20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 3. runde i Carling Cup - Arsenal (B)  (Lest 41213 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: 3. runde i Carling Cup - Arsenal (B)
« Svar #15 på: 02. Sep. 2007, 20:45 »
Tror også at Arsenal stiller med reservelaget, med mindre de er blitt desperate etter å vinne noe etter et par skuffende sesonger.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 22. Sep. 2007, 09:35 »
Sporten velger  å vise Reading mot Riise og co. . blææ. Fint om noen sier i fra om tv dekning hvis de finner noe!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 22. Sep. 2007, 09:37 »
Håper vi får se ett Newcastle lag som mot Wigan, men setter sine muligheter i større grad. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 22. Sep. 2007, 16:18 »
Synes det er helt greit at kampen ikke går på tv.....Hadde ikke giddet å sett den på tv uansett!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 22. Sep. 2007, 16:28 »
Synes det er helt greit at kampen ikke går på tv.....Hadde ikke giddet å sett den på tv uansett!
"hahaha" ;D

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #20 på: 22. Sep. 2007, 16:41 »
Heldigvis funker ikke fotball slik klemet. ;)

Derby fortsetter i sumpa, bare så innmari synd at vi ikke klarte å ro i land de tre (antatt) lette poengene der!

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #21 på: 22. Sep. 2007, 17:40 »
Jepp, Arsenal er i flyten nå, forhåpentligvis så kan vi klare å ta litt luven av dem. Men vi må nok belage oss på at det vil bli riktig så tøft. Litt avhengig av hvilket lag Arsenal stiller med da selvfølgelig! ;)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #22 på: 22. Sep. 2007, 17:55 »
Det er ikke Arsenal som er på flyten, men Derby som ikke flyter. Kan fortsatt ikke forstå hvordan vi ikke klarte å slå det drittlaget.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 22. Sep. 2007, 18:01 »
Det er ikke Arsenal som er på flyten, men Derby som ikke flyter. Kan fortsatt ikke forstå hvordan vi ikke klarte å slå det drittlaget.
Piss. Arsenal er i flyten som aldri før.

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #24 på: 22. Sep. 2007, 18:07 »
Derby er slik vi kunne forvente, elendig. Men at Arsenal ikke er i slag er jeg sterkt uenig i, synes deres statsistikk så langt taler for seg selv. Spørsmålet er hvor lenge det kan vare, og om det kan holde til et (vil mange si) overraskende ligagull. Men det er uansett "early days" så vi får se hvordan det utvikler seg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 22. Sep. 2007, 18:54 »
Arsenal er just nu beste laget i verdens beste liga basert på hvordan de har spilt i seriestarten. Det skulle vel si en hel del!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 22. Sep. 2007, 19:13 »
Arsenal er just nu beste laget i verdens beste liga basert på hvordan de har spilt i seriestarten. Det skulle vel si en hel del!

Jepp, kun med unntak av at jeg er litt uenig i å utrope Premier League til den beste så bastant, men den diskusjonen dropper vi vel her.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #27 på: 22. Sep. 2007, 19:27 »
Arsenal er topp klasse, rett og slett et fantastisk lag å se på når de spiller som de gjør nå om dagen.

Det er å håpe at Wenger kjører rent b-lag i carling cup også i år, ellers er jeg stygt redd dette cup eventyret blir kort for Newcastle`s del.
Men fotballen er runs og alt kan skje!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 22. Sep. 2007, 19:58 »
Arsenal kommer til å stille reserve preget på tirsdag, det er jeg helt sikker på...de vil nødig ofre den fine PL formen ved å bruke masse førstelagsspillere, de har jo CL i tillegg også som er mye viktigere enn Carling cup..

Tipper vi vil se noe sånt:

Fabianski
Hoyte - Connolly - Toure - Traore
Walcott - Diarra - Song - Diaby
Bendtner - Van Persie

--Kanskje vi får se Nordtveit også....laget er basert på hvilke spillere jeg så de bruke i carling cup i fjor, jeg tror de beholder Toure og at Persie starter siden han ikke kom inpå i dag.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 23. Sep. 2007, 12:43 »
Var ikke Persie skadet? Eller var det bare noe jeg innbilte meg siden han ikke spilte? Det er vel heller ikke helt utenkelig at Rosicky som "bare" har vært innbytter i det siste kan få muligheten, Hleb vet jeg ikke med, skadet? Ser heller ikke bort ifra at Eduardo får spilletid, hovedsaklig for å kunne spille seg i form. Det verste med laget ditt kø, er uansett at det laget kan være godt nok til å slå ut Newcastle...