20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: St. James' Park  (Lest 9692 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: St. James' Park
« Svar #45 på: 13. Mai 2008, 20:20 »
St.James Park er fantastisk flott, men verdens fineste er det nok ikke...Har vært på Emirates to ganger, en gang på omvisning og en kamp på kamp...jeg må bare innrømme at jeg aldri har sett et flottere anlegg! Emirates overgår det meste i fotball europa...

Om to uker skal jeg til Wembley å se landskamp, det er også et anlegg jeg synes overgår St.James Park..men SJP er absolutt en del av kremen av stadioner i Europa, både hva stemning og arkitektur gjelder..

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 13. Mai 2008, 20:54 »
Emirates er ein flott stadion ja, men det er liksom ikkje noko historie der. Er berre ein vanleg splitter ny bolle. Ville aldri i verden ha bytta vekk St James' mot Emirates, det er historie og skikkelig klubbfølelse med ein gammal engelsk stadion. Og så er St James' midt i byen! :)

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #47 på: 13. Mai 2008, 21:05 »
Stemningen på St. James' går jo for å være en av de beste i England, og det sier vel sitt. Og som noen innad i klubben påpekte, hvor mange andre steder fyller de en stadion med over 50 000 sitteplasser der majoriteten er lokalbefolkning? Tenk dere hvis vi hadde hatt 60-70 000 seter, hadde definitivt vært en frykta bortebane for mange lag da..
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 13. Mai 2008, 21:05 »
Emirates er ein flott stadion ja, men det er liksom ikkje noko historie der. Er berre ein vanleg splitter ny bolle. Ville aldri i verden ha bytta vekk St James' mot Emirates, det er historie og skikkelig klubbfølelse med ein gammal engelsk stadion. Og så er St James' midt i byen! :)

Akkurat det er jeg veldig enig i! Det blir selvsagt ikke like sjarmerende når veggene bare er noen få år gamle..ville ikke byttet bort St.James jeg heller ;) Jeg synes f.eks synd på Liverpool fans som har et gammelt ærverdig stadion som snart er historie, byttet ut med en helt ny stadion et annet sted som ligner mer på Operaen i Bjørvika enn en fotballstadion..

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 14. Mai 2008, 00:00 »
skal meir til enn det før eg synst synd på pool fans :P
- carry on!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #50 på: 14. Mai 2008, 01:03 »
skal meir til enn det før eg synst synd på pool fans :P

Pool fans synes man da aldri synd på ;) :D

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 14. Mai 2008, 01:19 »
Jeg synes synd på arbeiderklassen i liverpool som må se rike skandinaver komme over hver helg å rappe plassene deres!! Nå har det i tillegg kommet inn noen idiotiske amerikanere i klubben som vil bygge nytt stadion. Sikker positivt for de som ikke får billetter på dagens anfield, men det spørs om arbeiderklassen på merseyside får råd til det!

Men jeg står også ved det jeg sa....engelskmenn er konservative av natur. Tenk hvordan savnet av The Kop vil være! Jeg bare forestiller meg ansiktet på de folka som har sittet på Gallowgat End i 40 år, hvis vi skulle flyttet stadion 500m bort til Leazes Park..Fotball er tradisjon og kultur, Anfield er viktig i engelsk fotballhistorie...derfor! Nå var det sikkert litt spøk fra dere to, men nå fikk dere ihvertfall et seriøst svar ;)