20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fraser Forster  (Lest 54933 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Fraser Forster
« Svar #15 på: 08. April 2008, 22:59 »
Som keeper sjølv har eg takka nei til 10 minutt på tampen av kampen, med full forståelse av trenaren. Du kommer inn, uten nevneverdig oppvarming, særlig biten med ball, og føler meg litt usikker. Eg treng ein god oppvarming for og kunne prestere. Du har ingen ting og vinne heller,laget har vunnet einaste du risikerer er og gjer ein tabbe. Meiner at keeper kun skal byttast om det er skade

Noreng

• Gjest
« Svar #16 på: 08. April 2008, 23:04 »
Du virkelig hater Fraser du, Jokke? xP

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 08. April 2008, 23:07 »
Jeg synes fremdeles det er ren og skjær idioti å bytte keeper, uten at det er grunn til det.

Men i all verden da! Hva var poenget med at Carroll fikk de 5 siste minuttene for Owen mot Spurs på WHL da? Nøyaktig den samme grunnen som jeg nevner i mitt forrige innlegg, det gir unge spillere en boost! En kjempeinspirasjon!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 08. April 2008, 23:13 »
Jeg synes fremdeles det er ren og skjær idioti å bytte keeper, uten at det er grunn til det.
Hvorfor i helvette skal vi la Edgar få noen minutter da? Hvorfor i helvette skal vi la Carroll få noen minutter? Hvorfor skal vi gidde å ha sulte unggutter i det hele tatt? Faen Joakim, noen ganger klarer du virkelig å lire av deg en bøtte med dritt. Helt utrolig.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #19 på: 08. April 2008, 23:17 »

Fraser Forster

Jaws
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 08. April 2008, 23:36 »
Haha, slåande likhet faktisk! :D

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 08. April 2008, 23:51 »
Som keeper sjølv har eg takka nei til 10 minutt på tampen av kampen, med full forståelse av trenaren. Du kommer inn, uten nevneverdig oppvarming, særlig biten med ball, og føler meg litt usikker. Eg treng ein god oppvarming for og kunne prestere. Du har ingen ting og vinne heller,laget har vunnet einaste du risikerer er og gjer ein tabbe. Meiner at keeper kun skal byttast om det er skade

Visst ein leder 4-0 og har planlagt at Forster vil få noken minutt på tampen av sesongen om seieren er sikra så tror eg han vil få beskjed om og varme opp før han blir bytta inn..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 09. April 2008, 10:43 »
Ja, det veit eg. Men eg snakka om biten med ball nå. Den blir vanskelig og gjer på sidelinja. Er litt forskjell fra og vifte med henda til og skulle stoppa eit skudd som kommer i 90 km/t.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 09. April 2008, 17:49 »
Jeg ser ikke på det å bytte keeper og utespiller som det samme.
Keeperen er valgt for å stå hele kampen, med mindre vedkommende spiller så forferdelig dårlig at selv et brød (de mener jeg faktisk et brød) hadde gjort det bedre, eller med mindre keeperen blir skadet. Å bytte inn en ung, talentfull keeper i 10 minutter på slutten av en kamp synes jeg er direkte idiotisk. Uansett om vi leder 10-0. En keeper bør starte en kamp, og jeg ser ikke helt at Forster skal få så mye å jobbe med hvis vi først leder 4-0 eller mer og det er 10 minutter igjen av kampen. Da synes jeg han har bedre av å stå 90 minutter for reservelaget.

Å bytte inn Edgar eller Carroll er ikke det samme. De vil nesten alltid få ballkontakt opptil flere ganger, og de har en helt annen oppgave enn å stå bakerst på banen og fryse.

Det handler ikke om at jeg ikke vil se at Forster utvikler seg og blir en god keeper. Det vil jeg mer enn gjerne. Men jeg mener det å stå i 10 minutter helt på tampen av en kamp som er avgjort, og hvor motstanderen har gitt opp, og det ikke blir spilt fotball er direkte verdiløst for en ung keeper. Det er noe helt, helt annet å være keeper enn utespiller. Det kan hende at alt han får å jobbe med er en lompe fra midtsirkelen, eller et fattig tilbakespill. Hva tjener han på det da?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 09. April 2008, 17:59 »
Det handler ikke om at jeg ikke vil se at Forster utvikler seg og blir en god keeper. Det vil jeg mer enn gjerne. Men jeg mener det å stå i 10 minutter helt på tampen av en kamp som er avgjort, og hvor motstanderen har gitt opp, og det ikke blir spilt fotball er direkte verdiløst for en ung keeper. Det er noe helt, helt annet å være keeper enn utespiller. Det kan hende at alt han får å jobbe med er en lompe fra midtsirkelen, eller et fattig tilbakespill. Hva tjener han på det da?

Her viser du at mangler fullstendig forståelse Joakim...sorry men sant..

Først av alt! Det er for faen ikke verdiløst for en ung spiller og få entre St.James Park foran 52.000 tilskuere!!! Uansett om han måtte nøye seg med en 5-meter.. Det er klart det sportslige utbyttet ikke blir det store av å spille 10 minutter, men jeg og alle vi som har peiling snakker om opplevelsen det er for en ung spiller å få spille PL!!! Forster vil få kjenne Toon Army gi han applaus, selvfølgelig vil han bli påvirket positivt av noe sånt! Det vil være den soleklart største dagen i hans liv om han får spille noen få minutter i PL denne sesongen!! Inspirasjon, selvtillitt er nøkkelord her Joakim, og hvis du mener det er verdiløst så har du ikke noe på et fotball forum å gjøre...jeg fatter ikke at du kan mene at det er verdiløst for en ung spiller å spille PL!!!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 09. April 2008, 18:05 »
Din uttalelser er virkelig latterlige, Joakim. Jeg skriver bare under på innlegget til kø1, noe mer synes jeg ikke er nødvendig, fordi alt han skriver er riktig. Du viser virkelig liten forståelse, Joakim!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #26 på: 09. April 2008, 18:41 »
KØ1, dette støtter jeg deg 100% i..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 09. April 2008, 19:19 »
Jeg forstår godt hva Joakim mener. Rent sportslig vil Forster ha mest å tape på å komme inn med 10 min igjen uansett hvor mye vi leder. Men for opplevelsen og motivasjonens skyld trenger det ikke være så dumt hvis vi leder. Forster kommer til å forstå at det er mest "veldedighet" at han får stå, men tror uansett det vil være positivt for ham, med mindre han får et bar baklengs i fleisen. Uansett har jeg liten tro på at det kommer til å skje...

Vet det er mange som heller vil sitte på benken enn å komme inn når det kun er kort tid igjen av kampen (gjelder kanskje ikke for en som ikke har fått sin debut ennå), men personlig hadde jeg takket ja til 10 min på SJP selv om vi leda 5-0 :)

Noreng

• Gjest
« Svar #28 på: 09. April 2008, 20:52 »
Tenk da, 3-0, Toon Army er i kjempehumør, og det skjer et bytte. Vill jubling. Vi kan ikke engang forestille oss hvordan det ville føles. Jeg tror etter et sånt jubel vil Fraser jobbe hardt for å få flere.

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #29 på: 09. April 2008, 21:02 »
Er helt enig med Andre S her, og delvis enig med Joakim. Og tenk ja, Toon Army er i kjempe humør og alt det der. Så slipper du inn ett mål på de 5 minuttene du spiller. Kan være nok til sette ned selvtilitten det. " Her får jeg spille 5 minutter og slipper inn et mål, hvordan skal jeg da bli førstevalg?".
Men det kan jo også være en voldsom boost av selvtillit også. Kanskje mest sannsynlig det.