20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Habib Beye  (Lest 53664 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Habib Beye
« Svar #285 på: 08. Aug. 2009, 17:17 »
Klarer ikke folk se lenger enn dette. At vi rykker ned er faen ikke Beye sin feil. Han spilte en ok sesong, ikke like bra som 07/08, noe grunnet skader, men også situasjonen til klubben.
Greit nok at laget er viktigst og at man må jobbe sammen. Dra lasset sammen osv. Men det hjelper ikke hvis du har x antall ubrukelige, overbetalte, uinteresserte trenisser som har det fint med lønningsposene sine.

Hvorfor tror du enkelte andre spillerne ikke har levert inn transfer request? For de har det egentlig ganske bra.

Slutt å grin og skyld på spillere som faktisk bidro de tidligere sesongene.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 08. Aug. 2009, 17:43 »
Der er jeg uenig!
Alt er selvfølglig ikke Beye sin skyld, det har jeg heller aldri påstått, men han var en bidragsyter og hadde langtifra en god fjorårsesong. Han var heller ikke den værste, men ingenting å rope hurra for.

At andre ikke vil forlate klubben er det nok flere årsaker til. En av dem er nok som du sier at de har en for god lønningspost i klubben, noe de ikke vil kunne få oss noen andre. Men jeg veil også tro at noen vil være med på å få klubben tilbake i PL og vet at rotet på eiersiden ikke vil fortsette i evig tid.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #287 på: 08. Aug. 2009, 17:59 »
Ja det er jo noen av de som venter og tror på bedre tider. Det er flott. Men spillere som Colo og Geremi har nok helt andre hensikter. Ingen andre klubber som vil betale så godt for de.

Og hvorfor var ikke Beye blant de bedre ifjor. Må nesten lese hele innlegget mitt. Han var endel skadet.
Og du kan ikke forvente at 6-7 spillere skal dra lasset når de 4-5 andre ikke gidder.

Legg skylden der den hører hjemme. Ledelsen først og fremst, men også spillere som underpresterer gang etter gang.
Geremi har ikke vært å klaget i media fordi han liker pengene sine. Men likevel så sutrer folk over Beye, Martins(mindretallet) og Bassong.

Åpne øynene litt.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 08. Aug. 2009, 18:03 »
Beye er vell ikke en av de som hadde astronomiske lønninger? Hans lønning var vell helt ok sånn sett i forhold til nivået? Det finnes vell andre spillere vi heller skulle fått temmet.

Det var vel en 40-50 tusen i uka vil jeg tippe.

Beye hadde nok mye mer enn det dessverre
Peter snakker vel sikkert om pund... Etter hva jeg har lest lå han på rundt 35.000 i uka.

Selvfølgelig. Tenkte kroner jeg.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 08. Aug. 2009, 18:36 »
Men likevel så sutrer folk over Beye, Martins(mindretallet) og Bassong.

Selvfølgelig!
Bassong hadde aldri i verden vært der han er idag uten NUFC! Keegan og co reddet han etter nedrykket han hadde med Metz. I hans første treningskamp for klubben ropte Toon Army "Who is number 46" da de ikke hadde peiling på hvem dette var.
Til tross for at klubben har gitt han sjansen til å vise seg frem nektet han blant annet å oppføre seg kollegialt og bli med resten av laget til treningskamp i Skottland.
Det er dårlig oppførsel og særdeles uprofesjonelt. Skammelig rett og slett.

Samme med Beye. Veien til å levere inn transfer request er så altfor kort. At han var skadet i perioder forrige sesong er det ingen som klager noenting på. Men jeg synes han leverte en svak sesong i likhet med mange andre.

Synes du det er helt greit at spillere som tjener enorme summer skal få oppføre seg akkurat som dem vil og levere inn transfer request i tide og utide bare fordi det butter litt imot?

Det er det som har vært problemet i denne klubben en årrekke nå. Sære spillere med avskylige personligheter som kommer kun for pengene. Leverer inn transfer request slik at klubben sitter igjen med mindre penger i overgangsdealen og at dem selv tar en større del av kaka i likhet med agentene.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #290 på: 08. Aug. 2009, 19:08 »
Men det er jo klubben som skal sette grenser. Og legge til rette for at slike ting skal ordne seg. Men det har jo vært sirkus. Ingen som vil være med på det.

Men kamp nå. Enig om å være uenig.

Vi har ikke begynt helt ræva

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #291 på: 22. Jan. 2010, 22:56 »
På vei til Sunderland AFC, laget som er vakrere enn sprekken til prinsesse Madeleine.
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 22. Jan. 2010, 23:03 »
Håper for Habibs skyld at han ikke havner i rødt og hvitt. Og hvorvidt sprekken til prinsesse Madeleine er så vakker vet jeg ingenting om, jeg har ikke vært der. Tyvärr.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 22. Jan. 2010, 23:41 »
Må si jeg driter ganske blankt i hvor Beye ender. Han var god for oss første sesongen, men klarte ikke å opprettholde nivået i sesong nr. 2. I Villa har han også vært svak og for det meste varma benken. Nærmer seg nok slutten på toppnivå nå.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 23. Jan. 2010, 00:12 »
Mista alle følelser jeg hadde både for ham og ikke minst Bassong etter sommern som var. Håper det går rett nedover med ham. Da bør jo mackems være en fin plass videre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 23. Jan. 2010, 01:16 »
Har ingen følelsar for nokon som hoppa av det synkande skipet. Forstår jo godt dei som gjorde det men blir liksom ingen stjerne i boka og eg vil aldri ha nokon av dei tilbake.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 23. Jan. 2010, 01:21 »
Også måten det skjedde på syns jeg hadde endel å si. Hadde langt mer til overs for Duff etter sommeren enn jeg hadde for disse to kara. Eksempelvis.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 23. Jan. 2010, 01:30 »
Har ingen følelsar for nokon som hoppa av det synkande skipet. Forstår jo godt dei som gjorde det men blir liksom ingen stjerne i boka og eg vil aldri ha nokon av dei tilbake.

De som survet og sutret seg vekk slik som Beye og Bassong har jeg heller ikke noe til overs for. Derimot skal vi ha respekt for at enkelte spillere har ambisjoner om å spille på øverste nivå, og det nytter ikke gå rundt å være irritert på de spillerne..klubben kan takke seg selv.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #298 på: 23. Jan. 2010, 10:13 »
Digga Habib Beye før, men no; MØKKAMANN.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 23. Jan. 2010, 10:30 »

De som survet og sutret seg vekk slik som Beye og Bassong har jeg heller ikke noe til overs for. Derimot skal vi ha respekt for at enkelte spillere har ambisjoner om å spille på øverste nivå, og det nytter ikke gå rundt å være irritert på de spillerne..klubben kan takke seg selv.

Er delvis enig, men samtidig kan vi takke spelarane også, av dei som forlot oss i sommar var det kun Bassong som presterte. Av prinsipp vil eg ha ingen av dei tilbake, dette var stort sett folk som var her for pengane si skyld, slike har vi hatt nok av uten suksess.