20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: St. James' Park  (Lest 9699 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
St. James' Park
« på: 04. Sep. 2007, 21:21 »
Fant noen flotte bilder av St. James' på denne siden:

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=504007

Bildene ligger litt over midten på siden. Men det jeg lurer på er: På det nederste bilde er Gallowgate End bygd ut. Er dette noe Newcastle bare har planer om, er det fantasier, eller er det bestemt? Når vil dette evt. skje? Hva blir tilskuerkapasiteten da?

Legg gjerne ut fler bilder av får flotte stadion hvis dere har! :)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: St. James' Park
« Svar #1 på: 04. Sep. 2007, 21:45 »
Fant noen flotte bilder av St. James' på denne siden:

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=504007

Bildene ligger litt over midten på siden. Men det jeg lurer på er: På det nederste bilde er Gallowgate End bygd ut. Er dette noe Newcastle bare har planer om, er det fantasier, eller er det bestemt? Når vil dette evt. skje? Hva blir tilskuerkapasiteten da?

Legg gjerne ut fler bilder av får flotte stadion hvis dere har! :)

tror det var 7000 sitteplasser til,tror det ble fast bestemt men husker ikke tiden,men de er ihvertfall ikke bygget ut enda:)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 04. Sep. 2007, 21:48 »
ja det ble vel bestemt for en stund siden. mangler bare den siste langsiden nå så får vi et skikkelig praktannlegg

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 04. Sep. 2007, 21:49 »
Ein skam at vi ikkje får bygge ut den langsida pga dei stygge bygningane. Skulle hatt en terrorist der og sprengt vekk litt plass :)
« Siste redigering: 04. Sep. 2007, 22:11 av Øyvinden »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 04. Sep. 2007, 21:55 »
Neimen huffda, var da voldsomt hva vi skal spøke med da. Synes ikke akkurat den typen terror vi har sett så altfor mye av de siste årene er noe å spøke med. Ja, for jeg går ut ifra at du mente det som en spøk, Øyvinden.

Men ja, det er veldig synd at vi ikke får bygge ut den andre langsida. Er det ikke noe med at de bygningene bak tribunen er verneverdige da?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 04. Sep. 2007, 22:22 »
Innebærer nok korrekthet det. Syns ikke de ser ut til å være stort å samle på, spesielt ikke når større stadion er alternativet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 04. Sep. 2007, 22:26 »
Hvor stor stadion har vi potensiale til å fylle da? Så jo i fjor, så fort det var litt motgang var det under 50.000 der. For min egen del ønsker jeg ikke SJP noe større enn 60.000.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 04. Sep. 2007, 22:28 »
Hmm, veit ikke, men veit at godt uti PL-sesongen var vi og ManU de eneste klubbene som hadde klart å holde stinn brakke ved samtlige hjemmekamper. Der er nok potensiale for enda endel mennesker, og dersom vi gjør endel steg i riktig retning sportslig under Big Sam vil nok ting se enda lysere ut.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 04. Sep. 2007, 22:41 »
Før forrige sesong hadde det bare skjedd en gang siden vi fikk 52.000(år 2000) seter, at tilskuerantallet var under 50.000. I fjor skjedde det vel ca. 5-6 ganger..Det er PL jeg snakker om altså...

Ellers så er det mye fine anlegg! Har veldig sansen for Emirates, et vanvittig stadion! Synes dessuten at Liverpool sin bane lignet mer på opperaen i bjørvika enn en fotball stadion...Ble litt mye arkitekturisk dill-dall...Fotballstadioner skal være litt old-fashion...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 05. Sep. 2007, 11:02 »
Det er hvertfall noen gamle murbygninger bak hele lang sida, har vært der en del ganger men vet ikke om det er noe spess. ligger noen leiligheter der og. Hadde vært sykt rått med stor tribune rundt hele , men det hjelper mye med bare kortsida og :D

Kom over liverpool siden bilder av nye arena. Tenk og lage en så stygg arena ? den skal være rund i kantene synes jeg. Emirates er jo 10 ganger finere en den Liverpool har tenkt seg, synes den var bare rar og stygg.
« Siste redigering: 05. Sep. 2007, 11:07 av Doffi »
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 05. Sep. 2007, 14:23 »
Det høres jo også ut som en veldig passenede stadion for Liverpool!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 05. Sep. 2007, 14:30 »
Liverpool bør jo legge glass på taket. Fantastisk bra oversikt om ein sitter på taket og ser ned ^^
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 05. Sep. 2007, 15:26 »
Stygg stadion det ja, virker det som på de bildene jeg har sett.

Skal de ikke alltid ha 90 tomme seter eller noe også, pga de Hillsbhrough greiene eller noe? Typisk Liverpool...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #13 på: 15. April 2008, 10:09 »
http://img.photobucket.com/albums/v237/Sparkynufc/250692910_929848177d_b.jpg

Hva heter denne tribunen her?
Antageligvis noe jeg absolutt bør vite, men er ikke helt sikker på dette.
Når jeg var å så på Newcastle - Arsenal, satt jeg på de lysegråe setene. Rett under reklamene, mellom "Academy Partners" og Den første av de to "Granada". Noen som vet hva tribuneseksjonen heter? Kan det være noe som Milburn Stand elns? :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #14 på: 15. April 2008, 10:27 »
Stemmer det Anders. det er Milburn stand.
Jeg har vært på 2 rundturer på stadion, og begge gangene er det blitt pratet om leilighetene og byggene bak stadion. De leilighetene som er bebodd er visst studenter som bor i. Gaten og husene er verneverdige og derfor kommer vi ALDRI til å få lov å bygge ut den langsiden (hvor det står NEWCASTLE UNITED oppe på taket). Siden klubben eier parkeringsplassen nedenfor Shearer's (rett over gaten fra puben) var Fat Freds planer å bygge et svært hotell på den plassen, og i samme slengen bygge ut stadion i den enden. Da skulle det være passasje mellom hotellet og stadion. De planene druknet visst da det viste seg at grunnen under stadion ikke tåler et sånt kompleks pga Metro-tunnelene som går der. Så tviler sterkt på at SJP blir noe særlig mer utbygd.I allefall blir det nok en stund til. Tipper Ashley vil konsentrere seg om det sportslige først.