20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Habib Beye  (Lest 53558 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Habib Beye
« Svar #180 på: 26. Mai 2009, 14:04 »
Fantasitiske nyheter ! Slike spillere liker vi, tror heller ikke at han er en av di dyreste vi har heller, så dette var strålende :)
Nå har 3 spillere sagt di vil bli, og håper dette eksempelet følges !

Forresten Shearer, THERE IS YOUR CAPTAIN !

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #181 på: 26. Mai 2009, 14:14 »
Det var deilig å lese! Beye eller Tayls må bli kaptein, men det er det samme for meg hvem det blir. Jeg elsker begge to noe helt SYKT!
Får håpe de holder seg til det dem sier, og ikke blir fristet av andre klubber.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #182 på: 26. Mai 2009, 14:20 »
Fantastisk dersom Beye blir! Jeg hadde aldri trodd at han kom til å komme med en slik uttalelse, men dette var gode nyheter! Får håpe de som har sagt de blir med ned faktisk blir det.

Jeg sa igår at jeg ville ha Steven Taylor som kaptein, men dersom Beye blir med ville jeg vurdert han også. ;)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 26. Mai 2009, 14:53 »
Beye er helt klart et kapteinsemne han også. Var dette jeg håpet skulle skje. Da er to av fire av førstevalgene i forsvaret klare.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #184 på: 26. Mai 2009, 14:57 »
Klare er de vel ikke. Det er vel nye kontrakter og masse annet som skal ordnes før vi med sikkerhet kan si at de blir med ned.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 26. Mai 2009, 14:58 »
Både Beye og Taylor har kontrakter som ikke går ut denne sesongen.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 26. Mai 2009, 15:02 »
Veldig bra detta
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 26. Mai 2009, 15:15 »
Når overgangsmarkede stenger, skal i alle fall den nye drakta bestilles, og jeg håper så inderlig at Beye har lyst til å bli den som pryder drakten min!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #188 på: 26. Mai 2009, 15:20 »
Skal bestille to drakter jeg, en med Taylor og en med Beye. Hvis de blir med på og ta Newcastle opp igjen, så er de legender i mine øyne.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #189 på: 26. Mai 2009, 15:22 »
Konge dersom det stemmer at Beye blir med ned. Han er en meget god og rutinert spiller, med kvaliteter både offensivt og defensivt, i tillegg til at han er en god duellspiller. Jeg tror faktisk jeg vil foretrekke å se Beye som kaptein neste sesong, fremfor Taylor, pga hans rutine og fortid som Marseille-kaptein.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #190 på: 26. Mai 2009, 15:22 »
Både Beye og Taylor har kontrakter som ikke går ut denne sesongen.

Jaja, det vet jeg jo. Men de må vel allikevel ha ny kontrakter? De kan jo ikke tjene like godt i Championsship. Lønna dems må jo kuttes betraktelig.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #191 på: 26. Mai 2009, 15:26 »
Er det ikke slik at spillere automatisk kuttes 25 % i lønn ved nedrykk? Mener at en slik regelendring ble gjennomført for et par år siden. Er i allefall sånn på FM. ;)
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #192 på: 26. Mai 2009, 15:42 »
Er det ikke slik at spillere automatisk kuttes 25 % i lønn ved nedrykk? Mener at en slik regelendring ble gjennomført for et par år siden. Er i allefall sånn på FM. ;)
Mener å ha lest flere steder at alle klubbene i Premier League har slike klausuler i kontraktene sine, utenom oss og Chelsea. Enkelt og greit fordi Fat Fred ikke mente det ikke ville bli noe problem...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #193 på: 26. Mai 2009, 17:45 »
Jeg er jævlig glad for at jeg kjøpte meg Beye drakt denne sesongen!

Jeg kjøpte også Bassong og Martins, uten at vi skal snakke for mye om det! ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 26. Mai 2009, 19:41 »
Mener å ha lest flere steder at alle klubbene i Premier League har slike klausuler i kontraktene sine, utenom oss og Chelsea. Enkelt og greit fordi Fat Fred ikke mente det ikke ville bli noe problem...
Ifølge Fat Fred var det jo ikke sjanse i havet for at vi ville bli dårligere enn nummer 10 under Souness' ledelse, og ga derfor den lovnaden til Owen. Den smartingen. Heldigvis for oss ble Owen skadet, og ingen var interesserte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon