20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arbeidsgruppe mot NUSSC  (Lest 149337 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #420 på: 20. Okt. 2007, 10:19 »
Tenker du på forumet da?

Det er slettet etter den massive kritikken som kom frem der mot "Lene Jensen". Hjemmesiden newcastle.no oppdateres rimelig jevnlig. Vært stille noen dager nå, men regner med han kommer med noe svada i løpet av helgen. Sånn at hans 1200-1300 "fornøyde" medlemmer ikke aner noen fare... Vil anta at han ville kunne si at det er så mange fornøyde medlemmer...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #421 på: 20. Okt. 2007, 10:35 »
forumet vet jeg er nede..Cw eller Lene Weiseth som jeg kaller han..Ikke sikker på hva det kan være da, men jeg kommer ikke engang inn på hjemmesiden??
Men men, jeg har ikke noe der inne jeg skulle ha gjort for det har forandret seg mere enn de gjør i ekstrem forvandling..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #422 på: 20. Okt. 2007, 11:05 »
Da snakker vi Mission Impossible!

Haavard

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #423 på: 20. Okt. 2007, 12:29 »
Aksjen kostet ca £10 for meg, jeg tror jeg kjøpte den fra nufc.com. Jeg sendte dem en mail for å få en bekreftelse på prisen.

Men er det så at ingen av dere som har kjøpt gjennom newcastle.no har fått finansoppdateringer og årlige rapporter? Det har i alle fall jeg!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #424 på: 20. Okt. 2007, 14:59 »
Jeg har en genial side der man kan gå tilbake mange år på nettsider å se hvordan de så ut da. Uansett hvor mye han endrer på nettsiden så står det fortsatt her!

Newcastle.no, bare velg dato:

http://web.archive.org/web/*/http://www.newcastle.no

Newcastle aksjen:

http://web.archive.org/web/20050404024711/http://www.newcastle.no/nussc/aksjer.htm

Sikkert noen som kan hoste opp andre ting her ifra?

Haavard

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #425 på: 20. Okt. 2007, 15:07 »
Dersom den da koster £10 i england er "noen få prosent provosjon" ca 500kr, altså ~500%?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #426 på: 20. Okt. 2007, 15:28 »
Høres ut som noken få prosent i Nussc målestokk ja  :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #427 på: 20. Okt. 2007, 15:40 »
Jeg har en genial side der man kan gå tilbake mange år på nettsider å se hvordan de så ut da. Uansett hvor mye han endrer på nettsiden så står det fortsatt her!

Newcastle.no, bare velg dato:

http://web.archive.org/web/*/http://www.newcastle.no

Newcastle aksjen:

http://web.archive.org/web/20050404024711/http://www.newcastle.no/nussc/aksjer.htm

Sikkert noen som kan hoste opp andre ting her ifra?

Genialt!!
Kan jo bli artig og sjå tilbake på alle løgnene som har florert på den sida oppigjennom åra.
Men denne aksja er jo eit veldig bra bevis. Men da må folk som har kjøpt den stå fram..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Haavard

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #428 på: 20. Okt. 2007, 16:27 »
Skjekket ved hjelp av siden din, benson. Aksjen koster £29 hos nufc.com, altså under halv pris av nussc. Bør ikke koste mere enn 100kr i import, så Weiseth sitter da igjen med 200.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #429 på: 20. Okt. 2007, 18:02 »
Dette er jo helt genialt. Her kan man virkelig få frem den villedende markedsføringen hans!
Alternativ 2)
* Kampbillett Lillestrøm - Newcastle på Åråsen, med Toon Army.
* Inngang supportertreff i Oslo.
* Inngang på banketten med Newcastle United FC
Inneholder kampbillett og supportertreff som over, men i tillegg får du være med på en helt unik bankett med Newcastle United. Den inkluderer en tre-retters middag og du får muligheten til å spise middag og forhåpentligvis være sammen med spillerne i flere timer. Vi har satt et tak på 100 personer på banketten slik at alle får god tid til å snakke med spillerne. Banketten blir enten kvelden før kampen (fredag) eller som lunsj dagen etter (søndag).
Pris kr. 995,-
« Siste redigering: 20. Okt. 2007, 18:05 av Ã…smund »

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #430 på: 21. Okt. 2007, 00:03 »
Jeg kjøpte alternativ 1, så jeg har ikke så veldig mye å klage på, men litt surt å betale 300 kr overpris...

