Var det ikke noen som ville ha denne mannen etter England kampen. Vet ikke allverdens om denne spilleren, annet en det jeg så i kampen mot England..

Jeg er tålig posetiv til Riquelme. Liker ikke at han hele tiden skal ha ballen for å spille den videre. Men kansje Sam er mannnen som Riquelme enda et steg lengere?? Eneste jeg kan si med sikkerhet, hadde vært spennende.

http://www.footballfancast.com/blog/football-fancast-unlimited/time-carrick-old-trafford
Noen som er inntresert i å hente denne defensive midtbanespilleren hjem vist det blir tilgjegelig??
« Siste redigering: 08. Nov. 2007, 09:12 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 08. Nov. 2007, 09:18 »
Ja, Carrick hadde vært genialt. Han er vel faktisk Newcastle gutt også?? Men tror ikke det så sannsynlig egentlig.. Carrick ville hvertfall vært en perfekt erstatter for Butt! :)

Arshavin skal være en veldig god spiller tror jeg. Knallgod på FM hvertfall ;)

Jani

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #228 på: 08. Nov. 2007, 10:50 »
ja Carrick er newcastle gutt. ja det hadde vert genialt og fått han til klubben

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #229 på: 08. Nov. 2007, 11:07 »
Arshavin er jo ein klassespelar uten like! Ja takk, vanvittig god spelar, hadde forsterka laget vårt kraftig. Samme gjelder Riquelme, vi treng ein slik type spelar meiner eg. Vi har alt for mange non-brainers i laget vårt.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #230 på: 08. Nov. 2007, 12:24 »
Det beste nå hadde vert og henta Carrick heim. Med ei midtbane beståande av Bartan Carrick og Emre kunne vi virkelig hamla opp med dei beste i PL, om kvalitet på resten av lage også er bra;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 08. Nov. 2007, 15:30 »
Kan ikke se for meg at ManU vil kvitte seg med en så fenomenal spiller som Carrick. Dersom det mot alle forutsetninger på noe som helst tidspunkt skulle være muligheter for å hente Carrick hjem, må vi slå til.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #232 på: 08. Nov. 2007, 15:39 »
Enig med skepsisen rundt om ManU vil selge Carrick. Jeg tviler STERKT på at de overhodet vurderer det. Så den saken legger jeg på vent inntil videre spekulasjoner dukker opp. Når det gjelder Riquelme og Arshavin er det to helt fantastiske spillere på sitt beste. Arshavin er kanskje den mest aktuelle spør du meg. Han er veldig versatile og kan i tillegg til sin vante posisjon som spiss også spille ving. Han er et arbeidsjern uten like og har også fysikken til å klare seg godt i PL. Han er riktignok ikke verdens kraftigste fotballspiller, men i de kampene jeg har sett ham lar han seg ikke herse med! Tror Arshavin kunne gått perfekt inn i vår 4-3-3.  8)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 08. Nov. 2007, 18:18 »
Uten at jeg vet for mye om situasjonen til Riquelme i Villarreal, er vel mye av grunnen til at han ikke spiller en feid mellom han og treneren..

Noe som i høy grad skyldes at Riquelme ikke alltid var den som stilte presis til trening, ryktene påsto vel også at han enkelte ganger ikke dukket opp og heller hadde allverdnes med unnskyldninger for å slippe trening. Unnskyldninger som vistnok ikke var unnskyldninger. Riquelme har utvilsomt en Gudbenådet pasnings- og skuddfot men personlig tror jeg Premier Leauge blir litt for tøft for han. Der får han ikke den tiden med ballen som han trenger for å kunne briljere, i tillegg er han ikke akkurat verdens mest arbeidssomme, noe som gjorde at han falt igjennom på Barcelonas midtbane og aldri ble noen hit der. Riquelme er utvilsomt en kreativ og god spiller, og kanskje en spiller Newcastle trenger, men jeg tror ikke Premier League er stedet for ham og derfor håper jeg ikke han kommer til Newcastle. Alikevel hadde det vært veldig hyggelig om han beviste at jeg tar veldig feil av ham dersom han først kommer.

Carrick: ja takk, men jeg kommer ikke til å sette penger på at han blir Newcastle spiller med det første ;)

Ciljan er ett annet meget spennde navn, up and comming og kvalitetene har han, det er det ingen tvil om. I tillegg er vel gutten Newcastle supporter også?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 08. Nov. 2007, 18:28 »
Mye spennende på gang her gitt!
Riquelme er jo en glitrende spiller som har det meste, teknikk, overblikk, god til å drible og dødballekspert til tusen. Men det at han er ganske treg og trenger lang tid med ballen gjør at jeg blir litt skeptisk til om han passer i England og PL. Men det vet vi jo ikke før vi har prøvd! Spennende spiller som jeg sier JA TAKK til, tross hans alder på godt og vel 29.

Andrei Arshavin har jeg ikke så stort grunnlag til å si så mye om, har kun sett han i Russland - England kampen, men bare det at han er kaptein på Russland gjør at jeg synes dette kan virke som en interessant spiller.

Alle som har peiling og følt med på fotball de siste årene vet jo godt hva Michael Carrick er god for og at han er en Newcastle gutt. Det blir jo derfor en drømmesignering, men jeg tviler på at Manure kvitter seg med han, og jeg tviler enda mer på at Sam Allardyce vil sprenge banken for å få han, men det håper jeg virklig han gjør om muligheten byr seg!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 08. Nov. 2007, 20:07 »
Er Arshavin spiss?

http://youtube.com/watch?v=Zu7x98AKcSs

Imponerende uansett :D

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #236 på: 08. Nov. 2007, 21:16 »
På wikipedia står han kan spille i disse rollene. Deep Lying Forward, winger, attacking midfielder, Shadow Striker.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #237 på: 08. Nov. 2007, 21:21 »
http://football-corner.blogspot.com/2007/11/seven-premier-league-clubs-chase_08.html
Kansje dette hadde vært en sensasjon?? Noen som har hørt om Joao Moutinho ;D
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 08. Nov. 2007, 21:50 »
ja, har sitt litt på youtube:-) han har vell i lengre tid blitt omtalt som et vidunderbarn? Tror heller vi skal gå for en ung og sulten gutt kontra Big sams 30åringer som f.eks riquelme.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Grundemaister

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #239 på: 09. Nov. 2007, 03:30 »
Toppscorrer i VM 2014 blir Frederico Laurito. (Argentina)

han er 17 år og spiller for Udinese, en spiller vi kunne hentet hadde det ikke vært for arbeidstillatelsen..