20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arbeidsgruppe mot NUSSC  (Lest 148843 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #120 på: 03. Okt. 2007, 18:13 »
Hvordan vet du/dere at NUSSC gikk med kjempeoverskudd? Det at de omsatte for 1 mill har ingenting med overskudd å gjøre...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #121 på: 03. Okt. 2007, 18:19 »
Ulf Johnny la ut en link på nussc forumet, men den er slettet. Husker ikke hvilken side det var, men den viste iallefall tallenes tale

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #122 på: 03. Okt. 2007, 18:31 »
jEG SKREV FØLGENDE PÅ pm TIL SIWA83 I DAG

Hei. Har gamle ledelsen tatt ut alt av kassa da?
Pengene må jo finnes ettersom man har betalt medlemskontigent både i One utd og vanlig sesong avgift?
Jeg er uhyre skeptisk her nå. Ikke til deg, men til det som har skjedd, og evt skjer i kulissene. Virker ikke som om du har fåttde fullmakter en leder må ha for å fungere. Hvordan vet du at du faktisk er leder hvis du faktisk ikke har møtt Lene/Thomas/CW?

Alt kan ikke bare gå på email? Da vet du jo ikke om det er sant det du får vite fra CW.

Jeg er veldig nyskjerrig her nå, og jeg er ikke alene. Jeg mener derfor at du snarest bør komme med en ærlig artikkel, samt bevis på at klubben nå ledes av medlemmene og ikke CW eller hans stedfortredere.
« Siste redigering: 03. Okt. 2007, 18:33 av bjørni »

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 03. Okt. 2007, 19:34 »
Jeg har tidligere vært engasjert i spillet hos newcastle.no. . Jeg har vært i kontakt med forbrukerombudet å fått en kontakt person som jeg kan kan finne hvis jeg leter litt i mine gamle papirer. Hvis noen vil prøve å gå igjennom de så har jeg en kontakt person vi kan kontakte.

Hadde vært strålende hvis vi fikk stoppet CW popaganda. Aller først må vi finne ut 100% prosent om at dette med Lene CW Jensen stemmer.

Håper så absolutt newutd.no blir den førende norske supporter siden, og at vi får tilbake bilettene NUFC sender ut til newcastle.no.  . Er også dritt lei at canal+ reklamerer for newcastle.no i kampene.  >:(
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #124 på: 03. Okt. 2007, 19:47 »
Dæven her går det unna gitt. Har endelig kommet meg på et hotell m internett. Etter 4 dager uten er ALT snudd på hodet.

Siv Anita sier hun har sagt ja til evt å overta lederansvaret, men hun skal starte på skratch... Nytt forum er oppe å gå- http://nussc.diskusjonsforum.no

Registrer dere der og diskuter fremtiden på en konstruktiv måte. så får vi ta knekken på CW fra denne tråden. Siv Anita skriver i SMS til meg i kveld at hun ikke vet helt veien fremover. HUN skal imidlertidig kontakte en journalist ang svindelen. I hvilket medium hun forsøker seg vet jeg ikke. MEN det er i allefall veldig positivt at hun gjør. Har også bedt henne om ikke å godta noe uten å få tilgang til medlemslistene sånn at hun får gitt ALLE beskjed. Ellers er jeg redd CW vil la folket fortsette å betale uten at de vet at klubben er "nedlagt"/restartet... Og det kontonr er nok ikke til den nye klubben for å si det sånn.

Dæven dette kan bli en stor sak...

her er forøvrig linken til regnskapstallene for 2006....

http://www.purehelp.no/vis.asp?t_page=2&company_name=NORDIC+NEWCASTLE+SUPPORTERS+AS&ftknr=5B47424E461D404343

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 03. Okt. 2007, 19:55 »
Slik jeg ser det kan vi med sikkerhet ganske snart si farvel til NUSSC slik vi kjenner det ihvertfall. Vil tro CW nå endelig skjønner at hans tid er kommet, og han vil nok helt sikkert prøve å berge unna mest mulig av gryna. Det jeg også tror er at Siw Anita vil bli stående igjen på bar bakke. Det vil si, jeg tror at en ny supporterklubb må bygges opp fra grunnen av igjen, Siw Anita vil nok måtte se lenge etter noe som helst resurser fra gamle NUSSC. Håpløs situsjon for henne, og de fleste norske Newcastle-supportere som vil ha ny supporterklubb. Nå tror jeg tiden er rett for at de rette ekte, resurssterke supporterne i landet her lager en verdig supporterklubb.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 03. Okt. 2007, 20:23 »
Om det blir ein ny supporterklubb hadde det kanskje vore lurt med eit samarbeid, dei kunne lagd si eiga side, med ein link til dette forumet i staden for å lage eit eget forum. Vi er ikkje så mange Nufc fans i norge at vi treng to forskjellige forum.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 03. Okt. 2007, 20:32 »
vil nå ikke kalle det regnskapet der for kjempeoverskudd. CW har tjent småpenger på nussc

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #128 på: 03. Okt. 2007, 20:48 »
Hvor mye tror du han har handlet gjennom selskapet av private ferieturer, flatskjerm, osv osv?

Utrulig mye som kan dekkes bak en kreativ regnskapsføring...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #129 på: 03. Okt. 2007, 21:08 »
vil nå ikke kalle det regnskapet der for kjempeoverskudd. CW har tjent småpenger på nussc
du snakker som om du har peiling, men det høres ikke overbevisende ut...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 03. Okt. 2007, 21:21 »
hehe tja, har vel ikke kommet langt nok i økonomi studiet mitt til å tenke som en kjeltring. mulig det er siste året?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 03. Okt. 2007, 21:51 »
Ser for meg at mange av de andre drifskostnadene kan være nokså lugubre. Noe må han helt klart ha gjort, uten tvil!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 03. Okt. 2007, 21:53 »
Om det blir ein ny supporterklubb hadde det kanskje vore lurt med eit samarbeid, dei kunne lagd si eiga side, med ein link til dette forumet i staden for å lage eit eget forum. Vi er ikkje så mange Nufc fans i norge at vi treng to forskjellige forum.

Ja. Helt enig.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #133 på: 03. Okt. 2007, 22:33 »
 ;D
hehe tja, har vel ikke kommet langt nok i økonomi studiet mitt til å tenke som en kjeltring. mulig det er siste året?
;D

Nettopp det jeg mente. Det er ikke sikkert at alle postene i regnskapet gjenspeiler utgifter som påløper pga supporterklubbens aktiviteter.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #134 på: 03. Okt. 2007, 23:09 »

Ja. Helt enig.

Dette stemmer jeg også for! høres ut som en GLIMRENDE ide.