20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 221106 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #90 på: 15. Okt. 2007, 19:04 »
"Kryzystof er en av 3 polakker som ble hentet ifjor i januarvinduet til å spille for C-laget. Av disse har denne Krzystof vist seg å være den beste, og han er i år i Castillas stall. Men han er foreløpig ikke fast her, og er vel derfor neppe så mye å samle på."

"Huff, dette er et stort tap for Real Madrid!
Makan til elendig fotballspiller skal du lenge lete etter. Jeg har sett han i akson i alle kampene han spilte for Polens U-20 lag i U-20 VM i Kanada, hvor han var ræva. Helt utrolig at Real Madrid i det hele tatt har hentet ham til klubben."

På VGD er det noen realM folk som skriver at han ikke spiller fast på castilla en gang...altså reservelaget til realM...så det er jo ikke akkurat noe godt tegn, og hvis han er 20 år i tillegg er det ikke noe å satse på!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #91 på: 15. Okt. 2007, 22:12 »
Ser ikke helt hva vi skal med denne polakken. Gutten er 20år og er inget talent lenger. Har i tillegg lest om flere Real Madrid fans som aldri har hørt om fyren, noe som ikke kan være positivt.
20 år og inget talent lenger... Han er 20 år og spiller i Real Madrid som polakk... Nei, da er han jo altfor gammel og det er ovehodet ikke sjangs at han er et talent! ;D

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 16. Okt. 2007, 17:46 »
"Kryzystof er en av 3 polakker som ble hentet ifjor i januarvinduet til å spille for C-laget. Av disse har denne Krzystof vist seg å være den beste, og han er i år i Castillas stall. Men han er foreløpig ikke fast her, og er vel derfor neppe så mye å samle på."

"Huff, dette er et stort tap for Real Madrid!
Makan til elendig fotballspiller skal du lenge lete etter. Jeg har sett han i akson i alle kampene han spilte for Polens U-20 lag i U-20 VM i Kanada, hvor han var ræva. Helt utrolig at Real Madrid i det hele tatt har hentet ham til klubben."

Bedre og mer spilledyktig enn Babayaro må han vel uansett være....? ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 16. Okt. 2007, 17:50 »
Ser ikke helt hva vi skal med denne polakken. Gutten er 20år og er inget talent lenger. Har i tillegg lest om flere Real Madrid fans som aldri har hørt om fyren, noe som ikke kan være positivt.
20 år og inget talent lenger... Han er 20 år og spiller i Real Madrid som polakk... Nei, da er han jo altfor gammel og det er ovehodet ikke sjangs at han er et talent! ;D
Les mine andre innlegg du. 20år, og spiller ikke fast på Real Madrid B engang...Kommer nok aldri til å bli god nok.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #94 på: 17. Okt. 2007, 10:39 »
http://www.football.co.uk/news/van_der_vaart_eyes_exit_253970.shtml
Van der Vaart vil til Spania, da kommer iallefall ikke han, 99% sikkert..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 17. Okt. 2007, 10:44 »
Les mine andre innlegg du. 20år, og spiller ikke fast på Real Madrid B engang...Kommer nok aldri til å bli god nok.

Er det så mye dårligere enn Baheng som er 18 og aldri spilt for Le Havre??

For all del, ser poenget ditt. Men tror ikke nødvendigvis du har rett.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 17. Okt. 2007, 15:33 »

20 og 18 år er ganske stor forskjell på det stadiet de er nå. Le Havre spille vel i nivå 2 i frankerike og Cassila (?) tror jeg spiller på nivå 2. i spania. Lagene bør altså ikke være så langt unna hverandre nivå messig så jeg ser poenget, men 2 år har såpass stor betyding når man er så unge som de er så i utgangspunktet burde Baheng ha større sjanse for å lykkes på toppnivå.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 17. Okt. 2007, 17:07 »

Jeg har da aldri sagt at denne Baheng er noe stort talent heller. Mener å ha lest at han også har prøvespilt for en annen PL-klubb, men ble ikke funnet god nok..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 17. Okt. 2007, 17:35 »
Nei, men jeg mener at når man er 20 så han man fortsatt mye å gå på. Men hvis han har prøvd seg i en annen klubb stiller saken seg i et helt annet lys,...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 17. Okt. 2007, 18:37 »

Jeg har da aldri sagt at denne Baheng er noe stort talent heller. Mener å ha lest at han også har prøvespilt for en annen PL-klubb, men ble ikke funnet god nok..

Baheng har prøvespilt for Big Sam i januar i Bolton ja, ble dratt dit bak klubbens rygg pga en svært tvilsom agent.
Jeg stoler på at det kan være noe i det dersom denne backen blir hentet i januar. Er spennende uansett!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #100 på: 18. Okt. 2007, 13:24 »
Arteta hadde vært gull å få til St. James.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 18. Okt. 2007, 14:28 »
Er mange store klubber som er interessert i han så sjansen for at han kommer til oss er liten, men hvis vi hadde fått han hadde det vært fantastisk.

En spiller som imponerte meg i går var Arshavin for Russland. Spurs skal vist være interessert og syntes også Sam bør se på denne spileren. Tror han kan spille høyreving og der har ikke vi all verdens dekning.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 18. Okt. 2007, 16:05 »
Hvis Baheng prøvespilte for Bolton i januar, så vet vel Big Sam ganske godt hva han går til. Og kjenner jeg Sam korrekt, så kjøper han ikke søppel.
Hvis Baheng kommer, så har han garantert noe for seg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #103 på: 18. Okt. 2007, 18:55 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=175799
Kansje vi skulle prøvd oss på Drogba?? Siden han vil vekk selv..http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_2808244,00.html
Hadde ikke vært meg imot iallefall.. Men håper vi for inn et par andre signeringer først.En kreativ strateg på midtbanen, å en kjempe høyreving iallefall..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 18. Okt. 2007, 21:19 »
Haha, trur kanskje du har LITT for store forhåpningar, far ;)