20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Konturene av en tabell i ferd med å dannes  (Lest 12652 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Konturene av en tabell i ferd med å dannes
« Svar #30 på: 04. Sep. 2007, 16:55 »

Blackburn ser jeg på som sterkere en Everton.. Blackburn er et utrolig godt samspillt lag som virkelig kan hevde seg i år. fikk inn en ekstra goal-getter, noe de sårt trengte.. så jeg tror de blir bra i år... Bedre en City også..

Tror neppe de blir bedre enn City.
Jo, jo, McCarthy er absolutt en klassespiller, men tviler sterkt på at han gjentar fjorårssesongen.Vil si at BBR er mye mer skadeutsatt enn både Everton og City i de aller fleste ledd. Det er liten sjanse for, men kanskje Roque vil vise seg å være en god spiller i mer enn et par kamper av gangen denne sesongen. Han har ihvertfall åpnet ok, selv om han ikke har vært ekstremt god spillemessig har han fått ballen i mål 2 ganger. Ellers har de for få enere i stallen.
Tenker de skal være fornøyd med topp ti-plassering.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 04. Sep. 2007, 17:09 »
Mulig Heinrich, men jeg anser Blackburn også som meget sterke. Er litt avhengig av at skadeutsatte spillere som Santa Cruz og Dunn holder seg fri for skader stort sett hele sesongen. Er vel også ganske avhengige av at Gamst Pedersen og Bentley fortsetter sin fremgang og derfor blir sterkere og bedre for hver sesong.
Blackburn har vel også en av PL`s beste keepere i Friedel, og McCarthy er jo en goalgetter av rang.

Uansett, både Everton og Blackburn har begynt sesongen meget sterkt. Begge har tatt poeng fra sterke motstandere, og er nok ikke klubber "vi" vil få noe gratis av når "vi" skal møte dem!

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 05. Sep. 2007, 11:57 »
Tør ikke tippe noe før i mars/april. Den kjerringa som har skuffet meg mest her i livet heter Newcastle Utd.

Likevel har vi unektelig bredeste stallen på lenge, og kan tåle 4-5 viktige spillere skadet, uten å spille som på Souness nivå.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 05. Sep. 2007, 16:13 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_2709840,00.html

Gamsten har tro på 4.plass og Champions League. jaja, lykke til.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 05. Sep. 2007, 16:18 »
MGP har spilt på TIL og er tydelig preget av det, lett å se.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 05. Sep. 2007, 16:37 »
å herregud dumme gamsten.
lt;3 Newcastle <3

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 05. Sep. 2007, 17:09 »
MGP har spilt på TIL og er tydelig preget av det, lett å se.
Hehe. Vel talt, Kristoffer.

Tydelig at Gamst har veldig stor tro på eget lag og egne ferdigheter når han tror på topp 4. Jeg ser på det som en utopi at noen andre enn Tottenham skal kunne utfordre topp 4 denne sesongen, og med den starten de har hatt, og den starten Arsenal, det antatt svakeste laget av de fire store, har hatt, så skal det bli tøft også for Spurs.

McCarthy og Santa Cruz er gode, men han kan vel umulig kalle Robbie Savage for en nøkkelspiller? Den waliseren er en eneste stor idiot og ingenting annet. Han spiller en brukbar fotballkamp i ny og ne, men Blackburn trenger bedre spillere skal de til Champions League igjen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 05. Sep. 2007, 17:58 »
Den waliseren er en eneste stor idiot og ingenting annet. Han spiller en brukbar fotballkamp i ny og ne.

Minner meg om en annen Waliser !:)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 05. Sep. 2007, 18:06 »
Joda. Men den langhåra waliseren i Blackburn-drakt er langt, langt verre enn sin lynraske, storkjefta landsmann i West Ham.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 24. Sep. 2007, 18:08 »
ette rarsenal kampen i liga cupen kommer 3 veldig viktige kamper mot City,Everton og Tottenham. Får vi 6 poeng ut av disse kampene er jeg sinnsykt fornøyd. Jeg tror disse blir våre ergeste konkurenter om 5 plassen, og da blir de 3 kampene utrolig viktige.

har tro på at vi slår city og everton, men tenk om vi hadde fått 9 poeng!
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #40 på: 24. Sep. 2007, 18:13 »
Jeg har heller tro på at vi slår Everton og Tottenham om vi skulle få seks poeng. Bortekamp mot City er jo desidert verst.

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #41 på: 24. Sep. 2007, 18:13 »
ette rarsenal kampen i liga cupen kommer 3 veldig viktige kamper mot City,Everton og Tottenham. Får vi 6 poeng ut av disse kampene er jeg sinnsykt fornøyd. Jeg tror disse blir våre ergeste konkurenter om 5 plassen, og da blir de 3 kampene utrolig viktige.

har tro på at vi slår city og everton, men tenk om vi hadde fått 9 poeng!

Mener vi kan være fornøyd med alt fra 5 poeng ----> her...

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 24. Sep. 2007, 18:22 »
Håper ikke Jol blir sparket før Spurs skal spille mot oss. Mange lag som får en god periode etter de har sparket treneren, og Spurs har jo egentlig et lag som skulle ligget mye høyrere på tabellen. Tottenham har Villa hjemme og Liverpool borte før de har oss. De kan lett stå med ett poeng etter de kampene og da er det langt fra sikkert at Jol er manager.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #43 på: 24. Sep. 2007, 19:50 »
de tre kampene der blir utrolig viktige... Kommer vi unna med fem poeng eller mer, er jeg faktisk fornøyd.. Spurs er mye bedre enn det tabellposisjonen sier, city borte blir møkkvanskelig.. Håper på ni, er fornøyd med fem ++

Har også en kasse øl stående på at vi havner høyere enn spurs på tabellen i år, som i fjor :) og det gikk jo ikke så bra.. Men om vi slår spurs er vi jo 9 poeng foran de allerede, sett at vi tar like mange poeng som de før vi møter de, og da har jeg trua på en kasse øl til våren :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Amu - Luque

• Benkvarmer
  • **
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
« Svar #44 på: 25. Sep. 2007, 20:55 »
til slutt blir det

1. Arsenal
2.Liverpool
3. Man Utd
4. Newcaslte