20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arbeidsgruppe mot NUSSC  (Lest 148950 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #105 på: 03. Okt. 2007, 09:16 »
Les også tråden Nordin har laget på VG-diskusjon. Her har dere hele historien!

http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=116&Group=Fotball+%2D+Premier+League&ThreadID=669720&Thread=Lederen%20i%20NUSSC%20n%E5r%20nye%20h%F8yder
Har lest igjennom hele tråden nå, og det var meget interessant lesning for meg! Jeg visste ikke noenting om dette før tidligere i år, siden jeg ikke har hatt PC og internett tidligere. Dette anskaffet jeg meg først sent i desember ifjor, eller fikk av min forlovede kan man heller si! Jeg tviler også på at jeg var/er den siste NUFC supporteren som anskaffet meg dette, så det skal ikke forundre meg om det er en god del flere som ikke vet om dette der ute. En annen ting er at man nesten må være medlem av et forum for å være kjent med kritikken som er kommet!

Jeg har selv aldri kjøpt en pakketur eller fotballreise igjennom supporterklubben eller Weiseth, men kjøpte meg livstidsmedlemskap i supporterklubben med en gang det kom ut. Disse pengene anser jeg nå som tapt, og legger også merke til at dette "tilbudet" er tatt vekk på NUSSC sine hjemmsider. Så der har nok jeg også "sponset" ett eller annet til Weiseth!

Jeg vil si at jeg støtter eventuelle tiltak som måtte komme, og mener at dette er noe "vi" supportere bør følge opp å ikke bare la gå i glemmeboken!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 03. Okt. 2007, 09:18 »
Dette livstidsmedlemskapet var nok en genistrek av Weiseth. Han merket nok at det gikk mot dårligere tider, og trengte å pushe ut mest mulig av medlemmende - så fort som mulig.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 03. Okt. 2007, 09:20 »
Jeg ønsker noen frivillige til å lede dette "korstoget"
Hvordan er ståa her Mack? Jobber alle hver for seg, eller har du/dere fått ned en gruppe som jobber sammen om dette?

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #108 på: 03. Okt. 2007, 10:27 »
Hvordan kvitter jeg meg med livstidsmedlemsskapet jeg fikk til jul i fjor? Tar Selvmord? Jeg nekter at navnet mitt skal staa i svindlerklubben fram til dagen jeg ligger i jorda! UAKTUELT!~

Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 03. Okt. 2007, 10:44 »
hehe må nesten le litt av de som har tegnet livstidsmedlemskap. snakk om naive folk! men dere visste kanskje ikke bedre der og da

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 03. Okt. 2007, 11:06 »
Hvor mye kostet livstidsmedlemskapet? Jeg husker jeg fikk tilbudet som medlem for en stund tilbake, men det var ganske uaktuelt fordi jeg ante ugler i mosen...livstidsmedlemskap er vel det samme som konkurssalg er det ikke?

Meldte meg ut i sommer etter et år med bare rot i nussc, dessuten ble bladet dårligere og dårligere! Jeg har vært medlem i nussc siden oppstarten og til tider synes jeg det var en flott supporterklubb, men etter serier med hendelser med og av Weiseth så føler man seg selvsagt lurt når man har betalt årskontigenter til den mannen..

når det er sagt er det slettes ikke ulovlig å selge drakter og turer til blodpris, i det hele tatt å ta seg godt betalt...man velger selv hva man kjøper og ikke kjøper, men det er jo synd at en leder skal ha slike lumske baktanker med en supporterklubb som Christian Weiseth tydeligvis har hatt!!

Når det gjelder bankettene er vi nok inne på den andre siden av loven vil jeg tro, det er jo bedrageri!!...og hvis han i tillegg har stått bak personforfalskining så håper jeg han havner bak lås og slå + at han kan få lov til å betale en klekkelig bot!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #111 på: 03. Okt. 2007, 11:22 »
Jeg ønsker noen frivillige til å lede dette "korstoget"
Hvordan er ståa her Mack? Jobber alle hver for seg, eller har du/dere fått ned en gruppe som jobber sammen om dette?

Dette bør det fokuseres litt mer på. Akkurat nå er det noen her og noen der.
Toon, Toon,
Black and white army

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 03. Okt. 2007, 12:07 »
Har nå sjekket tråden til nordin på vgd, tråden om NUSSC her på newutd.no, tråden om at NUSSc har fått ny leder og denne tråden. Har att ut de tingene jeg syntes som ikke an være lovelig som brutte løfter også videre og andre ting vi kan bruke mot han. KAn godt være med i en sånn motdsatndsgruppe. Hvis alt som står i trådene stemmer har vi svært mye å ta av.

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #113 på: 03. Okt. 2007, 13:51 »
Peter Sunde
LENE JENSEN:

Tror det må en del informasjon til her, for jeg ser at tilnærmet alle her er helt feilinformert. Supprterklubben kommer ikke til å være et aksjeselskap neste sesong og selskapet Nordic Newcastle Supporters AS kommer ikke til å ha noe med NUSSC å gjøre. Weiseth kan gode eie selskapet så lenge han lever, men det er helt irrelevant så lenge selskapet ikke har noe med supporterklubben å gjøre. Supporterklubben blir fra 01.08.07 en forening og ikke et kommersielt AS. Dermed har jeg sørget for at denne ballen er lagt død for godt!
Dette har vel ikke skjedd?

