20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Konturene av en tabell i ferd med å dannes  (Lest 12654 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Konturene av en tabell i ferd med å dannes
« Svar #15 på: 03. Sep. 2007, 16:38 »
Du graver deg lenger og lenger ned i møkka. Everton har en mer en god nok midtbane! Å si at de kanskje havner på 15 er rett og slett latterlig..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 03. Sep. 2007, 16:40 »
Tugay må nevnes!
Men alikevel, blir helt feil å nevne Everton helt der ende. Til det må det en Glenn Roeder til, minst. Everton har over flere sesonger klart å etablere seg blant de "neste beste", og virker sterke i år også. Men vi skal alikevel være i stand til å ta dem.
Som Big Sam i dag sier, vi er enda ikke i nærheten av vårt beste. Da syns jeg dette er SVÆRT spennende!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 03. Sep. 2007, 16:41 »
Du graver deg lenger og lenger ned i møkka. Everton har en mer en god nok midtbane! Å si at de kanskje havner på 15 er rett og slett latterlig..

Må du lese hva jeg skriver da gutt! Les det hele en gang til så kan du svare. 15plass er bare for å poengtere noe. poenget er at om cahill og arteta blir skadt er det meget tynt. og da vil det gå dårlig for dem. sånn.. skjønner du nå lillegutt?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 03. Sep. 2007, 16:42 »
Det blir da for helvette meget tynt i Blackburn om Gamst og Bentley blir skadet også!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 03. Sep. 2007, 16:45 »
Det blir da for helvette meget tynt i Blackburn om Gamst og Bentley blir skadet også!

JA det blir det men ikke på langt nær så tynt som everton uten cahill og arteta.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 03. Sep. 2007, 17:34 »

Må du lese hva jeg skriver da gutt! Les det hele en gang til så kan du svare. 15plass er bare for å poengtere noe. poenget er at om cahill og arteta blir skadt er det meget tynt. og da vil det gå dårlig for dem. sånn.. skjønner du nå lillegutt?

jeg kan love deg, selvom Cahill og Arteta er ute i 5 måneder hver så vil ikke Everton ende på 15 plass. Du kan ikke ha sett mange Everton kampene når du klarer å spy ut slikt tull.

Mcfadden, Pienaar, Arteta, Jagielka, Osman, Gravesen, Carlsey, Cahill, Van der Meyde,, Neville.

Er det en SVAK midtbane ? I tillegg har de midtstoppere som er svært komfortable på midten, Yobo og Valente feks. Hvis Cahill og Arteta er ute over en lengre periode så vil det helt klart svekke Everton, men på ingen måte slik som du fremstiller det.

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #21 på: 03. Sep. 2007, 17:42 »

JA det blir det men ikke på langt nær så tynt som everton uten cahill og arteta.

Jeg vil nå si at selv uten Cahill og Arteta er førsteelleveren til Everton sterkere enn Rovers`.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 03. Sep. 2007, 17:51 »

Jeg vil nå si at selv uten Cahill og Arteta er førsteelleveren til Everton sterkere enn Rovers`.
Så enig, så enig.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 03. Sep. 2007, 19:21 »
Jeg er litt enig med toon.  Arteta og Cahill er noen av pl`s beste midtbanespillere.  Men Carsely, Gravesen og Osman er ikke så veldig mye å skrye av. 

Arteta og Cahill kan umulig spille alle kampene dette året for everton.  Cahill er vell også ganske kjent med skader?   

Så du mener Everton fort kan havne på 15. plass?

Nei det mener jeg ikke. Tror de havner på øverste halvdel selv om de skulle få masse skadet. M en i forhold til vår midtbane, så mener jeg vi bør havne et par plasser over everton.

En annen ting er at jeg syns Everton er et Bedre lag en Blackurn. Hvis vi ikke kommer over Blackburn i år blir jeg meget skuffet.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 03. Sep. 2007, 21:47 »

Nei det mener jeg ikke. Tror de havner på øverste halvdel selv om de skulle få masse skadet. M en i forhold til vår midtbane, så mener jeg vi bør havne et par plasser over everton.

En annen ting er at jeg syns Everton er et Bedre lag en Blackurn. Hvis vi ikke kommer over Blackburn i år blir jeg meget skuffet.

