20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fraser Forster  (Lest 54953 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Magpies007

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Fraser Forster
« Svar #165 på: 21. Feb. 2011, 11:26 »
Harper fyller 36 år i mars....

Nå har vi krul og fraser og en svenske som oppadkommende keepere.
Syns selv om det er trist at vi begynner å se på ny 1. keeper ifra neste sesong, MEN Fraser har vært på utlån til en go klubb denne sesongen og har gjort sakene sine bra. Ville vært trist om vi skulle miste han....noe sier meg at han kan være verdt å miste om Harper skal ofres. Harper på...-36 år er fortsatt ok sett keeper messig, men.....kan ikke ofre de andre keeperne våres når kvaliteten på de er såpass bra.

Vært bra om vi ifra starten neste sesong hadde Fraser som 1. keeper og Harper som reserve. Krul kan godt av å lånes ut og få erfaring enn å sitte på benk hos oss. Har mye bra redninger i de kampene han har spilt, men slipper inn for mye mål, så dette vil han bare ha godt av.

Hva syns dere?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 21. Feb. 2011, 11:39 »
Veldig vanskelig å vurdere. Harper har spilt veldig bra etter nyttår, mens Krul viste klasse ved flere anledninger da han fikk sjansen i Harper sitt skadefravær. Dog litt ujevn. Har sett Forster to-tre ganger denne sesongen, men alle gangene jeg har sett han så har han vært lite innvolvert, men trygg og holdt nullen. Kan virke som Forster muligens er en mer stabil keeper, men han er da også uprøvd på et høyt nivå sammenlignet med Krul. Krul spilte i SPL for Falkirk da han var 19 år, og gjorde det veldig bra da, og har også internasjonal erfaring. Jeg holder fortsatt en liten knapp på Krul, fordi han virker å ha det høyeste nivået inne av våre tre keepere, men han er også den mest ustabile. Det kan komme med erfaring. Både Forster og Krul har potensiale til å bli gode PL målvakter, men dessverre så er det bare plass til en av de i fremtiden. Mitt tips er at Harper fortsetter som førstekeeper neste sesong med Krul som back-up, og Forster på lån igjen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Magpies007

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #167 på: 21. Feb. 2011, 11:45 »
Tviler på at Fraser godtar mere utlån.....-skal vi bare ofre han da eller?

Joa, Krul har vært bra, men slipper inn for mye mål.
Satt meg ned å tittet litt igjennomsnittet 2-3 mål pr. kamp.

La Fraser få komme inn i varmen igjen og lån ut Krul 1. Halvår i neste sesong

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #168 på: 21. Feb. 2011, 12:24 »
Ikke sett han i annet en et par kamper. Men av en eller annen grunn tror jeg han kan gjøre det bedre enn Krul, vet ikke hvorfor.
Men det som er sikkert, vist ikke Krul eller Foster kjemper om å bli nr 1 til neste år, vil de forsvinne.
Da er Newcastle den stor taperen. For dette er 2 meget store keeper talenter og de har jo allerede vist noen av sine ferdigheter.

Foster eller Krul som nr 1? Jeg håper på Foster.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 21. Feb. 2011, 12:28 »
Tror heller jeg ville håpt på Forster, jeg - enn Foster. Veit ikke om jeg føler vi burde bruke for mye på å kjøpe inn Foster i sommer - vi trenger spillere andre plasser først...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Magpies007

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #170 på: 21. Feb. 2011, 12:31 »
Tror heller jeg ville håpt på Forster, jeg - enn Foster. Veit ikke om jeg føler vi burde bruke for mye på å kjøpe inn Foster i sommer - vi trenger spillere andre plasser først...
     :P

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #171 på: 21. Feb. 2011, 12:39 »
http://www.teamtalk.com/newcastle-united/6770219/Forster-cool-on-Toon-future

"I am intending to come back and see the lads and talk to the manager in the next few weeks."

Jeg håper mer på FoRster enn Krul. Gutten er i følge Wiki 2.01 m høy, noe som vil gi bedre dekning på luftstyrke (selv om Krul var ganske patent på dette området også etter hva jeg har sett). Han hadde noe sånt som 25 clean sheets for Norwich sist sesong og spiller bra for Celtic i år. Pluss at Fraser er så og si local lad (hvis dette har noe å si i dagens fotball).
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 21. Feb. 2011, 12:47 »
Et annet viktig poeng er jo at han har vært i solid form foran et krevende Celtic-publikum. Ja, de har det "enkelt" i SPL, men det krever fortsatt litt. Tyder på at han trives i slike forhold, og da er det vel også gode muligheter for at han kan gjøre det på SJP.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #173 på: 21. Feb. 2011, 12:48 »
Stemmer det, han heter frosker ja :-[

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 21. Feb. 2011, 12:58 »
Du er ikke alene om å skrive feil der av våre medsupportere, men jeg syns det er litt unødvendig - er ikke noe vanskelig navn å skrive ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 21. Feb. 2011, 16:56 »
Ikke så vanskelig å skrive, men det er liksom "en r for mye"... Det er mer vanlig å skrive Foster enn Forster. Derfor er det så mange som skriver feil, og som kanskje tenker at Forster må være en feilskriving. Selv om det altså er omvendt.

