20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chatrom  (Lest 8813 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Chatrom
« på: 10. Sep. 2007, 21:56 »
Kva med å lage eit eige chatrom? Hadde jo vore veldig praktisk under kampane f.eks. Trur det kunne vore ein bra forbedring.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chatrom
« Svar #1 på: 10. Sep. 2007, 22:09 »
Eg har foreslått at newutd burde fått ein chat før, men det blei visst aldri gjort noke med det..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 10. Sep. 2007, 23:25 »
Veldig god ide! Hadde vært bra, slipper kanskje også at det kommer et tonn med innlegg under kamptråden.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3 på: 10. Sep. 2007, 23:49 »
Støtter denne.
At det flommer over med unødvendige innlegg i kamptråder, tror jeg også kan bidra til  at folk med mer seriøse og interessante innlegg rett og slett driter i å poste dem. Blir bedre oversikt med et chatrom for kamp-small talk, og forumet for virkelig diskusjon.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 11. Sep. 2007, 00:09 »
Og det er nok medlemmer her til at det vil bli bra liv på ein eventuell chat og.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 11. Sep. 2007, 14:06 »
ja jeg støtter denne. eller ihvertfall fjern den "det har kommet nye innlegg mens du skrev" greia i kamptråden. den er grei ellers men akkurat i kampens hete er det utrolig irriterende

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 11. Sep. 2007, 15:27 »
Så mye folk som er samlet på ett sted, altså på forumet og i kamptråden, under kamper så hadde det utvilsomt vært en god idé med et chatrom istedet for at vi får tusen innlegg om det som skjer underveis i kampen og reaksjoner på det som skjer underveis i kampen i kamptråden. Forumet kan kanskje slik sett bli ryddigere.

Det er jo her de aller fleste nettfrelste norske newcastlefans er samlet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 11. Sep. 2007, 18:32 »
Et Chatrom ville vært dritkult. Når det gjelder skitkasting, så kan alle være oppmarksomme og slå ned på dette. Kan jo ha en prøveperiode ivertfall. Men jeg tror ikke det ville vært noe problem.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #8 på: 11. Sep. 2007, 23:46 »
"Shitkasting" vil nok ikke bli noe større problem enn det er på trådene. Ikke sikkert alle ser det, men det foregår endel personhets og drittslenging også der selv om det kanskje ikke er mye.

Går det ikke an å gjøre dette Chatrommet stengt for andre enn medlemmer da? Da "kjenner" jo alle alle, og jeg tror ikke det vil forekomme noe særlig drittslenging.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 12. Sep. 2007, 23:21 »
Hva vil misbruk si?

Om jeg sitter innpå her kl 5 om natten og ser at noen andre er innpå, kan vi da sitte å preike via dette chatterommet om alslaks saker og ting? Eller er ikke det lov?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 12. Sep. 2007, 23:32 »
Burde vel være greit?
Er vel bare personhets og slikt som ikke skal forekomme.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 12. Sep. 2007, 23:32 »
Hva vil misbruk si?

Om jeg sitter innpå her kl 5 om natten og ser at noen andre er innpå, kan vi da sitte å preike via dette chatterommet om alslaks saker og ting? Eller er ikke det lov?
Selvfølgelig må det være lov. Et chatterom må være et sted man kan prate om alt, bare ikke spamme.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 12. Sep. 2007, 23:33 »
Supercool.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #13 på: 18. Sep. 2007, 13:22 »
Strålende ide!.Såklart Må det komme opp et chatterom ;D.Støtter dette 100%!

Haavard

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #14 på: 25. Okt. 2008, 14:42 »
Jeg kom på dette med chatrom i dag, men ser at det er over et år siden noen har skrevet noe her. Kan ikke noen få ordnet dette da? Det må jo finnes noe som er lett å legge inn i scriptet på siden