20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: [29/9]13:45 - Man City vs Newcastle  (Lest 27313 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: [29/9]13:45 - Man City vs Newcastle
« Svar #105 på: 29. Sep. 2007, 15:38 »
sier meg imponert over big sam. makan til handlings lamma fyr.

Stusselig coaching på mange måter i dag!!! Vi fungerer faen ikke, og det første bytte kommer etter 75min....vi har hatt 3 kamper på 6 dager og Sam har klaga som faen på kampprogrammet......Hvis spillerne er så jævli slitne, hvorfor  gjør han ikke bytter tidligere???????

Forsvaret er vaklende og det gjøre feil på feil....dessverre!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 29. Sep. 2007, 15:39 »
det er helt på trynet. enkelte folk har sleika big sam i ræva og har fast plass på laget uansett virker det som.
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 29. Sep. 2007, 15:40 »
Forferdelig, forferdelig, forferdelig dårlig. Mer er det ikke å si. Kast Butt, Smith og Geremi på dør. Midtbanen vi har i dag er en tragedie.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #108 på: 29. Sep. 2007, 15:41 »
En ganske bra 1. omgang synes jeg, 2. er ikke så bra akkurat. Begge spillemålene til City er altfor dårlig forsvarsspill. Flott mål av Martins, men som vanlig skjer det altfor lite i angrep. Som vanlig taper vi med Øyvind Johannessen som kommentator, hater virkelig den mannen. "4 minutters tilleggstid, da rekker kanskje City å score et til!". Hore
Norwegian blood, Geordie heart

Utheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #109 på: 29. Sep. 2007, 15:45 »
Har Butt rævpult Sam eller? Jeg fatter ikke hvorfor han starter, han har jo ikke spilt bra i år AT ALL!
whoopwhoop

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #110 på: 29. Sep. 2007, 15:46 »
dette er totalt pinlig..til tider kan man ikke engang se konturene av et angrepsspill engang. å vinne over bolton2 er heller ikke veldig vanskelig. det er bare å presse høyt fra start, og vår kreative midtbane er totalt utspilt.

tassen88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #111 på: 29. Sep. 2007, 15:47 »
Butt er ikke god nok nei. Flaut å se på til tider. Generelt sett er hele midtbanen for dårlig.

Utheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #112 på: 29. Sep. 2007, 15:51 »
Jeg syns Smith spiller bra, men jeg syns vi spiller med en feil formasjon. Vi får ikke maks ut av laget med 4-3-3. Satt å håpet på Smith og Martins forran i en 4-4-2 i dag. Syns egentlig Sam har gjort mye teit i det siste.
whoopwhoop

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 29. Sep. 2007, 15:51 »
Stusselig kamp av Newcastle, dårlig coaching....det meste var galt i dag....spesielt i 2.omg...Forsvaret var elendig!

Børs:

Given - 7 - God kamp. To fantastiske redninger! Kan ikke lastes for scoringene.

Beye - 5 - Svak kamp. Usikker. Skyldig på 1-1. Fraværende offensivt.
Taylor - 5 - Hva skjer med Taylor i dag! Taper dueller, roter, vimser..Dog ikke direkte skyldig i noen av målene.
Rozy - 6 - Best i forsvaret. Gjør en grei innsats overall. Men også medskyldig i dårlig samarbeid bakerst.
Zog - 4 - Gjør feil på de to første målene. Grei offensivt. Ellers rotete og usikker.

Smith - 7 - Herlig jobbing, gode taklinger. Bra kamp av Smithy
Geremi - 6 - Gjør lite ut av seg. Fin assist, og brukbar innsats defensivt.
Butt - 5 - Svak kamp. Han var elendig i 2.omg, og ok i første.

Milner - 7 - Synes Milner er god i 1.omg. Flott innsats defensivt også.
Viduka - 6 - Gjør en grei 1.omg og en dårlig 2.omg.
Martins - 7 - Flott mål. Farlig ellers også, men er ute av kampen en stor periode i 2.omg.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 29. Sep. 2007, 15:52 »
bare å innse at vi er et middelmådig lag .sesonginnledningen har vært ræva etter min mening. Vi har ikke møtt arsenal chelsea liverpool eller man u enda en gang. Bolton er som sagt ræva og skal slåes. Eneste kampen som er godkjent er west ham kampen.