Jeg skal være enig i at det bør være unødvendig å skrive feil, men samtidig er det ikke vanskelig å skjønne hvorfor så mange skriver feil, at jeg - utrolig nok - synes vi bør kunne se gjennom fingrene på det. I hvert fall til folk vet hvem gutten er.

Og forresten, Chicken: Det er vel en aldri så liten fornærmelse mot Stephen Alan Harper fra Easington, County Durham å indirekte antyde at vi ikke har en local lad mellom stengene denne sesongen...
Kanskje vi faktisk ender opp med en local lad som førstevalg mellom stengene fra neste sesong?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #176 på: 28. Feb. 2011, 09:43 »
Jeg håper å tror han fikk beskjeden han ville, at det er han det skal satses på ifra neste sesong?
Han for jo erfaring i massevis med Celtic, å han er den jeg håper blir vår nr 1 neste sesong 8)

Celtic goalkeeper Fraser Forster is keeping his options open with parent club Newcastle United.

The keeper has paid a visit to new Toon boss Alan Pardew to talk over his future but he's happy to keep his cards close to his chest.

Forster said: "I've been down and met the new manager and the goalkeeping coach. I had a chat with them about the future.

"At the moment I am just focusing on playing for Celtic and whatever happens in the summer, happens.

"It just depends on what options appear. It's pointless thinking about it until it comes up. The decision will be between Newcastle and Celtic."

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #177 på: 28. Feb. 2011, 12:01 »
Ser Celtic en gang i blant, men føler likevel ikke jeg har fått sett ham skikkelig i aksjon, da Celtic normalt dominerer kampene de spiller. Virker til å ha god rekkevidde i feltet, men kanksje litt nølende på gjennombruddsballer, der han burde vært ute og avverget. Har inntrykk av at han ofte bruker et sekund på å bestemme seg, og dermed ikke alltid klarer å bryte baller han burde.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 28. Feb. 2011, 13:21 »
Håpar virkleg han får sjangsen, local lad og virkar til å ha eit bedre nivå enn Krul.

Det er altfor tidlig å konkludere med at Forster er et bedre alternativ, da Krul har spilt over 20 kamper for Newcastle på et høyere nivå enn hva Forster har gjort. Selvsagt får han en god lære av å være i Celtic, og presset som er på han foran Old Firm kampene er noe jeg tror han vil vokse stort på. Ellers spilte også Krul i SPL i 07/08 sesongen og gjorde en god jobb der for Falkirk. Jeg er spent på Forster, og det blir spennende å se hvor god han er, men det er for tidlig å dømme han før han har spilt minst et dusin kamper i Premier League.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 28. Feb. 2011, 14:14 »
Håpar virkleg han får sjangsen, local lad og virkar til å ha eit bedre nivå enn Krul.

Det er altfor tidlig å konkludere med at Forster er et bedre alternativ, da Krul har spilt over 20 kamper for Newcastle på et høyere nivå enn hva Forster har gjort. Selvsagt får han en god lære av å være i Celtic, og presset som er på han foran Old Firm kampene er noe jeg tror han vil vokse stort på. Ellers spilte også Krul i SPL i 07/08 sesongen og gjorde en god jobb der for Falkirk. Jeg er spent på Forster, og det blir spennende å se hvor god han er, men det er for tidlig å dømme han før han har spilt minst et dusin kamper i Premier League.

Spørsmålet er vel egentlig om både Forster OG klubben begge har tid til å vente på det. Neste sesong er jo første mulighet for Forster, og da vil han fortsatt måtte konkurrere med Krul og Harper. Harper har vel ingen planer om å legge opp ennå, og vil neppe være tredjevalg neste sesong. Dermed blir det hard kamp om keeperplassen, og det spørs om Forster er villig til å gå fra fast plass i Celtic til andre- eller kanskje tilogmed tredjevalg i Newcastle. Frykter at tre jevne keepere blir en for mye, og akkurat nå er det jo Forster som er nærmest å være "the odd man out" hvis man kan kalle det det?

Men som jeg har antydet tidligere i tråden: jeg er også veldig spent på å se Forster i Newcastle-buret. Som  pensjonert og utgått-på-dato-keeper er jo keeperplassen litt viktig for undertegnede.