20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fraser Forster  (Lest 55031 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Fraser Forster
« Svar #75 på: 07. Sep. 2009, 14:54 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1789486,00.html
Han spiller fast, å har enda ikke sluppet inn mål. Glimrende, dette er god erfaring å ta med seg videre i karrieren.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #76 på: 20. Nov. 2009, 23:38 »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #77 på: 29. Des. 2009, 23:30 »
Norwich boss Paul Lambert claims on-loan Newcastle keeper Fraser Forster will be staying at Carrow Road for the remainder of the season.

The highly-rated 21-year-old is attracting interest from Arsenal and Tottenham.
But Lambert told the Eastern Daily Press: "We have got him to the end of the season, so I am led to believe, so it doesn't affect us. But he is playing terrific for us.
"I'm not surprised (by speculation) by the way he's playing. It might matter to Newcastle but they are a massive club themselves."

Godt å høre han gjør det bra. Ser ut til at vi skal ha god dekning på keeperplassen de kommende årene.
Krul og Foster blir spennende å følge.

Ref.Collina

• Benkvarmer
  • **
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
« Svar #78 på: 30. Des. 2009, 09:08 »

Jeg synes det er moro at vi er i ferd med å få frem en local lad som kanskje kan ta over for Given om noen år. Harper sin kontrakt går ut neste sommer, og da er det på tide at Forster/Krul kjemper om plassen på benken. Harper vil aldri bli førstekeeper i Newcastle, og jeg unner han et par år som førstevalg et annet sted. Så kan vi slippe til et par unggutter istedenfor.

Jeg syns den her var fantastisk morsom, såå.. takk for det! :)
artig med bastante meninger, når man ser etterpå hvordan det gikk :)
"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #79 på: 30. Des. 2009, 09:46 »
Han tenkte sikkert at Given hadde blitt værende i Newcastle å at vi spilte i Premier League når han skrev dette.
Men nå har det gått som det har gått.

Gleder meg virkelig over at vi har 2 så gode keepere som vi har i unguttene Krul å Foster.

Ref.Collina

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #80 på: 30. Des. 2009, 11:43 »

Jepp je skjønner, men fortsatt understreker att han sa aldri! er det noe man bør være forsiktig med så er det bruken av ordet aldri :-) Det var poenget mitt. tog du an?

ellers liker je Ola Söderberg, synes han kan får sjansen i mål je.. en skadinavisk unggutt, ikke noe er bedre enn det? :)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #81 på: 30. Des. 2009, 12:34 »
Ikke gammel nok, å ikke god nok enda tror jeg. Aldri(tok du an) sett han spille da men.
Vi har Krul som ligger langt foran han i hva keeper kommer.

Ref.Collina

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #82 på: 30. Des. 2009, 12:52 »
ikke gammel nok, hvor gammel må man være for å bli satset på da? :p han er 17-18 år så vidt je husker.. men du har nok rett, han er sikkert ikke god nok, var bare en ønsketekning..  ;D
Har aldri sett han je heller, men man skal aldri si aldri(du tok an?).. kan hende vi får sett han en gang i framtida  ;D

poenget er, aldri si aldri, for man er aldri sikker på noe som kommer, kan komme til å skje :D yeah.. fra språk til alvor :) spennende å HØRE att foster er god, det samme med Krul. virker som vi har en ny generasjon med Given og Harpere :D

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 30. Des. 2009, 12:56 »

Jeg synes det er moro at vi er i ferd med å få frem en local lad som kanskje kan ta over for Given om noen år. Harper sin kontrakt går ut neste sommer, og da er det på tide at Forster/Krul kjemper om plassen på benken. Harper vil aldri bli førstekeeper i Newcastle, og jeg unner han et par år som førstevalg et annet sted. Så kan vi slippe til et par unggutter istedenfor.

Jeg syns den her var fantastisk morsom, såå.. takk for det! :)
artig med bastante meninger, når man ser etterpå hvordan det gikk :)

Fantastisk morsom?? Hvis du brukte øynene dine litterann forrige sesong, og så hvordan Shay Given stod for oss, så er det vel ganske opplagt..

Soderberg er 19 år, og har tre keepere foran seg i Newcastle. Det skal mye til for at han får noen kamper for Newcastle tror jeg. Han er litt uheldig i og med at det er to andre gode unge keepere som er to år eldre, han har en vanskelig oppgave.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Ref.Collina

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #84 på: 30. Des. 2009, 13:14 »

I og med att kjære Given forsvant, og forsåvidt var ønska av "Større" klubber lenge, så var det veldig bastant å utrope en aldri(:D) så liten ytring om att Harper ALDRI kom til være førstevalget til newcastle i mål. og når man da sier ALDRI, gjelder det alle andre muligheter i framtida. Så ergo, blir for dumt å si aldri i framtidsperspektiv! derfor var det morosamt å lese når man VET hvordan det gikk sea ;D man skal aldri si aldri med/om Newcastle United heller..  :P

jepp.. får låne han ut til gateshead så dem kommer seg opp å fram i systemet :D fra svensk til alvor, artig om han skulle klare å komme se forbi våre to unge stjerner.. kan vel hende att både Krul og Forster forsvinner, å da er jo Ola der vett :)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 30. Des. 2009, 17:35 »
Spørsmålet er vel heller her om man skal gidde å diskutere semantikk eller det faktiske meningsinnholdet i en ytring. Når kø1 sa at Harper aldri kom til å bli førstekeeper var det selvfølgelig ut i fra de forutsetninger som på daværende tidspunkt var gjeldende. Dette regner jeg med du også forstår.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #86 på: 27. Mars 2010, 15:27 »
For de som synes det er kjipt at Newcastle ikke spiller i dag kan i hvert fall se Fraser Forster i aksjon i dag. Han spiller fra start mot Leeds og kampen kan sees på Bet365 og Betfair.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #87 på: 27. Mars 2010, 17:57 »
Norwich vant 1-0 etter en scoring like før slutt. Forster har svært lite å gjøre og blir aldri satt på de store prøvene. Men faen Forster er svær! Med en sånn størrelse så har man i hvert fall gode forutsetninger for å bli en god keeper.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #88 på: 27. Mars 2010, 20:51 »
Det kommer en artikkel om Forster i neste MagZine :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 06. April 2010, 19:55 »
Harper hyller Forster. Han har gjort sine saker meget bra i Norwich.
Arsenal, Tottenham og Stoke skal være interresert. Blir spennende å se keeperløsningen neste sesong. Blir det Forster eller Krul som blir lånt ut?

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6078754,00.html
« Siste redigering: 06. April 2010, 19:58 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /