20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Everton 16.00 søndag 7/10  (Lest 49761 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Miguel

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton 16.00 søndag 7/10
« Svar #30 på: 02. Okt. 2007, 10:44 »
Newcastle har god sjanse til å ta med seg alle poengene, Arteta er en nøkkelspiller ja, men han klarer ikke å vinne en kamp alene, og newcastle matcher minst alle plasser på Everton.

Men jeg mener at taylor må ut, håper Casapa blir klar snart. Sist kamp mot City var han newcastle`s dårligste spiller syntes jeg, og fortjener ikke en ny sjanse som midtsopper hverfall.

Jeg har stor tro på at Newcastle skal ha en fair sjanse på Everton viss vi bare spiller opp mot vårs beste !

;)

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #31 på: 02. Okt. 2007, 15:09 »
Synes det er litt ironisk at folk klager over at andre er misfornøyde med sine meddebattanters humørsvingninger, og at de kan holde disse klagene for seg selv. Mens de samtidig hevder at dette er et sted for å ytre meninger og at man få lov å være så negativ/positiv som man vil. Folk skal få snu kappa etter vinden så mye de vil de, men akkurat som dem så forbeholder jeg meg da retten til å ytre min mening om dette.

On-topic: Etter en alt i alt begredelig kamp mot City, særlig i det kollektivt defensive, har jeg tro på at vi reiser kjerringa på hjemmebane. Everton er sterke, men synes ikke vi står tilbake på noe som helst i forhold til dem. Og er på ingen måte skremt av Evertons bedrifter så langt i år.
1-0 tap borte mot Reading.
1-1 hjemme mot Blackburn.
1-2 seier borte mot Bolton.
0-1 tap hjemme mot Manchester Utd.
2-0 tap borte mot Aston Villa.
2-0 hjemme mot Middlesbrough.
Slik jeg ser det har de enten gjort det man i minste fall kunne forvente eller verre. De skal slå eller ta poeng borte mot Reading og Bolton. De skal vinne hjemme mot Blackburn og Middlesbrough. De bør ha ambisjoner om å ta poeng hjemme mot Manchester Utd og borte mot Aston Villa. Deres største bedrift så langt er en 3-1 seier borte mot et Tottenhamlag i bedriten form, og det var så langt tilbake som den 14. august.

Selv med våre variable prestasjoner skal dette være grei skuring. Og vi er ganske mye bedre hjemme enn borte. Tør påstå at alt annet enn seier her uakseptabelt.

Legger til at jeg også håper/tror at Enrique er klar for kampstart og at vi da kan få sårt tiltrengt kreativitet fremover på banen i kraft av N'Zogbia på midtbanen. Med Emre tilbake så er det enda bedre. Håper på denne midtbanen forutsatt Enrique fra start og 4-4-2:
- Venstre -     - Sentral -     - Høyre -
 N'zogbia     Emre  Geremi     Milner

Om Emre ikke kan spille håper jeg på smith sentralt istedet for han. Evnt 4-3-3 med:
N'Zogbia   Geremi    Smith

PS! Arteta i januar hadde vært konge! ;)

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #32 på: 02. Okt. 2007, 17:44 »
Selv med våre variable prestasjoner skal dette være grei skuring. Og vi er ganske mye bedre hjemme enn borte. Tør påstå at alt annet enn seier her uakseptabelt.

er ikke helt enig der. de ligger 5 plasser over oss på tabellen og hadde en mye bedre sesong enn oss ifjor, så "grei skuring" blir å ta altfor hardt i for min del. 

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #33 på: 02. Okt. 2007, 18:13 »
Fair enough Are, men jeg velger likevel å stå på mitt. På hjemmebane skal Newcastle ta Everton. Med grei skuring mener jeg selvfølgelig ikke at det blir dritlett, men at det absolutt skal la seg gjøre. Uavgjort eller tap vil iallefall komme på meg som en overraskelse.

Slik jeg ser det er vi bedre i alle ledd som helhet, skjønt det er et par spillere på Everton som nok hadde forsvart en plass i Newcastle. Fjorårssesongen blir ikke så viktig for meg, vi hadde et enormt handicap i Roeder da. Og nå har vi en helt annen spillergruppe og filosofi enn den gang. Det samme gjelder forøvrig tabellplasseringer 8 kamper inn i sesongen, det blir jo uvesentlig. Selv om Tottenham ligger på nedrykk og 8 plasser bak oss blir det litt tynt å hevde at det er en like stor reell klasseforskjell på Tottenham og Newcastle. Det skiller 2 poeng mellom oss og Everton, ikke all verdens til klasseforskjell det synes jeg.

