20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Everton 16.00 søndag 7/10  (Lest 49786 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton 16.00 søndag 7/10
« Svar #255 på: 08. Okt. 2007, 00:14 »
FOR EN KAMP! Isolerte meg i dag, og kampen er akkurat ferdigspilt på Canal Plus. Snakker om gode bytter av Big Sam! Ahhhhh!!!
Hehe, godt gjort å klare det. Hadde ikke nubbesjans jeg. Heldigvis fikk jeg TvAnts til å funke.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #256 på: 08. Okt. 2007, 00:30 »
FOR EN KAMP! Isolerte meg i dag, og kampen er akkurat ferdigspilt på Canal Plus. Snakker om gode bytter av Big Sam! Ahhhhh!!!

So did I, og har enda adrenalin fra når Emre scora. Fy søren som jeg jubla da. Denne seieren var virkelig digg  ;D
Newcastle ble et helt annet lag med Emre og Owen på banen.

Edit: Jeg innrømmer at jeg tok feil av Owen, Kristoffer. Han viste mye mye mer initiativ enn Martins i dag.
Men Emre viser også at han er en klassespiller. Håper han holder seg skadefri framover nå. Glad Parker ikke var på banen i dag da han ville stoppet emres forsøk på å få ballen FRAMOVER.  :P
« Siste redigering: 08. Okt. 2007, 00:38 av Torjus »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 08. Okt. 2007, 00:36 »
I år har da Harper ikke vært noe dårligere enn Given overhodet, og at han er dårligere teknisk er jeg slettes ikke sikker på. Er faktisk ganske overrasket over endel baller han har holdt og hans reaksjoner.

For meg som er keeper selv, er det ganske lett å se hvem som har den beste keeperteknikken(grep, slengeteknikk,osv)...og der er Given vanvittig! Det vil si bedre enn Harper...

Det jeg er enig med deg i er at Harper sine prestasjoner har vært vel så gode som Given sine hittill denne sesongen.....men Given er vår beste målvakt og derfor har han fått hanskene tilbake også..vi vil nok se en Given som plukker poeng for oss utover denne sesongen!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #258 på: 08. Okt. 2007, 00:44 »
Som keeper selv synes eg Harper har eit mykje bedre fotarbeid. Forflytter seg bedre

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 08. Okt. 2007, 09:41 »
Dette var en herlig seier, og en vi virkelig trengte nå. Litt skuffende tap mot Arsenal U-et-eller-annet og mot City og så reiser vi oss hjemme og viser at vi kan hamle opp med ett av de neste beste lagene (med "ett av de nest beste" så mener jeg da ett av lagene bak de 4 store). Flotte mål scorer vi også idag, håper Emre kan spille seg i storform nå, godt å se ham tilbake!

Forresten, hvordan gjorde Enrique det i denne kampen? Og N'Zogbia, bedre som ving enn som back, eller hadde han ikke dagen?
« Siste redigering: 08. Okt. 2007, 09:45 av chickenman »

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #260 på: 08. Okt. 2007, 10:31 »
Harper er og en mye bedre keeper til å redde straffer. Etter å ha sett målene så må jeg si at Given gjør et dårlig arbeid på begge målene.
På det først målet er han midt mellom alt, hverken på streken eller langt nok ute til å ta innlegget.

Nei Harper må stå på på trening. Nå har han muligheten til å spille seg inn på laget! Kanskje for første gang i historien i Newcastle (med Given i stallen).

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 08. Okt. 2007, 11:27 »
Forresten, hvordan gjorde Enrique det i denne kampen? Og N'Zogbia, bedre som ving enn som back, eller hadde han ikke dagen?

Begge var veldig opp og ned, men Enrique fikk absolutt vist sine defensive styrker opptil flere ganger. Han har også en innleggsfot man ikke skal kimse av, men skuddforsøkene hans endte som oftest høyt oppe på Gallowgate. Zoggy gjorde mye bra, men var usynlig i store deler av kampen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 08. Okt. 2007, 11:49 »
Var forresten en tur innom Evertons norske forum, og fant denne lekkerbiten:

" Forbanna dritt. Rasistrotta emre som kommer inn og avgjør kampen. Synd vi ikke setter sjansene når vi kjører kampen kvarteret før slutt. Sjansen til Anichebe er jo gigantisk. Selvmålet må bare ses, utrolig opptreden av keeperen deres der."

Emre er tydeligvis ikke like populær over alt. Og at Givens selvmål var så sinnsykt, kan jeg ikke si meg enig i. Har sett MYYYE verre. En typisk Paul Robinson tabbe vil jeg kalle det.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 08. Okt. 2007, 14:28 »
Deilig kamp og nydelig seier. men sitter igjen med et par spørsmål etter kampen. De kjrte milner og zoggi på hver in flanke. men hvorfor i all verden kjører de zoggi på høyre og milner på ventre? syns zoggi hadde en dårlig kamp til han å være. den fdårligste i år etter min mening. men hvorfor i all verden var ikke milner på høyre og zoggi på venstre?

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #264 på: 08. Okt. 2007, 14:35 »
Deilig kamp og nydelig seier. men sitter igjen med et par spørsmål etter kampen. De kjrte milner og zoggi på hver in flanke. men hvorfor i all verden kjører de zoggi på høyre og milner på ventre? syns zoggi hadde en dårlig kamp til han å være. den fdårligste i år etter min mening. men hvorfor i all verden var ikke milner på høyre og zoggi på venstre?

Kanskje fordi at Milner selv vil spille på venstre og at Big Sam mener han er best der? Men ja, det er synd at Zoggy ikke får utfolde seg der han er best, nemlig på venstresiden....Men når alt kommer til alt tok vi fortjent 3 poeng og har gjort en bra innledning på sesongen syns eg 8)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 08. Okt. 2007, 14:45 »
joda bra kamp. ikke det jeg sier men syns zoggi var minst en størelse for liten på høyre siden. syns da klart milner er bedre på høyre siden. syns dette var meget merkelig. og rart ikke sam bytter de to ut i kmapen da man ser at zoggi ikke fungerer på høyre og milner are er grei nok på ventre.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 08. Okt. 2007, 16:29 »
Hæ!(?)  var N Zog høgre og Milner venstre ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 08. Okt. 2007, 17:02 »
Hæ!(?)  var N Zog høgre og Milner venstre ?

ja. og det finner jeg meget spesielt.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #268 på: 08. Okt. 2007, 17:12 »
De satset vel på flere løp innover fra kantene da.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #269 på: 08. Okt. 2007, 17:23 »
Var vel slik i andre omgang ja. Men de startet på "rett" side.