20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arbeidsgruppe mot NUSSC  (Lest 149263 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #405 på: 18. Okt. 2007, 21:16 »
Dokumentforfalskning er hvertfall jævli straffbart. Spesielt i Norge!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #406 på: 19. Okt. 2007, 02:30 »
Jeg er sikker på at jeg har de fleste supporterbladene liggene hjemme og jeg er 100% sikker på at jeg har sett disse aksje annonsene flere steder i bladene. Så skal ikke være noe vanskelig å finne igjen når jeg kommer hjem fra jorden rundt like før jul. Da er jeg forresten klar til å ta opp kampen
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #407 på: 19. Okt. 2007, 03:04 »

*kremt*Morgan*ehm*Andersen*host*
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #408 på: 19. Okt. 2007, 09:11 »
Annonsen finnes kanskje i noen gamle supporterblader?

Endelig kommet hjem en snartur. Jeg har også mange av bladene fra tidligere liggende en eller annen plass. Skal se om jeg får tid idag å kikke gjennom de. Har det litt travelt idag... Skal til Oslo i helgen før jeg drar på kamp mandag :-)

AK84 - De "aksjene" MÅ du vise til politi/advokat eller noe slikt... Jeg skal også se om jeg finner noe av korrespondansen mellom meg og CW ang hans ønske om å selge rettighetene til salg av supporterutstyr...

EDIT: Jeg tror faktisk Supporterunionen for Britisk fotball får tilsendt et eks av alle blader som utgis av supporterklubber. De bør ha det i sitt arkiv. Tror dessuten at trykkeriet som trykker bladene er forpliktet til å sende et eks til statsarkivene eller hva det heter. Mener at ALLE blad,bøker ol som trykkes i Norge skal arkiveres.
« Siste redigering: 19. Okt. 2007, 09:15 av Ulf »

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #409 på: 19. Okt. 2007, 13:46 »

*kremt*Morgan*ehm*Andersen*host*

får håpe de deler celle om noen mnd da.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #410 på: 19. Okt. 2007, 18:49 »
Jeg har i ettermiddag bladd litt i gamle blader, kunne dessverre ikke finne et eks hvor det reklameres for aksjesalg, men det jeg imidlertidig fant i SAMTLIGE var at NUSSC er, sitat: "fullt annerkjent av Newcastle United som ekslusiv samarbeidspartner i Skandinavia. Så selv om han har fjernet det fra hjemmesiden kan det fint bevises at han har hevdet det. En annen ting som slo meg var en sak som Joakim hadde skrevet etter vålerenga-kampen. I den reportasjen var det også noen bilder som etter teksten var tatt av: BEATE JENSSEN!!
Så det mennesket finnes altså... Men vet hun at hun har vært leder av NUSSC i noen mnd?!?! Er det/ var det dama til CW?? hmmm, ville vært moro å komme i kontakt med henne gitt...

Håper noen som har eldre blader enn de jeg fant, finner annonsen for aksjene.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #411 på: 19. Okt. 2007, 19:21 »
Problemet er vel at det ikkje er så mange år sidan. 2-3 år. Leita eg og, fant ingenting...

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #412 på: 19. Okt. 2007, 19:29 »
Eg har de fleste blad førr de siste par åran, så e sekkert 3 år sia...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #413 på: 19. Okt. 2007, 20:00 »
Beate Jenssen må ikke forveksles med Lene Jenssen!
Beate har vel en konto på dette forumet også, tror jeg, og har vel skrevet et og annet innlegg her også. Hun er en ærlig og trofast Newcastle-supporter bosatt i Tromsø med en mann som er Arsenal-supporter og et barn (med mindre hun har produsert flere siden sist). 
Beate bidro såvidt jeg husker etter eget, og mitt, ønske med bilder fra kampen. Og Christian Weiseth har hatt særdeles lite med det å gjøre, annet enn å plotte teksten og bildene inn i bladet.

Jeg har samtlige eksemplar av Scandinavian Magpies utgitt innen dags dato, og har i tillegg de fire siste eksemplarene av Smells Like Toon Spirit (som var fra FØR Weiseth tok over (og etter eget utsagn - startet opp) supporterklubben. Jeg kan bla gjennom bladene en gang jeg har tid, så skal jeg se om jeg finner annonse for aksjene. Vil forøvrig i samme slengen hevde at de siste utgavene av SLTS var betraktelig bedre enn de siste utgavene av SM. selv om det hovedsaklig inneholdt reportasjer fra heisaturer til Newcastle og Frankrike.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #414 på: 19. Okt. 2007, 23:48 »
Beate Jenssen må ikke forveksles med Lene Jenssen!
Beate har vel en konto på dette forumet også, tror jeg, og har vel skrevet et og annet innlegg her også. Hun er en ærlig og trofast Newcastle-supporter bosatt i Tromsø med en mann som er Arsenal-supporter og et barn (med mindre hun har produsert flere siden sist). 
Beate bidro såvidt jeg husker etter eget, og mitt, ønske med bilder fra kampen. Og Christian Weiseth har hatt særdeles lite med det å gjøre, annet enn å plotte teksten og bildene inn i bladet.

HERREGUUUD -  Det burde jo eg vite bedre enn de fleste  :-[ Selvsagt vet jeg det... Hun holder jo med et skikkelig tippeligalag også! My fault - Sorry.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #415 på: 20. Okt. 2007, 00:33 »
Tipper visst ein fekk info om aksjene i posten så var det eit skriv som fulgte med bladet og ikkje printet direkte i bladet.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #416 på: 20. Okt. 2007, 00:54 »
Fant dette i blad nr. 6 fra 04/05

"Gjennom NUSSC så kan du nå skaffe deg en ekte Newcastle-aksje. Mange av våre medlemmer har allerede benyttet seg av dette tilbudet som har blitt annonsert gjennom vår nyhetsmail og på nettsiden. For kun 695,- blir du den stolte eieren av en Newcastle-aksje, og har stemmerett i følge selskapets reglement og også rett til aksje-utbytte. Aksjen kan bestilles ved å sende en e-post til supporterklubben. Les mer på:
http://www.newcastle.no/nussc/aksjer.htm"

Desverre fungerer ikke denne siden lenger..

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #417 på: 20. Okt. 2007, 03:52 »
Sykt. 700 kroner for noe piss!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #418 på: 20. Okt. 2007, 03:57 »
Dette e jo akkurat det som trengs av bevis for svindelen! Takk danield!! Dette må tas med til rette instans, sammen med et eller flere falske aksjer!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #419 på: 20. Okt. 2007, 08:01 »
Jeg har værrt innom supporterklubben en av de siste dagene, der er det ingenting som virker, iallefall for meg??? Meldlemsidene kommer jeg iallefall ikke inn på. Så det er bare å håpe det ikke er medlemmer der lenger ;D
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.