20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Eg synst det er greit at me brukar litt peng på ein stoppar. Og eg ser ikkje problemet ditt Jarle at me hentar ein stoppar først. Du må jo hente spelar når dei er ledige på markedet. For det blir jo litt dumt, så vente til august å så finner me ut at me treng ein stoppar, og då er jo dei beste solgt.
Om man kjøper en midtstopper 1. juni eller 15. August spiller ingen rolle for meg. Det samme gjelder spisser og midtbanespillere. Rekkefølgen er for meg totalt likegyldig.
Ser man på Man Utd så har du fire kvalitetsstoppere. Det samme har Chelsea og Arsenal, så hvorfor skal ikke vi ha det?
Det er mange som klager på at vi alltid stiller med reservelag fra mars mnd. Når Souness i tillegg prøver å gjøre noe med dette så er f**n i meg også det galt.
Ellers så har Evening Chronicle skrevet at Souness har £20 millioner til spillerkjøp pluss spillersalg.
Det er jo ikke no stress å hente inn en ekstra forsvarsmann da, dersom noen av våre faste blir skada, da står vi der med skjegget i postkassa siden våre beste er skada. Så hvorfor ikke kjøpe så vi kan ha litt kvalitet i sikring bak åsså?Er selvsagt enig med at det vi mest trenger er midtbane og spisser, og det har jeg troen på skal komme åsså....men vi kan ikke begynne å klage over nye kjøp allerede første dagen av overgangsmarkedet! Nå er det jo ikke sikkert at Van Beuyten kommer da, men det virker sånn!Jeg mener vi må la Souness handle som han vil i sommer, så får vi ta oppgjørene etterhvert som vi ser hvilke spillere som kommer til klubben!Bjørn - kommer til høsten
Da skal Kuffour ha signert for Roma på free transfer. Men vi har vel innsett at vi ikke fikk han uansett?
Om man kjøper en midtstopper 1. juni eller 15. August spiller ingen rolle for meg. Det samme gjelder spisser og midtbanespillere. Rekkefølgen er for meg totalt likegyldig. Souness sier at han vil kjøpe 5-6 nye spillere og da tror jeg på at det vil skje. Må vel ikke på død og liv kjøpe en back før en midtstopper? Det som teller er at nye spillere er på plass før seriestart.Ser man på Man Utd så har du fire kvalitetsstoppere. Det samme har Chelsea og Arsenal, så hvorfor skal ikke vi ha det? Det er mange som klager på at vi alltid stiller med reservelag fra mars mnd. Når Souness i tillegg prøver å gjøre noe med dette så er f**n i meg også det galt.Så kan jeg legge til. Når var det Bramble sist hadde en skadefri sesong?Ellers så har Evening Chronicle skrevet at Souness har £20 millioner til spillerkjøp pluss spillersalg.