0-0 hjemme mot Aston villa 1-0 hjemme mot wigan. skapte en målsjanse mot et derby lag som har sluppet inn 20 mål. Rundspilt av city til tider. Rundspilt av arsenals junior lag. vi har sinnsykt lang igjen til noe som ligner topp5. Tror vi var litt for optimistiske før sesongstart.
lt;3 Newcastle <3

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 29. Sep. 2007, 15:53 »
Given 6- Ok kamp, hadde ein stygg feil men ellers grei kamp.

Zog 5- Fekk lite til fram og bakover.
Rozehnal 6- Brukbar, er med ein del framover som er positivt.
Taylor 4- Svak kamp med stygge feil, burde tackla Petrov før 2-1.
Beye- 5-Stygg markeringssvikt på 1-1 scoringa.

Butt 5- For mykje rot, stygge feilpasningar som vanlig.
Smith 5-Ser ut som ein hodelaus kylling og må seriøst trene pasningar. Kom seg ein del utover i 2. omgang.
Geremi 6- Jobba godt og den beste på midtbana. Likevel ingen optimal kamp.

Milner 6- Vil men får det ikkje alltid til. Har et par fine offensive bidrag.
Viduka 6- Kanskje lagets beste spelar, holdt fint på ballen og hadde et par lure stikkarar.
Martins 6- Fint mål, ellers ikkje for mykje å skryte av. Men han prøver, men dett igjennom mot slutten.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 29. Sep. 2007, 15:57 »
Tragisk midtbane er det store problemet. Jeg synes det er skrekkelig at Allardyce deler ut klippekort til Smith, Butt og Geremi.

Butt er ikke kapabel nok til å spille fotball på dette nivået lenger. Katastrofal kreativitet.

Geremi spiller ute av posisjon. Mye bedre på høyresiden, som høyreback eller høyre midtbane. Det går for tregt på midten.

Smith spiller totalt ute av posisjon. Mye bedre som angrepsspiller og ikke god nok som midtbane. Ferdig med det.

Det som MÅ skje er at Barton og Emre erstatter Butt og Smith i NÆRMESTE framtid. Midtbanen er lagets viktigste lagdel, og når det befinner seg 3 spillere med 0 kreativitet der så sier det seg selv at dette går til helvete, som det også gjorde.

Blir veldig frustrert over dette!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 29. Sep. 2007, 15:58 »
Og hvem sin feil er dette? nick butt er ikke bedre stakkar. Ikke hans feil at han blir brukt når han er ubruklig. Big sam skal lastes mye for hvor dårlig vi har spilt.
lt;3 Newcastle <3

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #118 på: 29. Sep. 2007, 16:01 »
Ufattelig at folk klager og syter når vi taper borte mot Manchester City! Hvem tror dere at vi er egentlig? At folk klager på Sam Allardyce hele tiden nå viser vel egentlig hvor utålmodige og "gode" fans det er blant oss.

Hadde vi ikke hatt Sam Allardyce som manager hadde vi gjort det like bra som Spurs hittil. Det er faktisk vanskelig å gjøre et taperlag om til et vinnerlag. Det er ikke bare å mase litt på spillerne, sette opp riktig lagoppstilling og gjøre de rette byttene til rett tid.

Å stille Butt og Smith på midtbanen er ikke bra nei, men vi har ikke så mange andre alternativer som er bedre å bruke der per dags dato. Hvem i helvete skal vi ellers bruke!?!?

Vi må slutte å overvurdere oss selv og tro at vi kan rævpule Manchester City og Liverpool på bortebane. Husker sist sesong da alle var så sinte på Roeder fordi vi tapte på Old Trafford. Tragisk.

Jeg støtter Big Sam fortsatt. Jeg støttet Roeder også lenge, men tok feil. Denne ganger skal jeg få rett, det vet jeg. Han har allerede kommet langt med å gjøre oss til et godt lag. Han bad fansen være tålmodige før sesongen, men det ser visst faen meg ut til å være umulig.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #119 på: 29. Sep. 2007, 16:04 »
Sånn er newcastlemiljøet. Vi er verdensmestre før vi har begynt. ;D