20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220428 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #75 på: 14. Okt. 2007, 16:32 »
spennende dette :D er denne typen navn jeg gjerne vil at vi skal linkes til. Også viktig at vi får et par store navn på bordet også. En dribleglad høyreving hadde ikke vært meg imot;)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #76 på: 14. Okt. 2007, 17:44 »
...som vi neppe får...

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #77 på: 15. Okt. 2007, 12:22 »
http://www.dagbladet.no/

I følge dagbladet kan Owen gå for usle 66 mill i januar. Og City skal være klar. Trodde det ikke fantes mer klausuler i kontrakten hans?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 15. Okt. 2007, 13:27 »
http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Football/2007/10/15/Premier-League-Le-Havre-player-to-join-Newcastle/

Le Havre kan bekrefte at Newcastle er enige med spilleren, og at man nå bare skal bli enige med en kompensasjonspakke med Le Havre, slik at en ungår Zog nr 2.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 15. Okt. 2007, 13:48 »
Noen som har litt mer fakta om denne spilleren, enn at han er 18 år og spiss?

Spillertype? landskamper? kamper/mål?

Virker spennende!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Amu - Luque

• Benkvarmer
  • **
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
« Svar #80 på: 15. Okt. 2007, 15:57 »
Kva treng Newcastle?
1. Forsvarkjempe. Me manglar forsatt ei forsvarkjempe. Navn? Har ingen per dags dato i tankane, utan om Richards i Man City.(men han kjem ikkje til oss).
2. Off. drivkraft på midtbana. Er det noko me manglar så er det kreativ drivkraft på midtbana. Ein tur til Italia, å sjå litt på midtbane spelar der?
3. Ny reservekeeper, viss Harper stikk. Jussi er eit godt navn.
4. Ny spiss, viss Martins stikk. Selg Ameobi for gudskuld. Få inn ein ny for Ameobi og evnt. Martins viss han går. Defoe er eit godt navn. Og SWP frå Chelsea, er egentleg ving. Men kan godt bli henta inn her. Som VING/SPISS... Vil funke fett i den 4-3-3 systemet til Big Sam. Også funke i 4-4-2 systemet som ving.

1. Anton Ferdinand, West Ham
2. Van der Vaart kunne vært bra å ha.. men vi har egentlig det vi trenger på midten.
3. Syntes vi burde ha Krul som reserve keeper.
4. Jermain Defoe, nei takk! Shaun Wright Phillips, JA TAKK!  men syntes vi burde gå for Julio Baptista. han har gjort det bra i Real denne sesongen. hadde et sjukt brasse spark for ikke alt for lenge sia.
Newcastle United We Stand

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #81 på: 15. Okt. 2007, 16:30 »
Hvem har sagt at Harper drar?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 15. Okt. 2007, 17:00 »
Anton Ferdinand er ikke god nok for Newcastle...Taylor er vårt fjerdevalg og er i mine øyne bedre enn Anton Ferdinand..

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #83 på: 15. Okt. 2007, 17:18 »
Jeg tipper at Edmilson kommer i januar, men jeg ser ikke helt nytteverdien i det. Håper fortsatt at det vil være mulig å hente Kevin Nolan i januar, da han forhåpentligvis er mer ute etter å jakte på trofeer sammen med gamle manageren sin enn å spille nedrykksdrama med Bolton.
Tenk dere denne 3'ern på midten
Emre - Barton - Nolan

Kunne blitt noe offensivt, men dog fristende...

Synes forøvrig ikke at vi trenger en ny dribleglad høyreving, siden Milner er en fantastisk spiller som skal spille mest mulig og utvikle seg mer. Tenk dere hva som hadde skjedde dersom SWP hadde blitt hentet inn.....
Uansett kan Geremi, Zog og sikkert Duff spille der dersom Milner blir sliten/skadet.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 15. Okt. 2007, 17:31 »
Kjøpet av Faye skal være nok til at Edmilson ikke bør være et alternativ.....Edgar skal ha sin plass i denne stallen her etter min mening, og et kjøp av Edmilson vil nedgradere Edgar til kjegle i Newcastle United!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 15. Okt. 2007, 17:34 »
Jeg er egentlig enig med deg i det, kø1.
Edgar er allerede langt nede på rangstigen, men hvis han skal være en del av denne klubbens fremtid, så må han få sin plass. Hvis han er venstreback, bør han se til å få spille på venstrebacken. Når han hittill har blitt brukt klart mest som stopper, selv i kamper hvor det har spilt bare unggutter, og da regner jeg ham som stopper. Og da bør han nødig havne enda lenger bak i leksa. Hent heller et ungt talent som er bedre enn Ramage og som kan "erstatte" Huntington.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 15. Okt. 2007, 18:48 »
http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Football/2007/10/15/Premier-League-Le-Havre-player-to-join-Newcastle/

Le Havre kan bekrefte at Newcastle er enige med spilleren, og at man nå bare skal bli enige med en kompensasjonspakke med Le Havre, slik at en ungår Zog nr 2.

Spennende, dette liker jeg  :D

Tar gjerne imot han polakken med det vanskelige navnet også når Januar kommer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 15. Okt. 2007, 18:54 »
Ser ikke helt hva vi skal med denne polakken. Gutten er 20år og er inget talent lenger. Har i tillegg lest om flere Real Madrid fans som aldri har hørt om fyren, noe som ikke kan være positivt.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 15. Okt. 2007, 18:57 »
"Kryzystof er en av 3 polakker som ble hentet ifjor i januarvinduet til å spille for C-laget. Av disse har denne Krzystof vist seg å være den beste, og han er i år i Castillas stall. Men han er foreløpig ikke fast her, og er vel derfor neppe så mye å samle på."

"Huff, dette er et stort tap for Real Madrid!
Makan til elendig fotballspiller skal du lenge lete etter. Jeg har sett han i akson i alle kampene han spilte for Polens U-20 lag i U-20 VM i Kanada, hvor han var ræva. Helt utrolig at Real Madrid i det hele tatt har hentet ham til klubben."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 15. Okt. 2007, 19:01 »
"Kryzystof er en av 3 polakker som ble hentet ifjor i januarvinduet til å spille for C-laget. Av disse har denne Krzystof vist seg å være den beste, og han er i år i Castillas stall. Men han er foreløpig ikke fast her, og er vel derfor neppe så mye å samle på."

"Huff, dette er et stort tap for Real Madrid!
Makan til elendig fotballspiller skal du lenge lete etter. Jeg har sett han i akson i alle kampene han spilte for Polens U-20 lag i U-20 VM i Kanada, hvor han var ræva. Helt utrolig at Real Madrid i det hele tatt har hentet ham til klubben."