20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arbeidsgruppe mot NUSSC  (Lest 149017 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #435 på: 21. Okt. 2007, 11:56 »
Bra at folk får vite om denne svindleren, men desverre hjelper det oss lite at de skriver om det..Er her i Norge det må bli tatt tak i. Anmeldelser, Tv2-Hjelper deg, forbrukerrådet osv!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #436 på: 21. Okt. 2007, 12:10 »
De som har kontaktinfo til Aftenposten bør sende linken til Journalisten der. Han kan jo kanskje lage en liten oppfølger..

All PR i denne saken må utnyttes til fulle!

Regner med den snart er forsidesak på newutd.no - tviler mer på om den kommer på newcastle.no...  ;D

siva83

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #437 på: 21. Okt. 2007, 12:17 »
Har sendt mail til journalisten og bedt de skrive om artikkelen. Aftenposten skrev at jeg har sagt meg villig til å redde stumpene av det om noe kan reddes, men i ettertid har jeg jo funnet ut at det ikke kan reddes. Mens den engelske siden skriver at jeg er den 4 lederen....

Forresten kan noen som har kjøpt aksje fra newcastle via nussc skrive nummerene som står på den aksjeen her inne? så kan jeg sammenligne med min samboers to, så kan vi jo finne ut om det er masse kopi=) det skal stå nummer og dato i allefall
« Siste redigering: 21. Okt. 2007, 12:25 av siva83 »

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #438 på: 21. Okt. 2007, 12:46 »
Ja dette må finnes ut av kjapt, så må journalisten i Aftenposten og hun i The Sunday Sun kontaktes ASAP! For det er jo en jævlig alvorlig sak!

Forresten noen som gidder å oversette denne?

Kunne tenke meg å sende den til de som tipset meg om saken på The Sunday Sun, pluss at jeg vil sende den til The SundaySun... Om det så viser seg at aksjesalget ikke er svindel (noe det selvsagt er), så har han jo overpriset produktet noe helt for jævlig...

http://web.archive.org/web/20050404024711/www.newcastle.no/nussc/aksjer.htm
« Siste redigering: 21. Okt. 2007, 12:53 av Ulf »

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #439 på: 21. Okt. 2007, 12:51 »
Regner med den snart er forsidesak på newutd.no - tviler mer på om den kommer på newcastle.no...  ;D
Hadde eg fremdeles hatt tilgang på redigering av newcastle.no hadde det vært lagt ut der allerede....  Men etter alt dette styret har verken meg eller siv-anita tilgang på verken dette eller mailene vi fikk da vi var så dumme å hjalp til....

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #440 på: 21. Okt. 2007, 12:54 »
hehe

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #441 på: 21. Okt. 2007, 13:08 »
http://web.archive.org/web/20050405002810/www.newcastle.no/nussc/nussc.htm

Denne er fin! Verden ble en annen etter Addis la inn linken til webhistorikk :-)

Haavard

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #442 på: 21. Okt. 2007, 13:20 »
Hvem er det egentlig som gjør hva nå i denne saken, rent formelt sett? Har vi noen som er offesielle talsfolk fra vår side eller skjer det ikke mer enn hva folk skriver på forumet?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #443 på: 21. Okt. 2007, 13:20 »
Medlemskortet er noen år forsinket ser jeg!

Vi gjør oppmerksom på at NUSSC kun er et organisatorisk mellomledd i denne transaksjonen. Vi får utbetalt noen få prosenter i salgsprovisjon, men står ikke ansvarlig for mer enn det første aksje-kjøpet. Når dette er mottatt av kunden (dere), må dere selv kontakte aksje-selskapet dersom dere har spørsmål etc.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #444 på: 21. Okt. 2007, 13:24 »
Hvem er det egentlig som gjør hva nå i denne saken, rent formelt sett? Har vi noen som er offesielle talsfolk fra vår side eller skjer det ikke mer enn hva folk skriver på forumet?

Siv Anita var i kontakt med Supporterunionen, men hva de er kommet frem til vet jeg ikke. De skulle jo undersøke saken nærmere. Regner med de kontakter Siv Anita når de har kommet frem til noe...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #446 på: 21. Okt. 2007, 13:34 »
hehe; likte denne:
"Christian Weiseth har styrt Newcastles norske supporterklubb på en måte som får politbyrået i gamle sovjetunionen til å virke demokratisk"

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #447 på: 21. Okt. 2007, 13:50 »
Er det noen som har vært i kontakt med C+?

De bør jo definitivt kunne hjelpe oss med å få saken frem i lyset. En eller flere av de som har størst kjennskap til saken bør komme seg i studio og fortelle hele Newcastle-norge om svindleren.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #448 på: 21. Okt. 2007, 14:34 »
Jeg synes vi bør samle alle linkene på den webhistorikk siden som vitner om falsk markedsføring. Vi må ta screenshot av dem å få lagret dem i tilfelle noe skulle skje. Nå har vi virkelig sjansen til å få tatt den idioten!

Og alle som har kjøpt aksjen må stå frem! Mulig å scanne de inn å legge de ut eller? Om dette stemmer tar vi han for dokumentforfalskning også!

Vi bør absolutt kontakte C+ og, som Ulf sier. Er så sykt irriterende med den "er du newcastle supporter, besøk newcastle.no" som løper over skjermen.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #449 på: 21. Okt. 2007, 14:40 »
Jeg sendte akkurat mail til dagbladet, med linker til div historier, og jeg ba dem slutte å linke til newcastle.no på sportssidene deres