Alternativ 1)
Supportertreffet kommer til å starte klokken 1200 (avhengig av kamptidspunkt) på kampdagen og vare til langt over midnatt, med ulike aktiviteter gjennom hele dagen. Man trenger ikke være til stede hele tiden, men alle får et inngangsbevis slik at de kan komme og gå som de vil. Vi har utestedet for oss selv og kommer til å ha vakter i døren. Hvor dette blir er ikke bestemt, men det blir sentralt i Oslo sentrum. Etter kampen regner vi med at spillerne til Newcastle stiller opp og det vil bli anledning til å ta bilder, få autografer og stille spørsmål, samt komme opp på scenen og vinne flotte premier, bl.a. Newcastle-tur.
Vi går sammen fra supportertreffet ned til Oslo S og tar toget direkte til Åråsen stadion, kun få minutters gange fra stasjonen.
Pris kr. 395,-

Alternativ 2)
* Inngang på banketten med Newcastle United FC
Inneholder kampbillett og supportertreff som over, men i tillegg får du være med på en helt unik bankett med Newcastle United. Den inkluderer en tre-retters middag og du får muligheten til å spise middag og forhåpentligvis være sammen med spillerne i flere timer. Vi har satt et tak på 100 personer på banketten slik at alle får god tid til å snakke med spillerne. Banketten blir enten kvelden før kampen (fredag) eller som lunsj dagen etter (søndag).
Pris kr. 995,-

IngCognito

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #431 på: 21. Okt. 2007, 00:11 »
Hei!

Jeg ble oppmerksom på denne saken først i dag, da ting den siste tiden har gått slag i slag. Da jeg fant ut dette ble jeg mildt sagt rasende, og kommer garantert til å forfølge saken på en eller annen måte. CW har lurt meg også, og jeg er overbevist om at jeg har fysiske bevis på det, deriblant en av draktene med Shearers og Ferdinands underskrift. Fra dag én mistenkte jeg at det var noe galt med den, men har klart å overbevise meg selv om at alt var i orden. Nå er jeg 100 % sikker på at det er en forfalskning (det er bare å sammenligne Shearers kopi av en underskrift med den på drakta).

Ellers var jeg også på den famøse banketten, og følte meg grundig lurt. Også dette klarte jeg å slå meg til ro med. Nå har jeg dog fått nok. Jeg skal ha tilbake pengene mine, ikke bare for banketten og drakta, men også for inneværende sesongs medlemskontingent til NUSSC. Det har nå gått fire mnd. og jeg har fortsatt ikke fått så mye som en setning. Jeg bidrar gjerne til en rettssak eller noe annet som kan ødelegge alt for CW. Det er bare å si i fra.

Obs! Pga. trøtthet orket jeg bare å lese første 1/3 av tråden, så jeg vet ikke hva dere har diskutert eller kommet frem til i de siste 2/3.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #432 på: 21. Okt. 2007, 00:23 »
HEi, og velkommen til forumet!
Ta deg tid og les resten når du ikke er for trøtt, for det er skremmende lesning. Vi har blant annet spredd info om dette på andre forum, og trenger assistanse fra alle som kan hjelpe å hindre at NUFC supportere blir lurt.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #433 på: 21. Okt. 2007, 00:31 »
Det var en FANTASTISK!!! link du hadde der aDDis!
Følgende fant jeg på den engelske delen av newcastle.no, publisert 30. Nov 2001:

NUSSC and MagNet

NUSSC (Newcastle United Scandinavian Supporters Club) is the only supporters club in the Scandinavian countries which is approved as official by Newcastle United F.C. It was also the fist club in the World to get this approval from NUFC. Today it is the largest supporters club in the World.

Today we have over 1100 members, mainly from Norway, but also from the other Nordic countries. Scandinavians living abroad are also among our members. All members recieve our fanzine seven times per season. It is called "Scandinavian Magpies", and it's high quality is widely recognised.

The Club is open to everyone, but as all communication is in Norwegian, we don't have many members who doesn't understand this language.

Dette sier vel mer en nok? Underskrevet av CW himself lengre ned på siden

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #434 på: 21. Okt. 2007, 11:42 »
Og da var saken i Engelsk MEDIA også!!!!!!!!!!!!
 Selveste SUNDAY SUN skriver om den idag!!

JÆVLIG BRA JOBBET FOLKENS!

Les denne artikkelen her :-)

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/sundaysun/ukandworld/tm_method=full%26objectid=19947845%26siteid=50081-name_page.html