20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: St. James' Park  (Lest 9696 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: St. James' Park
« Svar #30 på: 17. April 2008, 20:26 »
Gressmatta skiftes vel vær sommer tror jeg....

OT er nesten helt bygd igjen og der sliter de veldig med å få inn sollyset. Var vel i fjor eller året før at de måtte skifte gress 4 ganger i en og samme sesong, grunnen var at gresset ble råttent. Vi er nok ikke de eneste som sliter med å få inn lyset, men vi har en av europas høyeste tribuner så problemene er der..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #31 på: 17. April 2008, 21:05 »
Kva er det som er så spesielt med desse bygningane der då? Fins vel tusenvis av lignande bygg i England.

Det er ikke noe verneverdig over bygningen bak East Stand, men bygningen (Leazes Terrace) tilhører universitetet og pga verdien bygningen har for universitetet så vil de ikke rive det for at stadion skal bygges ut.

Tror klubben må ut med myyye penger pluss en løsning for innlosjering av studenter for å få lov til å bygge ut East Stand. Når det gjelder gressmatta så er det flere å flere som går over til "ekte" kunstig gress. En blanding av ekte gress og syntet á la krøllgress. Leste forresten også for en stund siden om at gresset i framtiden skal være mobilt i den forstand at det skal kunne rulles sammen og legges ut for å vokse i solskinn når sesongen er slutt.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 17. April 2008, 21:17 »
Var vel bare for ett par år siden vi innvisterte store penger i eit "solsystem". Det skulle glrte at matta vokste like godt året rundt.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #33 på: 17. April 2008, 23:14 »
Solsystemet som benyttes idag var vi den første engelske klubben som investerte i. Ideen fikk Fat Fred etter et besøk på Amsterdam ArenA. Vi betalte rundt £750.000 for solriggene i 2003(?) om jeg ikke husker helt feil.
Og det er riktig som du sier Radar, matta skal bli "transportabel" og utenfor sesongen skal den tas vekk for å få skikkelig sollys. samtidig bytter de ut massene under matta, for å få et bedre underlag for spillerne (og forhåpentligvis mindre skader).
Noen bilder av solriggene:
http://www.facebook.com/photo.php?pid=770008&l=00e04&id=528486699
http://www.facebook.com/photo.php?pid=770009&l=6562a&id=528486699
http://www.facebook.com/photo.php?pid=770011&l=35ac0&id=528486699

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #34 på: 18. April 2008, 07:59 »
Ja, vi har vel faktisk en av de fineste a beste banene i England mener jeg. Det er bare å se på de andre gressmattene. Jeg mener den i forrige hjemmekamp så imponerende ut. Å det har den gjort igjennom hele vinteren..
Var vel selveste Speed som uttalte at han aldri hadde sett\spilt på en så bra bane i England vinterstid for et eller et par år siden. Det sier jo litt det.
Men det bildet som ble lagt ut, med fult utbygt stadion, det er bare vakkert.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 18. April 2008, 08:13 »
Regner med at det er noe i denne duren du er ute etter Lars Arild? ;) Trøkk HER!
Hvor mange tilskuere er det plass til der tro? 70-80.000?
« Siste redigering: 18. April 2008, 08:23 av danield »

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #36 på: 18. April 2008, 10:13 »
Ein ting eg ikkje likar med St James er NETTA! Eg vil ha tilbake dei gode gamle netta tilbake. Er ofte slik at det går 2-3 sekund før eg skjønner at ein langskudd ned i hjørnet har gått inn.  Fekk liksom ein bedre f lelse når vi skårte før i grunn, det er noke med netta!  :D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 18. April 2008, 16:16 »
Ein ting eg ikkje likar med St James er NETTA! Eg vil ha tilbake dei gode gamle netta tilbake. Er ofte slik at det går 2-3 sekund før eg skjønner at ein langskudd ned i hjørnet har gått inn.  Fekk liksom ein bedre f lelse når vi skårte før i grunn, det er noke med netta!  :D

Det har eg også faen meg tenkt på. Liker dårlig at netta nesten er usynlige, og det tar som sagt ett par sekund før men forsåt at en ball er inne, spesielt om man ikke har lyd på  :D Men når det er sagt, så vil eg ikke ha noen slakke, feite nettmasker som dei har på old trafford og fratton park

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 18. April 2008, 16:24 »
Skjønner ikke hva dere mener er så galt med de nettene, de har vel vært slik i mange år også, har de ikke?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 22. April 2008, 22:58 »
Jeg snakket med en omvisningsmann på St.James angående en eventuell utvidelse, og han kunne fortelle at Fat Fred hadde lagt frem konkrete planer om dette. Nå spørs det bare om de nye eierene vil ta opp denne tråden.

Det er snakk om å utvide med cirka 8000 plasser, noe som gjør at vi kommer over 60 000...

Problemet er at visse ingeniører mener at siden metroen går under på ene siden, vil den ikke tåle noe mer utbygging...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 22. April 2008, 23:00 »
Dette husker jeg da også at Fat Fred nevnte litt før han dro avsted i en blå folkevogn da Ashley sa han ikke fikk lov å være med.
Hadde vært rått. Vi bør jo ha PLs største stadion! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 22. April 2008, 23:12 »
Sopass må vi kunne forlange ja ;) Om vi får en sportslig opptur no under Keegan skal vi lett klare å fylle 60 000. Men vi er avhengig av større interesse for klubben i utlandet om vi skal kunne trekke noko særlig fleire folk enn det.

Anthony

• Gjest
« Svar #42 på: 11. Mai 2008, 16:12 »

BallaJazz

• Gjest
« Svar #43 på: 13. Mai 2008, 19:31 »
St James Park er verdens vakkreste stadio ;D.Hadde ikke vært noe problem å fått fyllt 60.000 nei.. :)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 13. Mai 2008, 20:13 »
St.James er flott den, men da jeg var på Allianz Arena i vår, fikk jeg virkelig "hakeslepp"... For et anlegg!