Synes det er på høy tid å starte et alternativ til NUSSC, tror egentlig ikke det er noe vits i å satse på å gjøre noe bedre ut av det som allerede er der. Virker som om CW alltid kommer til å lure i bakgrunnen.
Norwegian blood, Geordie heart

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #114 på: 03. Okt. 2007, 14:06 »
Det mest attraktive med NUSSC er nok medlemslista. Er vel sikkert noe rundt 2000 som har vært innom klubben.

For folk som eventuelt har tenkt å gjøre noe konkret med det som har skjedd i supportklubben. (anmeldelse/gå til medien osv) Så burde man vente til meldlemsbladet kommer om en uke. Kan stå ting der som er interessante.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #115 på: 03. Okt. 2007, 14:58 »
Håper virkelig at man får tatt rotta på CW en gang for alle nå. NUSSC er og blir svindlere som må tas og få sin straff for dette. Man kan rett og slett ikke holde på slik som CW uten at det får konsekvender.

Vi må samarbeide og stå sammen i denne "kampen" mot CW og NUSSC. Noen av de som har mest info om skurken og alt faenskapet han har drevet med må fronte denne saken, så får vi andre støtte opp så godt vi kan. CW har svindlet sin siste Newcastle supporter, han skal ikke få fortsette med dette!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 03. Okt. 2007, 15:25 »
Peter Sunde
LENE JENSEN:

Tror det må en del informasjon til her, for jeg ser at tilnærmet alle her er helt feilinformert. Supprterklubben kommer ikke til å være et aksjeselskap neste sesong og selskapet Nordic Newcastle Supporters AS kommer ikke til å ha noe med NUSSC å gjøre. Weiseth kan gode eie selskapet så lenge han lever, men det er helt irrelevant så lenge selskapet ikke har noe med supporterklubben å gjøre. Supporterklubben blir fra 01.08.07 en forening og ikke et kommersielt AS. Dermed har jeg sørget for at denne ballen er lagt død for godt!
Dette har vel ikke skjedd?

Nei, det har det ikke derfor jeg tok det med.

Noreng

• Gjest
« Svar #117 på: 03. Okt. 2007, 15:42 »
Hva med og starte en ordentlig gruppe, velge en leder, samle info, og bestemme hva de skal gjøre med infoen?

Isåfall er jeg med å skaffer info!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 03. Okt. 2007, 16:44 »
Etter å ha sett på en del tråder har jeg funnet dette om lsk kampen:

- Allerede før det var klart at Newcastle skulle møte Lillestrøm begynnte Weiseth å selge billetter. Han nevnte ingen ting om hva som skulle skje med betalingen hvis det ikke ble noen kamp.

- NUFC Box office sa dette om saken:
Hello
I am sorry we do not have any ticket information at this present time, although the NUSSC supporters club does not and has never had any official dealings with Newcastle United, they do not have any exclusive rights for selling any match tickets for the club. When tickets for home league or cup games are released for general sale they can be purchased online by any customer, we also have our very own club united that you can join in order to get tickets for home games, there is a small fee. If you require any further information please get back in touch.
Kind regards

- Ifølge CW skulle banketten være slik: "Inneholder kampbillett og supportertreff som over, men i tillegg får du være med på en helt unik bankett med Newcastle United. Den inkluderer en tre-retters middag og du får muligheten til å spise middag og være sammen med spillerne i flere timer. Vi har satt et tak på 100 personer på banketten slik at alle får god tid til å snakke med spillerne. Banketten blir enten kvelden før kampen (fredag) eller som lunsj dagen etter (søndag)."

Seedorf10 fra vg debatt beskirver banketten slik:
- betalte 1000spenn for billetter, bankett middag og møte spillerne....og spillerne kom aldri og maten var ikke særlig god.

Uavhenig av Seedorf10 beskriver Førre på newutd.no diskusjon banketten slik:
- Jeg var på denne ''banketten'' som Weiseth valgte å kalle det for. Vi satt på et bittelite rundt bord som det knapt var plass til 2 på som var dekket på til 4 personer. Vi satt fire stk. rundt det lille bordet og svetta i en utrolig varme mens vi måtte ha tallerkenen på fanget for det var så lite plass. Til forrett fikk vi et par reker,salat og et rundstykke, til hovedrett: en rå ''biff'' med 3 poteter og bittelitt saus, og til dessert: en bitteliten kopp med sjokoladepudding. :? Spillerne kom selvfølgelig ikke, og det nærmeste Newcastle vi kom var en Newcastle-sang som spilte om og om igjen mens vi så Vålerenga-Lyn. Dere har ikke gått glipp av noe for å si det sånn!

- NUSSC solgte billetter for 395 kr. Lillestrøm solgte dem for 150 kr.

- NUSSC reklamerte med at det var bare de som solgte billetter til newcastledelen av tribunen. Alle billetene var unummrerte

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #119 på: 03. Okt. 2007, 17:42 »
quote="Bjørn I. Furuli"]
Sitat fra: siva83
jeg har ingen penger....

Nussc gikk jo med et kjempeoverskudd i fjor...[/quote]

Dette gir vel et hint om hva som har skjedd med ONEutd medlemskapet til noen...

Dette er sakset fra forumtråden på nye nussc, og det er den nye lederen Siv Leinum som er siva83
« Siste redigering: 03. Okt. 2007, 18:01 av bjørni »