Synes det er litt ironisk at folk klager over at andre er misfornøyde med sine meddebattanters humørsvingninger, og at de kan holde disse klagene for seg selv. Mens de samtidig hevder at dette er et sted for å ytre meninger og at man få lov å være så negativ/positiv som man vil. Folk skal få snu kappa etter vinden så mye de vil de, men akkurat som dem så forbeholder jeg meg da retten til å ytre min mening om dette.
On-topic: Etter en alt i alt begredelig kamp mot City, særlig i det kollektivt defensive, har jeg tro på at vi reiser kjerringa på hjemmebane. Everton er sterke, men synes ikke vi står tilbake på noe som helst i forhold til dem. Og er på ingen måte skremt av Evertons bedrifter så langt i år.
1-0 tap borte mot Reading.
1-1 hjemme mot Blackburn.
1-2 seier borte mot Bolton.
0-1 tap hjemme mot Manchester Utd.
2-0 tap borte mot Aston Villa.
2-0 hjemme mot Middlesbrough.
Slik jeg ser det har de enten gjort det man i minste fall kunne forvente eller verre. De skal slå eller ta poeng borte mot Reading og Bolton. De skal vinne hjemme mot Blackburn og Middlesbrough. De bør ha ambisjoner om å ta poeng hjemme mot Manchester Utd og borte mot Aston Villa. Deres største bedrift så langt er en 3-1 seier borte mot et Tottenhamlag i bedriten form, og det var så langt tilbake som den 14. august.
Selv med våre variable prestasjoner skal dette være grei skuring. Og vi er ganske mye bedre hjemme enn borte. Tør påstå at alt annet enn seier her uakseptabelt.
Legger til at jeg også håper/tror at Enrique er klar for kampstart og at vi da kan få sårt tiltrengt kreativitet fremover på banen i kraft av N'Zogbia på midtbanen. Med Emre tilbake så er det enda bedre. Håper på denne midtbanen forutsatt Enrique fra start og 4-4-2:
- Venstre - - Sentral - - Høyre -
N'zogbia Emre Geremi Milner
Om Emre ikke kan spille håper jeg på smith sentralt istedet for han. Evnt 4-3-3 med:
N'Zogbia Geremi Smith
PS! Arteta i januar hadde vært konge!