At vi har en bedre midtbane og bør komme noen plasser over Everton er annen sak. Poenget er at Everton har en midtbane som holder bra PL nivå, selv når Cahill og Arteta er skadet. Og at de overhode ikke kan ende på en 15. plass i årets sesong.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 03. Sep. 2007, 22:29 »
Jeg er litt enig med toon.  Arteta og Cahill er noen av pl`s beste midtbanespillere.  Men Carsely, Gravesen og Osman er ikke så veldig mye å skrye av. 

Arteta og Cahill kan umulig spille alle kampene dette året for everton.  Cahill er vell også ganske kjent med skader?   

Blackburn ser jeg på som sterkere en Everton.. Blackburn er et utrolig godt samspillt lag som virkelig kan hevde seg i år. fikk inn en ekstra goal-getter, noe de sårt trengte.. så jeg tror de blir bra i år... Bedre en City også..
Han kom, ble mett og dett var dett....

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 04. Sep. 2007, 15:06 »

jeg kan love deg, selvom Cahill og Arteta er ute i 5 måneder hver så vil ikke Everton ende på 15 plass. Du kan ikke ha sett mange Everton kampene når du klarer å spy ut slikt tull.

Mcfadden, Pienaar, Arteta, Jagielka, Osman, Gravesen, Carlsey, Cahill, Van der Meyde,, Neville.

Er det en SVAK midtbane ? I tillegg har de midtstoppere som er svært komfortable på midten, Yobo og Valente feks. Hvis Cahill og Arteta er ute over en lengre periode så vil det helt klart svekke Everton, men på ingen måte slik som du fremstiller det.

igjen har du ikke forstått. 15plassen var for å poengtere noe. og ja dette er en svak midtbane.uten arteta og cahill er det tynt. gravesen er ferdig.pienaar er nykjøpt,jagielka bruker de som back.osman,carsley,neville,van der meyde er ikke gode nok.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 04. Sep. 2007, 16:14 »
Osman, Carsley, van der Meyde, Neville og Gravesen er så absolutt gode nok. Greit nok, de er ikke fullt så gode som Arteta og Cahill, men det betyr ikke at de er for dårlige til å gjøre Everton til et lag som skal kjempe på øvre halvdel av tabellen. Og skulle Cahill og Arteta bli skadet for fem måneder på nøyaktig samme tidspunkt, så vil nok Moyes sørge for å handle inn nødvendige forsterkninger i januar.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 04. Sep. 2007, 16:52 »

igjen har du ikke forstått. 15plassen var for å poengtere noe. og ja dette er en svak midtbane.uten arteta og cahill er det tynt. gravesen er ferdig.pienaar er nykjøpt,jagielka bruker de som back.osman,carsley,neville,van der meyde er ikke gode nok.

Hvordan kan du si at Gravesen er feridg? Han hadde vist et veldig bra innhopp mot Bolton og tror han kan komme tilbake til noe av det nivået han hadde. På høyrebacken har Everton neville og Hibbert så tror ikke Jagielka kommer til å spille mye der. Er mye større sjanse for at han spiller på midtbanen og hvertfall hvis de får skader der. Hva er det Carseley, Neville og Osman ikke er gode nok for?? Hvis du snakker om CL er de kanskje ikke det, men de er midtbane spillere som holder bra nok PL nivå.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 04. Sep. 2007, 16:54 »

Er vel kansje derfor fotball er et godt grunnlag for diskusjon, at det er så mange meninger uten noe eksakt fasit.......
Jeg mener ihvertfall at Gravesen på langt nær er ferdig, tror han kan finne tilbake til gammel form i sin gamle klubb jeg! Pienaar er nyinnkjøpt ja, men det gjør han ikke til en dårlig fotballspiller av den grunn.
Jagielka kan spille i nesten alle posisjoner, og backrekka til Everton har i sesonginnledningen vært Hibbert på høyre, Yobo og Stubbs sentralt, Lescott på venstre, ihvertfall de kampene jeg har sett med dem, som er 2-3 i tall.
Osman, Carsley og Neville er jo bunnsolide spillere som passer utmerket i spillestilen til Moyes, mens van Der Meyde har vært en flopp og har på langt nær mentaliten og ambisjonene en toppspiller burde ha!

Synes det er fornuftig av Moyes å være forsiktig på overgangsmarkedet, gi laget kontinuitet og de få spillerne han henter er jo som oftest skikkelig klasse. Er jo bare 3 sesonger siden han førte Everton til en 4. plass i PL. 6. plass forrige sesong er vel heller ikke så værst!

Jeg mener Everton vil være meget skumle også denne sesongen, og være en av hovedkonkurrentene "våres".