Vi er ubeseiret hjemme og svake borte. Hadde dette vært bortekamp er jeg enig i at det kunne blitt tøft, men nå spiller vi nå engang hjemme og da skal vi slå et lag som Everton som har gjort alt annet enn å imponere meg så voldsomt innledningsvis.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 02. Okt. 2007, 19:29 »
Noen som vet om matchen vises på Sky?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 02. Okt. 2007, 19:47 »
Hva man sier i "kampens hete" er én ting. At man bruker de samme ordene flere dager etter en kamp finner jeg høyst merkverdig. Og jeg synes det er direkte tåpelig.

Såvidt jeg har forstått, uten at jeg har sjekket det, sendes ikke kampen på noen kjent kanal overhodet, da den etter sigende ikke er satt opp på sendeplanen til puben Three Lions i Trondheim, og alle som følger med vet at de viser så og si ALT som heter TV-sendt fotball, uansett om det er engelske, norske, svenske, arabiske, italienske eller spanske tv-kanaler.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 02. Okt. 2007, 19:49 »
Det er jo fantastisk tragisk. En toppkamp i PL som ikke vises overhode. Hva skjer?

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #37 på: 02. Okt. 2007, 21:46 »
Vises i opptak på canal+ Sport 1 klokken halv11 om kvelden. Bedre enn ingenting.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 02. Okt. 2007, 21:48 »
Nydelig. Da skal jeg isolere meg fram til det. Lukter vors og NUFC da...

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #39 på: 02. Okt. 2007, 21:58 »
Hehe, blir søndags-vorspiel da. Tror jeg skal prøve å isolere meg til da jeg og, selv om det blir hardt.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #40 på: 02. Okt. 2007, 22:05 »
Hva man sier i "kampens hete" er én ting. At man bruker de samme ordene flere dager etter en kamp finner jeg høyst merkverdig. Og jeg synes det er direkte tåpelig.

Noen ganger er kanskje folk ikke på nett i kampens hete, men må basere seg på referater el.lign. Tap er jo surt som faen. men som sagt tidligere, alle som ikke vil eller tåler å lese sure innlegg. Hopp over det da. Det er iallefall tåpelig å lese de...
« Siste redigering: 03. Okt. 2007, 08:29 av NUFranC »
Who else...... Alan Shearer

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 02. Okt. 2007, 22:47 »
Vi har jo vært heldige med tv-dekningen i år, men hadde trodd at canal + hadde vist denne kampen.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 02. Okt. 2007, 23:50 »
skal vi ha noe å gjøre i topp blant de 6 beste må bør vi slå Everton hjemme. Iallefall når vi spiller en dårlig kamp og taper mot city. 2 tap på rad mot lag som kjemper på siden av oss går ikke an! Vi blir hektet av til de grader hvis vi taper mot everton, og f.eks city vinner. Med seier over everton går vi forbi!

Det jeg håper på er Emre eller Zoggie på midtbanen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Utheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #43 på: 04. Okt. 2007, 01:35 »
PS! Arteta i januar hadde vært konge! ;)

En av Premier Legues absolutt beste spiller, punktum.

-       Given      -
  Beye - Rozehnal - Taylor - Beye
  Milner - Emre - Geremi - zoggyboy
               Martins - Smith   

Selv har jeg troa på dette laget, Jeg håper vi får se Smith danne spisspar med Martins på søndagen.
Syns vi uansett skal gi stor talentet Taylor sjangsen, og ikke noen middelmådig erstatter.
Ellers, så gleder jeg meg helt vannvittig til å se Emre fra start, noe han rimelig sikkert gjør i dag! Godt med litt tyrkisk magi utpå banen.
whoopwhoop

luxury

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #44 på: 04. Okt. 2007, 12:47 »
Håper Emre starter og at vi får se han i godt gammelt slag. Så han kan slå noen finne stikkere til spissene(uansett hvem det nå blir)
Istedenfor å ha Butt som bare spiller bakover uansett hvilket situasjon han er i. :-\